Jump to content

Zakup klasyka kawasaki honda lub Yamaha [ogłoszenia]


Recommended Posts

Just now, Tommo said:

Już odrobił i ją sprzedał.

Nom, a w międzyczasie zraził się do klasyków i teraz będzie pieprzył w internetach jakie to badziewia. A wystarczyło poszukać co warto a czego nie warto kupiwać.

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

7 minut temu, Limo napisał:

Nom, a w międzyczasie zraził się do klasyków i teraz będzie pieprzył w internetach jakie to badziewia. A wystarczyło poszukać co warto a czego nie warto kupiwać.

Przykro mi ale z diagnozą nie trafiłeś. Do dziś bardzo dobrze o nim mówi i wspomina. To nie wina motocykla, że nie ma ludzi którzy potrafią go naprawić. I ja podzielam jego zdanie.

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Tommo napisał:

Szczególnie taki 30'to letni za 5 tyś. Paliwo, olej i można ganiać ile wlezie 🤣

30letni motocykl za 5kzł to w większości przypadków jeszcze nie klasyk a właśnie niezawodna upalarka. i tak jak prześmiewczo napisałeś właśnie jest. zwłaszcza jeśli chodzi o popularne modele hondy z początku lat 90tych typu africa/transalp/ntv/vfr/st/cbr

Edited by konrad1f
Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, Karol1977 said:

Nie myslalem ze się taki temat z tego zrobi. Po przemyśleniach kupię to co mi się podoba bo bo zawsze kupuje sercem a jak padnie trudno.. 🙂 prawdę muwiac i tak njabardziej podoma mi się radian albo xj550 

Karol, ja już od kilku stron wiem że kupisz tego radiana 😂. Szkoda że Aska już się nie udziela to by napisała co nieco o jej przygodach z tym modelem 🙂

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

Naprawić da się wszystko, tym bardziej, jeśli chodzi o starsze moto, których budowa jest, oględnie mówią, prosta.  Kwestia podejścia do tematu mechanika i dostępu do części, oraz tego, jak bardzo przy danym egzemplarzu ktoś już rzezbił i drutował. Czasami większym problemem są modele nowsze, ale nie najnowsze, i rzadkie. Z zaawansowaną elektroniką i poudziwnianymi układami, np. paliwowymi. Bo nie dość, że nie ma klamotów, to nie ma informacji. Właśnie polegliśmy na mesiu z 2004 roku z bezpośrednim wtryskiem paliwa i kompresorem. A niby taki popularny mercedes... Przy zakupie trzeba być czujnym jak majowy chrabąszcz, bo można się niezle utopić.

Link to comment
Share on other sites

Skoro tyle tu spamu to jeszcze dorzucę. Gdy tu z forum w latach 2006, 2009 jeszcze sporo jeździliśmy nie gadaliśmy, kilku kolegów miało Yamahy. Taki mały vmax, ze dwie tdm 850, jakieś virago535 np. I zawsze jak za nimi jechałem to waliło spalonym olejem, co mnie jakoś zraziło do yamahy. Zatem ta firma zwłaszcza w klasyku odpada. Wiem, niby żaden argument, ale jednak...

Link to comment
Share on other sites

I właściciel ma depresję, bo na razie świeżo kupionym autem buja się od warsztatu do warsztatu. Bez rezultatu.

1 minutę temu, Staszek_s napisał:

Skoro tyle tu spamu to jeszcze dorzucę. Gdy tu z forum w latach 2006, 2009 jeszcze sporo jeździliśmy nie gadaliśmy, kilku kolegów miało Yamahy. Taki mały vmax, ze dwie tdm 850, jakieś virago535 np. I zawsze jak za nimi jechałem to waliło spalonym olejem, co mnie jakoś zraziło do yamahy. Zatem ta firma zwłaszcza w klasyku odpada. Wiem, niby żaden argument, ale jednak...

Tdm-y olej żarły, to fakt, ale mistrzem świata w zużyciu oleju był mój thunderace. Nikt nie chciał za mną jeżdzić, bo był potem tłusty od oleju.

Link to comment
Share on other sites

18 minutes ago, Tommo said:

Przykro mi ale z diagnozą nie trafiłeś. Do dziś bardzo dobrze o nim mówi i wspomina. To nie wina motocykla, że nie ma ludzi którzy potrafią go naprawić. I ja podzielam jego zdanie.

No to chociaż Twój znajomy jest rozsądny :). Ale za to Ty podłapałeś i rozpowszechniasz jakieś opowieści z mchu i paproci.

Why... So... Serious

 

Link to comment
Share on other sites

3 minuty temu, konrad1f napisał:

30letni motocykl za 5kzł to w większości przypadków jeszcze nie klasyk a właśnie niezawodna upalarka. i tak jak prześmiewczo napisałeś właśnie jest. zwłaszcza jeśli chodzi o popularne modele hondy z początku lat 90tych typu africa/transalp/ntv/vfr/st/cbr

To już sprawa indywidualna kto jaką kulturę techniczną reprezentuje. Tu myślę trafiamy na clou problemu. Właściciel starego motocykla wie, że jego wartość rynkowa jest znikoma. To powoduje że w większości zwyczajnie go zaniedbuje. To się tak ładnie nazywa: nie ma sensu w niego inwestować. Słyszę to regularnie u mnie na stacji 🙂 Tylko że droga publiczna i wszystko z nią związane się nie pyta co się opłaca, co nie zrobić w pojeździe. 

29 minut temu, grizzli napisał:

 

Tdm-y olej żarły, to fakt, ale mistrzem świata w zużyciu oleju był mój thunderace. Nikt nie chciał za mną jeżdzić, bo był potem tłusty od oleju.

Jedyny plus że nie musiał łańcucha smarować 😁

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...