qba Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 (edited) Bardzo kiepski wybrór to nie ma co się dziwić ps nie mam stodoły niestety Edited February 19, 2021 by qpa Quote http://czcross.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
jannikiel Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Jakby Kolega miał więcej mamony, to do tego wzrostu, osobiście proponowałbym KZ 1300 lub jak kto woli Z 1300... To klasyk całą gębą, a dzwięk 6 cylindrówki jest powalający... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 15 minut temu, Limo napisał: Kiepski wybór. Kolega nie odrobił lekcji. Już odrobił i ją sprzedał. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Just now, Tommo said: Już odrobił i ją sprzedał. Nom, a w międzyczasie zraził się do klasyków i teraz będzie pieprzył w internetach jakie to badziewia. A wystarczyło poszukać co warto a czego nie warto kupiwać. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 7 minut temu, Limo napisał: Nom, a w międzyczasie zraził się do klasyków i teraz będzie pieprzył w internetach jakie to badziewia. A wystarczyło poszukać co warto a czego nie warto kupiwać. Przykro mi ale z diagnozą nie trafiłeś. Do dziś bardzo dobrze o nim mówi i wspomina. To nie wina motocykla, że nie ma ludzi którzy potrafią go naprawić. I ja podzielam jego zdanie. Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karol1977 Posted February 19, 2021 Author Share Posted February 19, 2021 (edited) Nie myslalem ze się taki temat z tego zrobi. Po przemyśleniach kupię to co mi się podoba bo bo zawsze kupuje sercem a jak padnie trudno.. prawdę mowiac i tak njabardziej podoma mi się radian albo xj550 Edited February 19, 2021 by Karol1977 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad1f Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 (edited) 1 godzinę temu, Tommo napisał: Szczególnie taki 30'to letni za 5 tyś. Paliwo, olej i można ganiać ile wlezie 30letni motocykl za 5kzł to w większości przypadków jeszcze nie klasyk a właśnie niezawodna upalarka. i tak jak prześmiewczo napisałeś właśnie jest. zwłaszcza jeśli chodzi o popularne modele hondy z początku lat 90tych typu africa/transalp/ntv/vfr/st/cbr Edited February 19, 2021 by konrad1f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 8 minutes ago, Karol1977 said: Nie myslalem ze się taki temat z tego zrobi. Po przemyśleniach kupię to co mi się podoba bo bo zawsze kupuje sercem a jak padnie trudno.. prawdę muwiac i tak njabardziej podoma mi się radian albo xj550 Karol, ja już od kilku stron wiem że kupisz tego radiana . Szkoda że Aska już się nie udziela to by napisała co nieco o jej przygodach z tym modelem Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzli Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Naprawić da się wszystko, tym bardziej, jeśli chodzi o starsze moto, których budowa jest, oględnie mówią, prosta. Kwestia podejścia do tematu mechanika i dostępu do części, oraz tego, jak bardzo przy danym egzemplarzu ktoś już rzezbił i drutował. Czasami większym problemem są modele nowsze, ale nie najnowsze, i rzadkie. Z zaawansowaną elektroniką i poudziwnianymi układami, np. paliwowymi. Bo nie dość, że nie ma klamotów, to nie ma informacji. Właśnie polegliśmy na mesiu z 2004 roku z bezpośrednim wtryskiem paliwa i kompresorem. A niby taki popularny mercedes... Przy zakupie trzeba być czujnym jak majowy chrabąszcz, bo można się niezle utopić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Staszek_s Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Skoro tyle tu spamu to jeszcze dorzucę. Gdy tu z forum w latach 2006, 2009 jeszcze sporo jeździliśmy nie gadaliśmy, kilku kolegów miało Yamahy. Taki mały vmax, ze dwie tdm 850, jakieś virago535 np. I zawsze jak za nimi jechałem to waliło spalonym olejem, co mnie jakoś zraziło do yamahy. Zatem ta firma zwłaszcza w klasyku odpada. Wiem, niby żaden argument, ale jednak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
grizzli Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 I właściciel ma depresję, bo na razie świeżo kupionym autem buja się od warsztatu do warsztatu. Bez rezultatu. 1 minutę temu, Staszek_s napisał: Skoro tyle tu spamu to jeszcze dorzucę. Gdy tu z forum w latach 2006, 2009 jeszcze sporo jeździliśmy nie gadaliśmy, kilku kolegów miało Yamahy. Taki mały vmax, ze dwie tdm 850, jakieś virago535 np. I zawsze jak za nimi jechałem to waliło spalonym olejem, co mnie jakoś zraziło do yamahy. Zatem ta firma zwłaszcza w klasyku odpada. Wiem, niby żaden argument, ale jednak... Tdm-y olej żarły, to fakt, ale mistrzem świata w zużyciu oleju był mój thunderace. Nikt nie chciał za mną jeżdzić, bo był potem tłusty od oleju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 18 minutes ago, Tommo said: Przykro mi ale z diagnozą nie trafiłeś. Do dziś bardzo dobrze o nim mówi i wspomina. To nie wina motocykla, że nie ma ludzi którzy potrafią go naprawić. I ja podzielam jego zdanie. No to chociaż Twój znajomy jest rozsądny :). Ale za to Ty podłapałeś i rozpowszechniasz jakieś opowieści z mchu i paproci. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 3 minuty temu, konrad1f napisał: 30letni motocykl za 5kzł to w większości przypadków jeszcze nie klasyk a właśnie niezawodna upalarka. i tak jak prześmiewczo napisałeś właśnie jest. zwłaszcza jeśli chodzi o popularne modele hondy z początku lat 90tych typu africa/transalp/ntv/vfr/st/cbr To już sprawa indywidualna kto jaką kulturę techniczną reprezentuje. Tu myślę trafiamy na clou problemu. Właściciel starego motocykla wie, że jego wartość rynkowa jest znikoma. To powoduje że w większości zwyczajnie go zaniedbuje. To się tak ładnie nazywa: nie ma sensu w niego inwestować. Słyszę to regularnie u mnie na stacji Tylko że droga publiczna i wszystko z nią związane się nie pyta co się opłaca, co nie zrobić w pojeździe. 29 minut temu, grizzli napisał: Tdm-y olej żarły, to fakt, ale mistrzem świata w zużyciu oleju był mój thunderace. Nikt nie chciał za mną jeżdzić, bo był potem tłusty od oleju. Jedyny plus że nie musiał łańcucha smarować Quote Audi Sport Link to comment Share on other sites More sharing options...
qba Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 ooo zaczynasz rozumieć, zakup motocykla to nie biznes, tylko hobby i zawsze będziesz w plecy, trzeba to brać jako pewnik i tyle Quote http://czcross.pl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted February 19, 2021 Share Posted February 19, 2021 Nie zawsze, zależy co się kupi Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.