Jump to content

Zakup klasyka kawasaki honda lub Yamaha [ogłoszenia]


Recommended Posts

Bo mialem też. Mialem też Honde varadero oraz Hondę nx650 dominator muszę pomyśleć czy mialem coś jeszcze:) 

Mialem już nie kupować i zostać przy sportowym samochodzie ale przez pandemiie znowu mnie kusi.. 

Edited by Karol1977
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, Karol1977 napisał:

Bo mialem też. Mialem też Honde varadero oraz Hondę nx650 dominator muszę pomyśleć czy mialem coś jeszcze:) 

Mialem już nie kupować i zostać przy sportowym samochodzie ale przez pandemiie znowu mnie kusi.. 

Szukaj czegoś nowszego, świeższego. Mniejsze prawdopodobieństwo wdepniecia na minę.

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

Nie zgodze sie. Czym mlodsze motocykle tym wiecej elektroniki, a stara elektronika to dopiero moze byc problem. Niestety znalezeinie czegos dobrego z motocykli musi glownie polegac na jezdzeniu i szukaniu, chyba ze namowisz sprzedajacego na zrobienie filmu z tego jak motocykl zapala, pracuje i jezdzi co tez w 100% moze nie odpowiadac rzeczywistosci.

Ja i moi znajomi jezdzimy na motocyklach 50 letnich, wiec jest to przyklad ze tez sie da. Osobiscie pare lat temu kupilem mala cegle z 92r ( K75S ) i moglem stwierdzic ze jest to bardzo dobry motocykla zarowno w miescie jak i na trasie jezezli kupisz go w dobrym sranie, tzn jesli ktos o niego dbal. Cena tez byla niska bo te motocykle nie maja nimbu uznanych klasykow jak boksery, a 300 tys km to nie jest dla nich problem. W razie jakiegos problemu czesci sa blisko.dostepne. Moze tym sie tez zainteresuj?

Co do cafe racerow robionych z malych, starych japoncow to czest jest to tylko wyglad, a stan mechaniczny pozostawia duzo do zyczenia, no i to male silniki na ktorych raczej nie polatasz.

Link to comment
Share on other sites

Adam w czym się różni elektronika w motocyklu lat 90'tych i 80'tych oprócz tego że że ta druga jest dekadę starsza?

Elektronika to tylko cząstka całości. Cała reszta jak choćby elementy gumowe, wszelakie uszczelnienia, przewody, izolacja z wiekiem ulegają destrukcji nie mówiąc o korozji. To wszystko generuje koszty i problemy. Takie moje zdanie a trochę tych motocykli przewalilem nowych i starych.

To co piszesz może mieć uzasadnienie w oldtimerach z lat 50-60 gdzie elektroniki nie ma, jest prosta wiązką elektryczna i tyle.

Audi Sport

Link to comment
Share on other sites

Moja honda sf750 z 93 to był stan igła i była sprowadzona z Niemiec kupiona u lokalnego handarze inazuma byla z 98 i to samo może pytanie czy taki Radian z 89 na którego mam chrapkę też bedzie trzymał fason ale to jak ze wszystkich jak ktoś dbał tak jest jesli ktoś jeździł tylko  latem garażow itp to zupelnie inaczej niz ten używany dzien w dzień w doszczu itp 

Link to comment
Share on other sites

Nie ma się co kopać czy licytować dekadami. Jeśli ktoś się decyduje na jakikolwiek wynalazek, starszy czy młodszy, musi liczyć się z problemami, tym bardziej, jeśli kupuje takie moto do jazdy, a nie do kolekcji. Bo potem zamiast jezdzić, biega cały sezon za częściami. Napaleńcom proponuję przed zakupem przeszukać neta i obczaić podaż używanych  części do wymarzonego modelu, kupionego często za okazyjną cenę (z czegoś ona wynika). To z reguły studzi emocje, przynajmniej u tych rozsądniejszych.

Link to comment
Share on other sites

6 minut temu, Karol1977 napisał:

To zostaje cb500 części są a zreszta mało awaryjny 

Ty gabaryty masz chyba niemałe, o ile dobrze doczytałem, więc nie patrz, co miałeś, tylko kup bigbajka, bo będziesz wyglądał jak na kundlu. Kumpel chyba chce pogonić gsx1100g, znam moto, kupił go od mojego syna, ja też na nim trochę kaemów nakręciłem. Ale uprzedzam, dostęp do części też dupy nie rwie, choć dużo podchodzi z bandziora.

Moto stoi niedaleko mnie. Jest sprawne i jeżdżące, moneta też powinna być dobra.

Sprzęt wymagający, ale nowicjuszem chyba nie jesteś 🙂 I klasycznie wygląda.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Tommo said:

Adam w czym się różni elektronika w motocyklu lat 90'tych i 80'tych oprócz tego że że ta druga jest dekadę starsza?

Elektronika to tylko cząstka całości. Cała reszta jak choćby elementy gumowe, wszelakie uszczelnienia, przewody, izolacja z wiekiem ulegają destrukcji nie mówiąc o korozji. To wszystko generuje koszty i problemy. Takie moje zdanie a trochę tych motocykli przewalilem nowych i starych.

To co piszesz może mieć uzasadnienie w oldtimerach z lat 50-60 gdzie elektroniki nie ma, jest prosta wiązką elektryczna i tyle.

No dlatego napisalem o BMW, do ktorych wszystkie czesci sa na wyciagniecie reki. Duzo gorzej ze stara Japonia, gdzie wiele rzeczy jest niedostepnych a wiele trzeba z Japonii sprowadzac. Najstarsza japonia to tez lata 60 te i tez da sie nia dzisiaj jezdzic. Motocykle z lat 80 tych nie wszystkie mialy elektronike, Suzuki GS o ktorych pisalem wczesnie jej nie mialy.

BMW tak, ale wszystko jest do dostania.

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Karol1977 napisał:

To zostaje cb500 części są a zreszta mało awaryjny 

CB500 to taka hulajnoga dla wszystkich. Popatrz na CB650 ( 🙂 ) jak odrobiony to nie do zajechania, a i wygląd zacny, o, paczpan (lakier nieoryginalny, ale reszta owszem)

https://drive.google.com/file/d/10irYw3YZY-h1G5rpL0IP2ZlGbG5cK_ty/view?usp=sharing

Żyj tak, żeby Twoich pomników nie musiała pilnować policja.

Pegi na Twitterze.

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...