Skocz do zawartości

Zakup klasyka kawasaki honda lub Yamaha [ogłoszenia]


Rekomendowane odpowiedzi

Just now, Tommo said:

Już odrobił i ją sprzedał.

Nom, a w międzyczasie zraził się do klasyków i teraz będzie pieprzył w internetach jakie to badziewia. A wystarczyło poszukać co warto a czego nie warto kupiwać.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Limo napisał:

Nom, a w międzyczasie zraził się do klasyków i teraz będzie pieprzył w internetach jakie to badziewia. A wystarczyło poszukać co warto a czego nie warto kupiwać.

Przykro mi ale z diagnozą nie trafiłeś. Do dziś bardzo dobrze o nim mówi i wspomina. To nie wina motocykla, że nie ma ludzi którzy potrafią go naprawić. I ja podzielam jego zdanie.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tommo napisał:

Szczególnie taki 30'to letni za 5 tyś. Paliwo, olej i można ganiać ile wlezie 🤣

30letni motocykl za 5kzł to w większości przypadków jeszcze nie klasyk a właśnie niezawodna upalarka. i tak jak prześmiewczo napisałeś właśnie jest. zwłaszcza jeśli chodzi o popularne modele hondy z początku lat 90tych typu africa/transalp/ntv/vfr/st/cbr

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, Karol1977 said:

Nie myslalem ze się taki temat z tego zrobi. Po przemyśleniach kupię to co mi się podoba bo bo zawsze kupuje sercem a jak padnie trudno.. 🙂 prawdę muwiac i tak njabardziej podoma mi się radian albo xj550 

Karol, ja już od kilku stron wiem że kupisz tego radiana 😂. Szkoda że Aska już się nie udziela to by napisała co nieco o jej przygodach z tym modelem 🙂

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawić da się wszystko, tym bardziej, jeśli chodzi o starsze moto, których budowa jest, oględnie mówią, prosta.  Kwestia podejścia do tematu mechanika i dostępu do części, oraz tego, jak bardzo przy danym egzemplarzu ktoś już rzezbił i drutował. Czasami większym problemem są modele nowsze, ale nie najnowsze, i rzadkie. Z zaawansowaną elektroniką i poudziwnianymi układami, np. paliwowymi. Bo nie dość, że nie ma klamotów, to nie ma informacji. Właśnie polegliśmy na mesiu z 2004 roku z bezpośrednim wtryskiem paliwa i kompresorem. A niby taki popularny mercedes... Przy zakupie trzeba być czujnym jak majowy chrabąszcz, bo można się niezle utopić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tyle tu spamu to jeszcze dorzucę. Gdy tu z forum w latach 2006, 2009 jeszcze sporo jeździliśmy nie gadaliśmy, kilku kolegów miało Yamahy. Taki mały vmax, ze dwie tdm 850, jakieś virago535 np. I zawsze jak za nimi jechałem to waliło spalonym olejem, co mnie jakoś zraziło do yamahy. Zatem ta firma zwłaszcza w klasyku odpada. Wiem, niby żaden argument, ale jednak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I właściciel ma depresję, bo na razie świeżo kupionym autem buja się od warsztatu do warsztatu. Bez rezultatu.

1 minutę temu, Staszek_s napisał:

Skoro tyle tu spamu to jeszcze dorzucę. Gdy tu z forum w latach 2006, 2009 jeszcze sporo jeździliśmy nie gadaliśmy, kilku kolegów miało Yamahy. Taki mały vmax, ze dwie tdm 850, jakieś virago535 np. I zawsze jak za nimi jechałem to waliło spalonym olejem, co mnie jakoś zraziło do yamahy. Zatem ta firma zwłaszcza w klasyku odpada. Wiem, niby żaden argument, ale jednak...

Tdm-y olej żarły, to fakt, ale mistrzem świata w zużyciu oleju był mój thunderace. Nikt nie chciał za mną jeżdzić, bo był potem tłusty od oleju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minutes ago, Tommo said:

Przykro mi ale z diagnozą nie trafiłeś. Do dziś bardzo dobrze o nim mówi i wspomina. To nie wina motocykla, że nie ma ludzi którzy potrafią go naprawić. I ja podzielam jego zdanie.

No to chociaż Twój znajomy jest rozsądny :). Ale za to Ty podłapałeś i rozpowszechniasz jakieś opowieści z mchu i paproci.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, konrad1f napisał:

30letni motocykl za 5kzł to w większości przypadków jeszcze nie klasyk a właśnie niezawodna upalarka. i tak jak prześmiewczo napisałeś właśnie jest. zwłaszcza jeśli chodzi o popularne modele hondy z początku lat 90tych typu africa/transalp/ntv/vfr/st/cbr

To już sprawa indywidualna kto jaką kulturę techniczną reprezentuje. Tu myślę trafiamy na clou problemu. Właściciel starego motocykla wie, że jego wartość rynkowa jest znikoma. To powoduje że w większości zwyczajnie go zaniedbuje. To się tak ładnie nazywa: nie ma sensu w niego inwestować. Słyszę to regularnie u mnie na stacji 🙂 Tylko że droga publiczna i wszystko z nią związane się nie pyta co się opłaca, co nie zrobić w pojeździe. 

29 minut temu, grizzli napisał:

 

Tdm-y olej żarły, to fakt, ale mistrzem świata w zużyciu oleju był mój thunderace. Nikt nie chciał za mną jeżdzić, bo był potem tłusty od oleju.

Jedyny plus że nie musiał łańcucha smarować 😁

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...