Skocz do zawartości

Zakup klasyka kawasaki honda lub Yamaha [ogłoszenia]


Rekomendowane odpowiedzi

No nie da się mieć ciastko i zjeść ciastko. Jak chcesz mieć klasyka, to trzeba się nim opiekować, no inaczej nie ma 🙂 

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bandit nic z klasyka nie ma. jeśli miałeś inazumę 750 to próbuj znaleźć 1200 😉 albo xjr-kę

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje zdanie jest takie, że jeśli ma to już być klasyk youngtimer to musi być absolutną perełką. Wtedy to ma jakiś sens. Takie moto nie straci na wartości, będzie cieszyć oko, na zlocie zrobi zamieszanie etc. Minus taki, że zapominamy o codziennej jeździe. Z kolei jak kupisz coś po taniości do jazdy na co dzień, byle pierdoła uziemi motocykl na długie tygodnie. Trzeba mieć też na względzie, że to już wiekowy sprzęt i jeździ też jak wiekowy. Tania MT-07 bije takiego Radiana pod każdym względem.  

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tommo, jak cos palniesz to nie wiem smiac sie czy plakac?

Jakim cudem na motocyklu z lat 80 tych nie mozna jezdzic codziennie? Przede wszystkim czym wiecej na motocyklu jezdzisz tym masz mniej problemow, po drugie jesli to ma byc "perelka" to co sie w niej moze popsuc od codziennej jazdy? Kiedys odbudowalem sobie starego Suzuki GS 750, wyslalem do Polski szwagrowi i motocykl jezdzi do dzisiaj. To samo bylo z moim GS 1150 ( GSX1100 w Europie ) z 84r, po odbudowie chodzil bezproblemowo przez nastepne 10 lat, a u nowego wlasciciela spokojnie bedzie chodzil nastepne 10 czy wiecej. Moja K75 zapala po 5 mcach zimy od dotkniecia i chodzi jak pszczolka, mimo ze sam jej nie dotykalem od momentu zakupu oprocz wymiany oleju. a to motocykl wypuszczony w polowie lat 80 tych. I jest rzeczywiscie zadbany, ale nikt z nim nic specjalnego nie robil - normalna wymiana zuzytych czesci. Poza tym spokojnie dobija wlasnie do 90 tys przebiegu

Tak jak Karol chce jezdzic, czyli weekendowo to ja jezdze na swoim starym Triumph z 73r, roznica jest tylko taka ze moje wypady sa od 100 do 300 km dziennie i cala moja obsluga po przegladzie przed sezonem polega na smarowaniu lancucha po jezdzie, bo nic sie w motocyklu nie dzieje. Koledzy na oryginalnych Junakach zasuwaja po calej Polsce i Europie, robia wyprawy do Rosji, Mongolii i cholera wie gdzie, tu oczywiscie juz pewna pomoc motocyklowi jest od czasu do czasu potrzebna, ale awarie nie zdazaja sie stale.

Japonskie motocykle z lat 70 t ych i 80 tych sa proste i dosc pancernie zbudowane, raz doprowadzone do porzadku dadza b.dlugo beproblemowa jazde. Natomiast zgodze sie ze maja problemy z czesciami zamiennymi.

27 minutes ago, Karol1977 said:

ale jeśli idzie o awaryjność itp to pewnie dużo zależy od tego jak go używano poprzednio

radian czy np taki  xj550 https://www.olx.pl/oferta/yamaha-maxim-xj-550-CID5-IDGSzze.html

to będzie to samo w używaniu zależy który w lepszym stanie ?

Bardzo podobnie ( silnik Radiana jest powiekszona jednostka z tego moto ), inna pozycja niz Radian ale w obu przyoadkach radze sie przymierzyc, zeby sie nie okazalo ze oba motocykle sa dla ciebie za male.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wsk 125 która przez 7 lat trzepnąłem ponad 20kkm tylko podczas niedzielnych przejażdżek - kółka 50-100 km - zawsze wracała na kołach. Praktycznie każdy motocykl jest lepszy od wsk pod każdym względem, a nawet takim rowerem da się pokręcić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 2/17/2021 at 5:52 AM, Tommo said:

Moje zdanie jest takie, że jeśli ma to już być klasyk youngtimer to musi być absolutną perełką. Wtedy to ma jakiś sens. Takie moto nie straci na wartości, będzie cieszyć oko, na zlocie zrobi zamieszanie etc. Minus taki, że zapominamy o codziennej jeździe. Z kolei jak kupisz coś po taniości do jazdy na co dzień, byle pierdoła uziemi motocykl na długie tygodnie. Trzeba mieć też na względzie, że to już wiekowy sprzęt i jeździ też jak wiekowy. Tania MT-07 bije takiego Radiana pod każdym względem.  

Tuaj to napisales, jednoczesnie wywolujac moje duze zdziwienie. 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Adam M. napisał:

Tuaj to napisales, jednoczesnie wywolujac moje duze zdziwienie. 🙂

Adam z całym szacunkiem ale zwyczajnie się czepiasz. W kolejnym zadaniu napisałem, że może kupić coś tańszego do jazdy na co dzień i tego już nie zauważasz.

Zadania nie zmieniam. Nikt normalny nie będzie tyrał motocykla na co dzień, który jest absolutnym rarytasem o czym właśnie pisałem. Jak tego nie potrafisz zrozumieć to już nie mój problem.

Edytowane przez Tommo

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...