Jump to content

Pomoże ktoś w regulacji gaźnika w loncinie 250?


kuba12234
 Share

Recommended Posts

wie ktoś może o ile obrotów powinna być odkręcona śrubka regulacji paliwo powietrznej w gaźniku loncina 250 żeby był dobrze wyregulowany?  słyszałem że w innych motocyklach robili o 1,5  albo o 2 obroty ale nwm czy w loncinie 250 bedzie dobrze

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Eeemhm, troche dziwny spsob regulacji mieszanki wg mnie. Zaczac nalezy od tego ze gaznik reguluje sie na  pelni rozgrzanym silniku,  a regulacja sruba mieszanki sluzy tylko do regulacji wolnych obrotow. Ja po prostu zaczynam od ustawienia wyzszych obrotow sruba podnoszaca przepustnice po czym schodze w dol obrotow odkrecajac ta sama srube do momentu gdy obroty zaczynaja byc za niskie i motocykl chce zgasnac. Wowczas wkrecajac lub wykrecajac srube regulacji mieszanki staram sie je zwiekszyc i jezeli tak sie stanie to tak je zostawiam, albo lekko podnosze na srubie przepustnicy. I to wszystko, niepotrzebne jest 5 prob, sprawdzanie swiecy i sprawdzanie czy kolo sie kreci czy nie.

Swieca nie zmienia bawy porcelanki natychmiast, tylko po przejechaniu jakichs 20 km, kolo motocykla zwykle sie wolno kreci na pracujacym silniku z powodu mokrego sprzegla.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...