Skocz do zawartości

Yamaha drag CUSTOM, ale jak się za to zabrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie! Mam w planach zakup Yamahy drag star, pojemność 650 , niestety nie mogę znaleźć fajnego customa (bobbera) i myślałem żeby sam się za to zabrać... Chciałbym przerobić głównie błotnik z tyłu, ze standardowego na troszke inny (przykład na zdjęciu)... Z tego co wiem takich części się raczej nie kupi tylko trzeba je wykonać - tu jest moje GŁÓWNE pytanie, jak się za to zabrać? Nie mam kompletnie doświadczenia w tej kwestii i całkowicie nie wiem jak się za to zabrać, mam jedynie dużo chęci aby to zrobić... Kochani, pomożecie mi? Jak postawić w tym pierwsze kroki (stronki, kanały baaardzo mile widziane)spacer.png...? Tak wiem pytanie może być głupie ale jestem jeleniem jeśli o to chodzi, dlatego pytam tych dla których to żadna nowość... Liczę na was 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na dobrze zrobioną przeróbkę trzeba wydać sporo siana. Przebudowa oznacza tyle, że jedna zmiana ciągnie za sobą, a w zasadzie wymusza, następne zmiany. Tutaj raczej pomocy nie znajdziesz, wbijaj na bobber.pl Znajdziesz tam masę informacji a może nawet gotowy motocykl do przygarnięcia.

Powodzenia.

ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-...,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie autor tematu zapytał tylko o dość banalną przeróbkę tylnego błotnika... Więc straszyć nie ma potrzeby. Tylny błotnik w customie 650 jest plastikowy - ciąć nie jest trudno, majątku nie kosztuje... Na zdjęciu wsporniki tylnego błotnika są nie orginalne - akcesoryjne lub dorabiane - nie wiem, szukaj w google... Możesz ciąć błotnik i zostawić wsporniki oryginalne. Gdyby się okazało, że aftermarket wsporników nie oferuje, a jednak chcesz je zmienić jest mnóstwo firm oferujących wycinanie CNC - aczkolwiek koszt może być spory.

Kolejną kwestią (idąc w ślad za zmianami ze zdjęcia) jest przeniesienie tablicy i lampy stop/poz. - na aliexpres znajdziesz gotowych na kilogramy - jak ma być wyższa półka, to własny wzór i CNC jak wyżej.

Ja dla siebie takie pierdóły robię ręcznie 🤪, ale nie polecam na początek.

LouCypher którym jeżdżę to właśnie Drag Star custom 650. Kupiony z założeniem, że zero przeróbek, ale moja natura wzięła górę...

Zmienione oświetlenie, kierownica i risery, błotniki, przebudowane siedzenia, forward controls Falcona, wydechy Roadburnera, hypercharger, moduł Dyna3000, sprzęgło Barnetta, kable Thundervolt, cewki Dynatek, krótsze lagi, szersze dorabiane półki, zacisk czterotłoczkowy od R6 + pływająca tarcza Brembo.

 

P1012449.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm jeśli mówisz, że nie ma co się bać... Postaram się ogarnąć te wsporniki. Z cięciem pokombinuje najwyżej z kuzynem, bo moje wyjdzie krzywo 😄 powie Ci, bardzo ładna sztuka 🙂 spodobała mi się kierownica, nadaje tego uroku... Cóż troszke zażegnałeś mój strach, po "odnowieniu" 125, przyjdzie pora na zakup 650, teraz już dużo luźniej podchodze do tego tematu 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...