Skocz do zawartości

[ROZ] Kawasaki er6n problem po rozgrzaniu moto


Dandan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety nie mogę nic polecić, ponieważ mi wakuometr wyświetla obroty, ale myślę, że np. taki powinien być ok:
https://shop.olekmotocykle.com/promx-licznik-motogodzin-indukcyjny-z-obrotomierze,3,1377,100649

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2020 o 21:10, jonaszko napisał:

Jak wystygla, to ruszyła, czy ja stopiles na amen?

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka
 

Ruszyła, nie grzałem jej na full, mam opalarkę z regulacją temperatury.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.09.2020 o 19:55, Dandan napisał:

Napisze o swoim doświadczeniu nie miłym. Jeżdżę kawa er6n, które ma dziwny problem. Po odpaleniu chodzi idealnie, po przejechaniu z 20 km jak moto się porządnie rozgrzeje zaczynaja się problemy.. zaczyna szarpać jak by mnie chciał zrzucić z siodła.. zaczyna przerywać, szarpać po dodaniu gazu aż wyrywa z siodła.. po chwili jazda ok i zaraz znowu.. postałem dzisiaj po przejażdżce z ziomkiem na przystanku z 20 minut i jedziemy dalej było ok, po przejechaniu z 8 km znów to samo.. masakra.. wyregulowalem zawory,świece wymienione na nowe, po regulacji zaworów ładniej chodzi itp. Ale z szarpaniem nic się nie zmieniło.. ktoś cos miał podobnego ?? Moto na wtrysku itp..

 

Cześć kolego. Czy mógłbyś rzucić okiem na mój temat i zobaczyć czy nasze usterki się pokrywają? Dzieje Ci się coś takiego jak u mnie? Dodałem sporo filmów, rzuć okiem proszę. Może jakoś sobie pomożemy prędzej czy później. Pozdrawiam. Obserwuje i 3mam kciuki. 

 

Edytowane przez Fenixxx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze mi radzili bym nie kupował kawasaki.. hehe ale w sumie fajnie się jedzie gdyby nie ten problem który pozostaje nie rozwiązany. Zakupiłem licznik motogodzin jak i obrotów. Nie działa. Niby prosty montaż ale i tak nie działa.. chciałem to wyregulować i dupa. Dodam ze obroty delikatnie podskakują na wolnych obrotach. Po podłączeniu wakumetrow jedna z przepustnic nie reaguje jak ta druga, na waku pokazują na jałowym taka sama prawie wartosc lecz po dodaniu gazu jedna tak jak by schodzi wolniej itp. Dzisiaj nawet mi z niej strzeliło. Dziwna sprawa.. może to jednak wtryski.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie schodzenie z obrotow to raczej przecieki powietrza w systemie, sprawdz wszystkie weze czy nie sa luzne, moze rowniez warto wymienic oringi uszczelniajace wtryskiwacze. Ogolnie to wyglada na jakis drobiazg, ktory po rozgrzaniu silnika sie uaktywnia. Normalnie obstawial bym cewki, lub cewki zbierajace sygnal z walu ( pick up coils ) w instalacji zaplonu, mozna je sprawdzic ohmomierzem.

To samo radze zrobic koledze Sotrebor. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,cewki juz wymieniłem a nawet moduł zapłonu i nic to nie dało. Te impulsatory co są pod lewym deklem mierzyłem i oba pokazują takie same wartości na zimnym jak i na ciepłym .Tak myślę może ustawić wieksze luzy na zaworach,choć raz juz ustawiłem tak jak w instrukcji ma być

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.09.2020 o 21:00, Dandan napisał:

Dobrze mi radzili bym nie kupował kawasaki.. hehe ale w sumie fajnie się jedzie gdyby nie ten problem który pozostaje nie rozwiązany. Zakupiłem licznik motogodzin jak i obrotów. Nie działa. Niby prosty montaż ale i tak nie działa.. chciałem to wyregulować i dupa. Dodam ze obroty delikatnie podskakują na wolnych obrotach. Po podłączeniu wakumetrow jedna z przepustnic nie reaguje jak ta druga, na waku pokazują na jałowym taka sama prawie wartosc lecz po dodaniu gazu jedna tak jak by schodzi wolniej itp. Dzisiaj nawet mi z niej strzeliło. Dziwna sprawa.. może to jednak wtryski.. 

nie ma znaczenia jakiej marki motocykl masz, ten kto Ci radził powiela opinie wyrobiona w latach 80-tych, ja osobiście sie z nią nie zgadzam, znam osoby które jeżdza kawasaki po kilkanascie lat i wszystko jest wporządku, zawsze musi być jakas przyczyna lub kilka ze sobą powiązanych pozostaje kwestia odnalezienia tej lub tych przyczyn.

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyregulowalem wszystko, chodził elegancko wiec myśle poskładam i się przejadę, żeby sprawdzić czy na 100 % chodzi dobrze. Ubrałem się wyprowadziłem moto i muka.. odpaliłem żeby pochodził, zagrzał się. Odpalił elegancko ale po chwili zaczął przerywać patrzę na niego a tu taka sytuacja.. już rozkładam siły do tego sprzęta.. nie miałem tyle problemów z innymi motocyklami co z tym a mam go dopiero 3 miesiąc. A już mi zbrzydł.. załączam film.. 

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

47 minutes ago, Dandan said:

Temat do zamknięcia, poradziłam sobie z problemem.. 

to może napiszesz jak, tak gdyby ktoś miał podobny?

TIA

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po ustawieniu prawidłowych obrotów biegu jałowego, ustawiłem tps jak i zrobiłem synchronizację przepustnic. Dodam iż po synchro i ustawieniu wszystkiego , przejechałem się jakieś 70 km trzymając go właśnie w tych wadliwych obrotach czyli 4-5 tysięcy.. i nie było żadnych przerwań w pracy silnika.. moto jest teraz żywsze i mniej nawet drży na kierownicy.. dodam ze tps jest przej**any do ustawienia.. haha bo musiałem korygować go ze 4 razy .. żeby wartości były serwisowe. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...