Skocz do zawartości

Problemy po przeróbce junak 901


MoglajGIZMO
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który  przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Adam

Edytowane przez MoglajGIZMO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy "dokreceniu maksymalnie paliwa i powitrza" - w gazniku mozna regulowac albo jedno albo drugie?

Jakie jest ustawienie fabryczne sruby regulacji mieszanki na wolnych? Czy gaznik byl czyszczony? Czy przeplyw paliwa przez kranik i wezyk paliwowy jest wystarczajacy? Jak wyglada swieca? Czy otwor odpowietrzajacy zbiornika jest drozny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na fabrycznym ustawieniu gaźnika (był czyszczony przed założeniem)w ogóle nie zapalał. przy każdym innym ustawieniu tez ie dopiero kiedy otworzyłem maksymalnie powietrze i paliwo zaskoczył. przepływ przez filtr kranik i wężyk jest dobry, świeca jest nowa, odpowietrznik zbiornika także jest w porządku te podstawowe rzeczy sprawdzałem po kilka razy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem niedawno identyczny przypadek, tzn takie same objawy we Fiacie Doblo 1,2. Przyczyną problemów było odkręcone koło rozrządu na wale i ścięty klin. Po wymianie koła rozrządu i ponownym ustawieniu  rozrządu silnik od razu zaczął dobrze pracować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaznika nie wymyjesz benzyna tylko plynem do czyszczenia gaznikow. Czy sprawdzales przeloty ukladu wolnych obrotow, albo inaczej -  jak wyglada swieca po wielokrotnych probach zapalania? Jest mokra czy sucha?

Jeszcze raz, co rozumiesz przez maksymalne odkrecenie paliwa i powietrza? W jaki sposob to zrobiles?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozna to w takim silniku zrobic?

Te silniki to kopie starych silnikow japonskich, zwykle Hondy i jezeli zaplon jest elektroniczny to rowniez zwykle niemozliwy do przestawienia. Ale silnika jako takiego na oczy nie widzialem wiec musialbym sie doszkolic w tym wzgledzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...