Jump to content

Problemy po przeróbce junak 901


MoglajGIZMO
 Share

Recommended Posts

Dzień dobry wszystkim, jestem posiadaczem Junaka901 to nie pierwszy mój motorower jednak pierwszy, który  przerobiłem na większa pojemność i z którym mam problemy po takim zabiegu. Natomiast problem wygląda następująco, wymieniony został kompletny zestaw czyli tłok, cylinder, głowica (72ccm) , a także gaźnik na model z dyszą do silnika 125ccm rozrząd ustawiony iska i zapłon jest . Problem polega na tym iż motocykl odpala dopiero po dokręceniu maksymalnie paliwa i powietrza i załączeniu ssania, i nawet wtedy nie wchodzi na obroty maksymalnie kręci do 800-900 rpm . I tu pojawia się moje pytanie gdyż fabrycznie ustawione zawory są na 0,5 mm, czy może to być przyczyną iż zawory są pozostawione na takiej regulacji?

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Adam

Edited by MoglajGIZMO
Link to comment
Share on other sites

Co to znaczy "dokreceniu maksymalnie paliwa i powitrza" - w gazniku mozna regulowac albo jedno albo drugie?

Jakie jest ustawienie fabryczne sruby regulacji mieszanki na wolnych? Czy gaznik byl czyszczony? Czy przeplyw paliwa przez kranik i wezyk paliwowy jest wystarczajacy? Jak wyglada swieca? Czy otwor odpowietrzajacy zbiornika jest drozny?

Link to comment
Share on other sites

Na fabrycznym ustawieniu gaźnika (był czyszczony przed założeniem)w ogóle nie zapalał. przy każdym innym ustawieniu tez ie dopiero kiedy otworzyłem maksymalnie powietrze i paliwo zaskoczył. przepływ przez filtr kranik i wężyk jest dobry, świeca jest nowa, odpowietrznik zbiornika także jest w porządku te podstawowe rzeczy sprawdzałem po kilka razy.

 

Link to comment
Share on other sites

Gaznika nie wymyjesz benzyna tylko plynem do czyszczenia gaznikow. Czy sprawdzales przeloty ukladu wolnych obrotow, albo inaczej -  jak wyglada swieca po wielokrotnych probach zapalania? Jest mokra czy sucha?

Jeszcze raz, co rozumiesz przez maksymalne odkrecenie paliwa i powietrza? W jaki sposob to zrobiles?

Link to comment
Share on other sites

A mozna to w takim silniku zrobic?

Te silniki to kopie starych silnikow japonskich, zwykle Hondy i jezeli zaplon jest elektroniczny to rowniez zwykle niemozliwy do przestawienia. Ale silnika jako takiego na oczy nie widzialem wiec musialbym sie doszkolic w tym wzgledzie.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...