Skocz do zawartości

Honda nsr przełożenie napędu


96konrad12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich zmotoryzowanych. Mój problem zaczął się podczas składania nsrki, mianowicie chodzi o koła zębate przenoszące napęd z wału na sprzęgło i napędzające pompe wody. Posiadam drugi silnik w którym zęby koła są na wprost a przy drugim silniku który obecnie jest remontowany zęby idą po ukosie. Moje pytanie brzmi jaka jest różnica pomiędzy tymi rodzajami zębów? Czy to wpływa na pracę silnika podczas jazdy? Czy starsze modele miały stosowane takie koła zębate z prostymi ząbkami?  Dodam jeszcze że problem się pojawił podczas składania pompy wody, koło napędzające wirnik było popękane i chciałem wymienić wałek z kółkiem ale okazało się że kształt ząbków się nie zgadza i zaczęło mnie to zastanawiać jaka jest różnica. Z góry dzięki za odpowiedzi. 

Ps. Jeśli ktoś posiada na sprzedaż taki wałek pompy wody z ząbkami po skosie chętnie odkupie😃

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...