Jump to content
Sign in to follow this  
pkali360

Suzuki gsf 600x dławienie

Recommended Posts

Witam mam problem z motocyklem wymienionym w tytule. Moto wcześniej bardzo źle odpalal na zimnym. Luzy zaworowe ogarnięte, świece nowe gaźniki kombinowane w różnych ustawieniach, czyszczone i synchro. Objawy są takie: moto dobrze odpala, wolne obroty ok ale po dodaniu gazu ma problem wkręcić się na wyższe obroty, dławi się strasznie. Pomaga dopiero częściowe przytkanie otworu do filtra powietrza wtedy wkręca się ok. 

Tak jakby dostawał za dużo powietrza. Króćce nie są spękane. Przestawiałem już mieszankę wolnych obrotów na różne sposoby, iglice, poziom paliwa, nic nie jest uszkodzone w gaźniku itd.. 

Poprzedni majster, wkleił do puszki filtra powietrza taką białą uszczelkę do umywalek. Nie wiem jak to się nazywa (straszne druciarstwo) mieszanka wolnych obrotów też była odkręcona ok 6 obrotów na każdym gaźniku oraz iglice podniesione na maxa w górę. Jednym słowem chciał wzbogacić mieszankę. 

Co można dalej w tej sytuacji zrobić? 

Może wstawię filmik potem jeżeli coś by to pomogło. 

Nie mam innych gaznikow na podmianę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam nadzieję, że podczas regulowania zaworów zostało sprawdzone prawidlowe ustawienie rozrządu...

Jeśli tak to po pierwsze plak w ręke i sprawdzić nieszczelności przy gaźnikach na pracującym silniku.

Ale ja i tak dalej obstawiam gaźniki. Na początek myjka ultradźwiękowa z chemią i sprawdzenie czy ktoś nie kombinował z dyszami itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wywal wszelkie modyfikacje dolotu powietrza. Airbox nie może mieć żadnych przeróbek, tam każde zwężenie czy każdy kawałek rurki jest pomyślany przez producenta żeby powietrze nabierało odpowiednich zawirowań. Porównaj sobie ze zdjęciami używanych airboxów czy masz wszystko jak fabryka przewidziała. Jeśli nie to kup używany i dopiero bierz się za regulację gaźników.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rozrząd ok. Mogę dla pewności jeszcze raz obczaić. Ultradźwięki mi się niestety popsuły. Dysze jeżeli chodzi o wolne obroty z pamięci pisze na środku są 115 a lewy i prawy 112,5 lub odwrotnie lecz napewno jak książka pisze. 

Modyfikacje wywaliłem na samym początku. Filtr niby nowy od powietrza.. Może puszkę kupię. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jak wyglada wydech? Jak przeplyw paliwa z kranika? Musi byc solidny strumien zeby stale napelniac te gazniki. Mys;e jednak ze problem dalej moze byc w samych gaznikach, tzn brak dobrego przeplywu przez uklad wolnych, ktory polaczony jest z ukladem przejscia z wolnych obrotow.

Jeszcze raz sprawdz ustawienie rozrzadu, luzy zaworowe i jesli tam jest wszystko dobrze ( a wydech nie jest pusta rura ) to trzeba wrocix do gaznikow i dokladnie sprawdzic uklad wolnych obrotow. Aha, Mikuni uzywa filterki na iglicach plywakow na wejsciu paliwa do komory plywakowej, ich czystosc tez trzeba sprawdzic.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydech w jakim sensie? Jakiś. Dziur i nieszczelnosci nie widać. Narazie pomijam kranik bo mam grawitacyjnie zbiorniczek na paliwo wciśnięty do węża. Gaźniki czyste rozbierałem jeszcze raz. Moto pali od strzała. Poniżej film co się dzieje a zdjęcia chwilowo nie mogę dodać. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...