Skocz do zawartości

Przeciwpochylenie podczas pokonywania zakrętów


Technick
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

On 7/7/2020 at 11:25 AM, ks-rider said:

Pierwsze co sie dzieje to dynamiczne prezenoszenie mysy, ktore wystepuje juz w rowerze.

Warto sie zastanowic, co daje odpuszczenie manetki gazu w prawym winklu a co w lewym, a co wazniejsze, jak to wykorzystac na swoja korzysc !

@ks-rider Naprawdę nic nie przychodzi mi do głowy oprócz ewentualnego ruchu manetki przy skręcie kierownicy. W zależności, w którą stronę skręcamy będzie to minimalne zamykanie lub otwieranie przepustnicy(?). Jeżeli tak to nie wiem jak wykorzystać to na swoją korzyść.

Bardzo liczyłem na to, że odniesiesz się do każdego z wypunktowanych pytań. Uwzglednij proszę to, że jestem świeżakiem, który nie wyjeździł jeszcze dwóch tysięcy kilometrów i takie niuanse to dla mnie czarna magia 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemem jest, ze nie wszystko da sie opisac. sa rzeczy, ktore musisz zademonstrowac i pokazac, to tak, jak bys chcial Claudie Schiffer przez neta wydymac.

Fizyka, fizyka a do tego dochodzi jeszcze prawidlowa trajektoria, ktora malo kto ma opanowana. Do tego dochodzi predkosc i fakt, ze im szybciej jedziesz, tym bardziej instynkt samozachowawczy blokuje Ci ta wlasnie prawidlowa trajektorie.

 

 

🙂

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 hours ago, ks-rider said:

Problemem jest, ze nie wszystko da sie opisac. sa rzeczy, ktore musisz zademonstrowac i pokazac, to tak, jak bys chcial Claudie Schiffer przez neta wydymac.

Myślę, że jednak podwaliny teoretyczne są możliwe do przekazania tak żebym z grubsza miał pojęcie jak zabrać się do tematu kiedy spotkam Claudie w realu (abstrahując - 50cio latki nie leżą w moim kręgu zainteresowań) 😎

To inaczej. Czy mógłbyś polecić jakieś publikacje, które traktują temat bardziej szczegółowo? Mogą być w innych językach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.07.2020 o 21:12, ks-rider napisał:

Do tego dochodzi predkosc i fakt, ze im szybciej jedziesz, tym bardziej instynkt samozachowawczy blokuje Ci ta wlasnie prawidlowa trajektorie.

Dlatego lepiej NIE patrzeć na licznik. 😄

Będzie od razu z +30 km/h do prędkości w zakręcie. ; )

  • Haha :) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 godzin temu, Damian85 napisał:

Dlatego lepiej NIE patrzeć na licznik. 😄

Będzie od razu z +30 km/h do prędkości w zakręcie. ; )

 

Dylemat w tym, ze patrzec nie musisz bo sie czuje a ci ktorzy patrza na licunik, no coz odnajduje sie w botanice. 🤣

 

🙂

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...