Black5e20 Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 (edytowane) Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc z moją kawą. Dzień wcześniej nią śmigałem normalnie a następnego dnia już nie odpaliła ani na kopkę ani na pych (pych za quadem jakieś 400m). Oddałem motor do mechanika i pierwsze podejrzenie padło na zawory. Rzeczywiście jednym problemem były zawory ale drugim okazał się tłok który nie dochodzi do GMP (był jakieś 2mm niżej). Mechanik wszystko zrobił, tłok dobrze siedzi, zawory mają odpowiednie luzy, iskrę ma, paliwo dostaje bo świece cały czas zalewa, gaźnik przeczyszczony (nawet założony drugi na próbę i też nie pali). Przy każdej próbie odpalenia strzela z wydechu czasami nawet wypuści niezły ogień z rury. Pytanie moje brzmi czy przy takich objawach mogę stawiać że któraś z cewek lub wszystkie na magnecie mogą być złe skoro ma iskrę? I jak je ewentualnie sprawdzić? P.S. Przepraszam że temat nie w tej kategorii co trzeba nie wiem jak to się stało... Edytowane 1 Maja 2020 przez Black5e20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2020 Zmien mechanika jesli jest taka mozliwosc. Mechanik ma za zadanie sprawdzic i znalezc nie tylko usterki mechaniczne, ale rowniez umiec sprawdzic uklad zaplonowy, a przede wszystkim sprawdzic ustawienie zaworow, punktu zaplonu, opornosc cewek i jakosc polaczen miedzy tym wszystkim jako ze on ma motocykl u siebie w warsztacie, a nie my. My nawet nie wiemy jaki rodzaj zaplonu ma twoja Kawka, CDI czy tyrystorowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.