Skocz do zawartości

WFM M06 paliwo leci filtrem świeca sucha nie odpala


Kuczek31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja zawsze rozpoławiam, raz ,że łatwiej będzie Ci wybić stare uszczelniacze,a dwa ,że dokładniej zamontujesz nowe/Wiadomo,że trzeba poświęcić więcej czasu i pracy,ale uważam,ze nie ma dróg na skróty,jeśli ma to być zrobione dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jest jakiś sposób żeby zobaczyć czy te uszczelniacze są całe przed rozbieraniem słyszałem coś o zalaniu paliwem czy wtłoczeniu powietrza? 

Zobaczylem że jest pęknięta uszczelka pod cylindrem czy ona mogła by być powodem nie odpalania i nie zaciąga paliwa? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo możesz nalać ropy czy nafty i zobaczyć po czasie czy są jakieś wycieki na uszczelniaczach. Co do uszczelki- jeśli nie było dziury,tylko małe pęknięcie to raczej mało prawdopodobne,żeby to było przyczyną.  Rozbierz ten silnik w mak,wymień wszystkie uszczelki ,zobacz jakie są luzy na korbie,tłoku,pierścieniach.Wymień łożysko sworznia profilaktycznie. Części do tego przecież są tanie jak barszcz,a jak zrobisz remont to będziesz miał pewność ,że silnik masz zrobiony na tip-top

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kuczek31 napisał:

Uszczelka pod cylindrem odrywa się w kawałkach i do tego jest taki czerwony proszek. A jak wsadza się tłok z pierścieniami w 2t? Zaciska się sam tłoczek z pierścieniami wpycha gora i wsadza się korbę? 

Jest do tego specjalna obejma,ale jeśli jej nie masz to da radę i bez niej. Montujesz najpierw tłoka na korbę,razem z łożyskiem i zabezpieczeniami,nastepnie montujesz cylinder, bardzo ważne jest żeby pierścienie były na swoim miejscu  i "siadły" na zamkach. Montujesz cylinder(nie zapomnij o uszczelce) następnie uszczelka głowicy,głowica i skręcasz wszystko do kupy na krzyż odpowiednią siłą Na denku tłoka powinna być strzałka albo kropka i tym oznaczeniem ustaw tłoka zawsze w kierunku wydechu

Ps. Przy montazu daj trochę oleju na gładz cylindra i na sworzeń korby

Edytowane przez SamotnyWilk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...