Thefaza Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Hej. Jestem nowy więc serdecznie wszystkich na początku witam. Oczywiście mam też problem i potrzebuję pomocy. Znalazłem sobie zajęcie na kwarantannę, kupiłem Suzuki GSX-R 750 z roku 88 Slingshot typGR77A. Nie mam najmniejszego doświadczenia z Japończykami. Rozebrałem wszystko do podstawy i chwilowo jakoś sobie radzę ale dzisiaj zdjąłem kolektor wydechowy. Chyba dziwny, bo zdaje się, że powinien być na dwa tłumiki mój ma na jeden. Tak miał oryginalnie. Chciałem go reanimować ale nie ma co. Straszne próchno. Już dobijam do brzegu 🙂 Jakiego kolektora szukać. Po modelu nie ma sensu, bo jest dość rzadki. Czy ten kolektor występował w innych modelach? Może w późniejszych rocznikach? Będę wdzięczny za pomoc. Załączam zdjęcie, może pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Po co go rozbierasz? Oryginalne czesci w dobrym stanie to chyba tylko za granicami Polski, moze w Niemczech a na pewno w Stanach. I to tez trzeba polowac nanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Pomaluj farbą żaroodporną czarna i skręć i jeździj a nie rozkrecaj chyba ze to moto do samodzielnego montazu Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thefaza Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 10 godzin temu, lordv1 napisał: Pomaluj farbą żaroodporną czarna i skręć i jeździj a nie rozkrecaj chyba ze to moto do samodzielnego montazu Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka A słyszałeś o customach o indywidualizowaniu? Własnie kupiłem motocykl po kimś takim jak Ty. Nic nie robimy, ewentualnie na sztukę i latamy aż padnie. Potem się pogoni. To fajny motocykl jest więc odbudowuję w stylu jaki nadała mu kiedyś Yoshimura. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Jesli nie masz zadnych doswiadczen w technice motocyklowej to zalecam ostroznosc. Dobry poczatek to serwisowka i dokladne czytanie, czesci tez tanie nie sa gdy sie juz je dostanie. 88r to dobry rocznik, miedzy innymi przedni widelec z prawdziwego zdarzenia ( cartridge ). Niektore sruby, np do mostkow walkow rozrzadu moga byc jednorazowe i uzyte powtornie ulegna zerwaniu. niektore nakretki trzeba traktowac klejem. Nowy tylny amor to wydatek rzedu $1000.-, ale czesto sama wymiana lozysk wahacza i lacznika b. poprawia prowadzenie. Ogolnie najwazniejszy jest stan egemplarza ktory kupiles, zjezdzona sztuka bedzie kosztowna w odbudowie. Stany sa dobrym adresem na czesci uzywane ale w dobrym stanie, tam motocykle to tylko zabawka nie tak czesto uzywana przy 2-5 samochodach w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2020 On 4/25/2020 at 6:05 PM, Thefaza said: A słyszałeś o customach o indywidualizowaniu? Własnie kupiłem motocykl po kimś takim jak Ty. Nic nie robimy, ewentualnie na sztukę i latamy aż padnie. Potem się pogoni. To fajny motocykl jest więc odbudowuję w stylu jaki nadała mu kiedyś Yoshimura. Nie wiem o co się prujesz. Jeśli te kolektory nie są dziurawe to tak jak wyżej, przejechać papierem, pomalować i zakładać. To nie jest druciarstwo. A podwójne wydechy były tylko w 1100. Edit: jednak doczytałem że nie ma czego reanimować, więc faktycznie musisz znaleźć inne. Dobrym żródłem części są grupy fejsbukowe (np. GSXR Slingshots bikes, parts and tidbits) ale musisz się liczyć z tym że ceny będą w euro/funtach/dolarach więc tanio nie będzie. 1 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lordv1 Opublikowano 13 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2021 Nie wiem o co się prujesz. Jeśli te kolektory nie są dziurawe to tak jak wyżej, przejechać papierem, pomalować i zakładać. To nie jest druciarstwo. A podwójne wydechy były tylko w 1100. Edit: jednak doczytałem że nie ma czego reanimować, więc faktycznie musisz znaleźć inne. Dobrym żródłem części są grupy fejsbukowe (np. GSXR Slingshots bikes, parts and tidbits) ale musisz się liczyć z tym że ceny będą w euro/funtach/dolarach więc tanio nie będzie. Prawda kolego , jak wszystko sprawne to nie druciarstwo ,ale jak kolega wyżej chce to niech kupi nowe w serwisie,i Będzie błyszczał, wszystko inne to przeróbki druciarskie (a nie, to teraz nazywa sie tuning). Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka Ps.jezeli są uszkodzone kup inne ,(i nie obrażaj mnie ze gruzuje moto i drutuje ),a jak chcesz odbudowywać moto gruza to musisz mieć bardzo gruby portfel ,zwykle to sie zupełnie nie opłaca ,wiem to z własnego doświadczenia, można kupic lepszy egzemplarz w lepszej cenie .Stare moto to skarbonka .Ale wszystko to Twój wybór ,wiec powodzenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.