Skocz do zawartości

Blokowanie mocy litrowego scigacza


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadałem wcześniej gs500 i horneta 600 2004r. Zastanawiałem się nad CBR 1000rr sc59 od 2011r. w górę ale nie przygotowany jestem na taką moc. Czy można zdławić moc do np 130km wgrywając nową mapę. Z tego co wiem to honda nie posiada wyboru mapy jak BMW 1000rr w stylu rain. Wiem że niektóre cbrki są zablokowane do 98km coś takiego ale na start chciałbym aby dysponowała 130km i w miarę wyczucia hondy bym ta moc podnosił. Jest to wykonalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, metatron2032 napisał:

Witam posiadałem wcześniej gs500 i horneta 600 2004r. Zastanawiałem się nad CBR 1000rr sc59 od 2011r. w górę ale nie przygotowany jestem na taką moc. Czy można zdławić moc do np 130km wgrywając nową mapę. Z tego co wiem to honda nie posiada wyboru mapy jak BMW 1000rr w stylu rain. Wiem że niektóre cbrki są zablokowane do 98km coś takiego ale na start chciałbym aby dysponowała 130km i w miarę wyczucia hondy bym ta moc podnosił. Jest to wykonalne?

Ale dlaczego chcesz dlawic moc do 130 kilometrow ? 

 

Moze najpierw idz do szkoly i dowiedz sie jakie sa skroty !

km = kilometr 

KM = kon mechaniczny

W jaki sposob zamierzasz ograniczyc ta moc ? 

Zdlawienie mocy duzo Ci nie da, bo przyspieszenie bedzie takie same ( moze lekko odchodzic od niezdlawionego ) jedynie V-Max ulegnie redukcji.


Jezeli radziles sobie z Hornetem, to masle, ze powinienes poradzic sobie z Fireblade.  W przeciwnym razie w jakim celu zemierzasz kupic litra ? Kup 600 RR

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Metatron, gościa wyżej zigonruj bo nie wie co pisze. Pewnie myśli że motocykle dalej blokuje się na manetce jak za jego czasów. A tu trzeba wgrać inną mapę z innym przebiegiem krzywej mocy.

Zgłoś się do Motokofeiny, oni wiedzą jak odblokowywać fabrycznie dławione motocykle z Francji to może i w drugą stronę pomogą.

 

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam widziałem R1 z mocą 28KM więc w CBR pewnie też się da

Tylko obstawiam  że da się wgrywać mapy od istniejących już wersji mocy czyli 28 , coś chyba koło 60 i ok 98 KM

Nie mam pojęcia czy są mapy na np 130 KM

JW- ignoruj  post Ksa

kapitalne jest jego pytanie

22 minuty temu, ks-rider napisał:

W jaki sposob zamierzasz ograniczyc ta moc ? 

Chyba gdybyś wiedział to byś nie pytał 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postanowiłem kupić tą mocniejszą litrową cbr-kę ponieważ mega mi się podoba i cena wiele nie odstaje od mniejszej 600-tki. Chciałbym kupić raz motor na kilka lat a nie zmieniać co rusz. Widziałem nieraz ta cbr-kę i nie wydaje się duża i wizualnie według mnie bije 600-tke. Dzwoniłem do jednej firmy mogą zablokować na 98KM ale taką mocą ta ja hornetem jezdzilem. Myślałem o mocy 130 jak rasowe 600tki potem z 160KM a potem full mocy😁 ktoś się orientuje czy power commanderem można wgrać do tej hondy taka mapę czy łatwo ją zmodyfikować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, metatron2032 napisał:

Postanowiłem kupić tą mocniejszą litrową cbr-kę ponieważ mega mi się podoba i cena wiele nie odstaje od mniejszej 600-tki. Chciałbym kupić raz motor na kilka lat a nie zmieniać co rusz. Widziałem nieraz ta cbr-kę i nie wydaje się duża i wizualnie według mnie bije 600-tke. Dzwoniłem do jednej firmy mogą zablokować na 98KM ale taką mocą ta ja hornetem jezdzilem. Myślałem o mocy 130 jak rasowe 600tki potem z 160KM a potem full mocy😁 ktoś się orientuje czy power commanderem można wgrać do tej hondy taka mapę czy łatwo ją zmodyfikować?

Co bezdiesz sie rozdrabnial, kup od razu Hayaabuse ! starczy na dluzej niz jakil lyter ! 🤣

 

Chcesz wsiasc na cos czego sie obawiasz, nie wyglada to wiec 

Mentalnie nie dorosles jeszcze do tej maszyny i tyle w temacie !

 

🙂

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już wyżej czytałeś opinie - ignoruj posty KSa 😉

Czyli jest tak jak pisałem - nie ma map na nietypowe moce . Są tylko na te wymagane przez prawo w rożnych krajach

Nie pozostaje Ci nic innego niż albo kupić 600rr albo delikatnie obchodzić się z manetką gazu 😉

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takim forum tworzy się brać motocyklową więc dziwię się chamskim odpowiedzią. Może koleś jest besztany w pracy czy w domu i w internetowych chce nadrobić jaki on nie cwaniak, ale żałośnie to wychodzi i tyle. Chamstwo niestety się szerzy.. 

Właśnie postanowiłem kupić CBR 600rr. Planuję pc40 ale widzę że w dobrym stanie trzeba dać minimum z 18tys. i w sumie rocznik początkowy 2007 czy 2008 w tej cenie. Nie wiem czy nie lepiej odczekać dozbierać na model z 2013 roku o dziwo malowanie hrc jest droższe widzę od repaola. Ceny są od 25tys. Też zastanawiałem się poco aż tyle bulić za ściga jak znów tak dużo nie jeżdżę często wokół komina i może kupić CBR 600rr pc37 od 2004 do 2006roku. Oglądałem motobandy test pc37 i wiadomo jest mało awaryjna jak to honda ale oceniają ja jako bardzo niewygodną i ma słabe przednie zawieszenie. Sam nie wiem już w jaka celować. Chociaż tyle pomogliscie mi że zrezygnowałem z litra. Teraz pozostaje opcja jaka CBR wybrać bo w sumie może i ta pc37 by mi wystarczyła jakbym kupił w dobrym stanie za 12k. Czy warto dopłacać dużo więcej do pc40 jak w sumie też można dopłacić i już celować w model 2013 bo pc40 bardzo cenia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O słabym zawieszeniu pisze gimbaza która myśli że jak nie ma upsa to już ujnia.

Ale zgadzam się że nie ma sensu wydawać takiej kasy na moto. Można kupić 929 poniżej dychy i moc będzie się zgadzać, i zawiecha taka jak trzeba 😂

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, metatron2032 napisał:

Na takim forum tworzy się brać motocyklową więc dziwię się chamskim odpowiedzią. Może koleś jest besztany w pracy czy w domu i w internetowych chce nadrobić jaki on nie cwaniak, ale żałośnie to wychodzi i tyle. Chamstwo niestety się szerzy.. 

Wszedl mlody gniewny na forum i postawil pytanie. Rozumiem, ze oczekiwales byc poklepany po plecach i te och i achy, jaki to mundry nie jest i jaki wspanialy, a tu ZONG !  🤣


Widzisz mlekopiju, mam ta przewage nad Toba, ze wlasnie od ostatnich ponad 13 lat zajmuje sie szkoleniem takich wlasnie madral jak Ty ! 

Swoja psychoanalize mozesz sobie w gumofilce wlozyc. Zrob moze tyle tras ktore zrobilem ja, nakrec moze 1/10 km ktore nakrecilem ja i moze wtedy bedziemy mogli o czyms podyskutowac, bo na razie to mi do piet nie siegasz. To Ci napisal ktos, kto ma dziecko starsze od Ciebie.

Potem ogladam jak goscie armatura po winklach R1 objezdzaja ! 🤣

A tym dwom forumowym znaFcom ( Kiler i Limo ) no coz, goowno wiedza o najprostrzych sprawach no ale EXPERCI PELNA GEBA !

Generalnie motocykle dlawiono do ( podaje po kolei a nie w historycznej periodzie )

27 KM

34 KM

35 kW

70 kW

98 KM

107 lub 109 ( dokladnie nie pamietam - o France chodzi ) 

i to jest wszystko !


Panowie Limo i Kiler sie nie popisali ( jak zwykle zreszta ) 🤣 Notabene, zadni Panowie 🤣

 

🙂

 

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minutes ago, ks-rider said:

Panowie Limo i Kiler sie nie popisali ( jak zwykle zreszta ) 🤣 Notabene, zadni Panowie 🤣

 

🙂

Taaa, za to ty się popisałeś Andżejku pisząc że po zdławieniu nie ma różnicy w oddawaniu mocy tylko v-max się zmienia 🤣🤣🤣. Brawo brawo znaffco hahahah.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ooooooooooooooo, dwa negatywy, wiedze ze Panow zabolalo !🤣

Sie ma male siurki, to boli, oj boli ! 🤣

🙂

  • Puknij się w garnek 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...