Skocz do zawartości

WSK 125


Bartekk678
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z WSK. Motocykl nie był odpalane kilka lat, postanowiłem go wyremontować. Pojeździł parę dni potem zaczął strzelać z tłumika. Ustawiłem zapłon, wymieniłem przerywacz i kondesator, ale zaczął strzelać jakby z cylindra. Któregoś dnia odpaliłem postrzelał i nagle zgasł i nie mogę odpalić. Co może być tego przyczyną ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tlumik nie jest czasem zatkany?

Nie znam sie na 2 suwach, ale wypelnienia skrzyni korbowej sa na swoim miejscu?

No i oczywiscie uklad wolnych obrotow w gazniku powinien byc sprawdzony, bo jakies drobne przypchanie tam moze spowodowac calkowita niemoznosc uruchomienia moto.

Aham czy czasem na filtrze kranika albo gaznika nie zbiera sie czasem rdza ze zbiornika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W WSK jeśli zalewa świecę za każdym razem to w kolejności występowania:

- źle ustawiony zapłon -  za późny. Przyczyną może być też w tym wypadku ścięcie wpustu na kole magnesowym lub obrócenie całego czopa w wale.

- kondensator do wymiany

- za wysoki poziom paliwa

- uszkodzenie koła magnesowego polegające na osłabieniu magnetyzmu jednego z magnesów. To powoduje osłabienie indukcji iskry, która mimo że jest to okazuje się za słaba do zapalenia mieszanki.

- przebicie w układzie wysokiego napięcia lub na przerywaczu.

A Adamowi chodziło albo o blaszane osłony na kołach zamachowych wału, które zmniejszają pojemność komory karteru silnika albo o specjalne korkowe wypełnienia, które montowano w zachodnich dwusuwach na wale w tym samym celu. W WSK ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś za czasów powszechności wueski zawsze mówiono, ze jak strzela w wydech to opóźniony zapłon, a jak w gaźnik, to za wczesny. Skoro grzebałeś przy zapłonie, tam szukałbym przyczyny.

Ale Skoro zapłon już ok, to szukaj w elektryce, cewka, kondensator, kiepskie styki przerywacza, świeca. Podmieniaj po kolei i eliminuj. 

No i jeszcze pytanie, strzela czy kicha, to drugie to może tez być problem zasysania lewego powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź uszczelniacz pod iskrownikiem oraz mocowanie gaźnika. To częste miejsca i przyczyna zasysania lewego powietrza w WSK i powód kichania. Również zbyt mała ilość paliwa dopływająca do gaźnika przez przytkany kranik może dać taki efekt. Podstawa to systematyczne sprawdzanie po kolei każdego układu i eliminowanie możliwych przyczyn. Nigdy nie rób kilu rzeczy na raz bo nie wyciągniesz właściwych wniosków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...