Skocz do zawartości

Indian Scout


kal800
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po dwóch sezonach rozstaję się z Hondą Shadow. Motorek przefajny, ale niestety za mały. 

Przygodę z moto zacząłem z myślą o HD i naturalnie zacząłem od oferty Harleya, ale niestety nic dla siebie nie mogłem znaleźć. Sportster za mały, Soft Tail czy Fat Boy za drogi, poza tym, nie spodziewam się długich wypadów powyżej 200-300 km, gdzie duży cruiser ma zastosowanie. I wtedy spojrzałem na Indiana. I znowu - Chief za duży i za drogi, ale z kolei Scout gabarytowo wypada idealnie - praktycznie w fabrycznych ustawieniach - wszystko co trzeba zrobić to lekko podnieść kierownicę, kosztuje w miarę normalne pieniądze i wygląda obłędnie. 

Ktoś miał do czynienia z tymi motocyklami? Dają 5 lat gwarancji, więc chyba z jakością nie powinno być najgorzej, a i recenzje mocno na tak. Rzecz jasna wybiorę się na jazdę testową, ale chętnie bym usłyszał co inni użytkownicy mają do powiedzenia...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź 2020 Softail Srtandard. Piękny silnik z rozrządem OHV, 1750cm3, skrzynia 6-tka, względnie mała waga i gabaryty, cena chyba nawet lepsza niz Polaris (Indian 😉 ). Dla mnie - w porównaniu do Scouta - Soft bez dwóch zdań!

https://cnet1.cbsistatic.com/img/CPCZmn6IvuxAcHc04FR2-ikhwIQ=/980x551/2020/02/28/425cfc50-2b50-461f-85b7-ddb363081a56/img-7933.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To się chyba trzeba przejechać na obu. Natomiast tak - napęd na łańcuchu - plus dla Indiana, zegar - kolejny plusik, niby to nie istotne, ale jakoś ten LCD mnie razi. Najbardziej się obawiam pozycji - po zdjęciach widzę, że podnóżki są sporo bliżej siedzenia niż w Scoucie a siedzi się nisko, więc bez modyfikacji bedę miał na bank podkurczone kolana... Jeżeli chodzi o estetykę, to znowu Indian na plus... hmmm 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oba modele mają taki sam napęd - pasem. Jak mówisz, jest opcja założenia forward controls, ale mi akurat takie ułożenie podnóżków pasuje, wbrew pozorom dla mnie jest to wygodne (mówię o cofniętych podnóżkach - kwestia wzrostu). W Indianie najbardziej razi silnik - jest taki europejski/japoński. Nie ten dźwięk, nie ta konstrukcja... Sprawdź najlepiej na żywo, posłuchaj, przejedź się. Jak w salonie nie będą mieli Softail'a Standard, to weź Street Bob - niemal identyczny.

Edytowane przez used11
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, used11 napisał:

Oba modele mają taki sam napęd - pasem. Jak mówisz, jest opcja założenia forward controls, ale mi akurat takie ułożenie podnóżków pasuje, wbrew pozorom dla mnie jest to wygodne (mówię o cofniętych podnóżkach - kwestia wzrostu). W Indianie najbardziej razi silnik - jest taki europejski/japoński. Nie ten dźwięk, nie ta konstrukcja... Sprawdź najlepiej na żywo, posłuchaj, przejedź się. Jak w salonie nie będą mieli Softail'a Standard, to weź Street Bob - niemal identyczny.

 

Ok, moja wina - spojrzałem na szybko w specyfikację i zasugerowałem się łańcuchem przy Primary Drive. Co do silnika - no tak, HD - OHV chłodzony powietrzem, Indian - DOHC chłodzony wodą. Podobny silnik wprowadził HD w VSRC i niestety pomimo technologicznych zalet V-Rod’y poszły do lamusa, ale to nie o technologię tutaj chodzi. Ja nie wiem czy aż tak mi zależy w tym przypadku, żeby mieć mega klasyczną i kultową konstrukcję silnika i na jakiś kompromis z nowoczesnością jestem gotowy pójść, ale jak najbardziej rozumiem podejście - sam mam w samochodzie wolnossące V8 i za nic go nie zamienię na współczesne uturbione wynalazki... Dzięki bardzo za sugestię - napewno spróbuję obu pojazdów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...