Skocz do zawartości

CRF 250 - ciężko pali na ciepłym - zamula


pan_bobek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Ostatnio kupiłem crf 250 z 2014 na wtrysku. Moto dobrze odpalało jednak przygasało na wolny obrotach a podczas jazdy i odkręceniu gazu pierw zamulało a po chwili dopiero wchodziło na obroty. No ale co dalej. Została rozebrana góra silnika, wskoczył nowy tłok, honowanie cylindra i nowe zawory ssące (oczywiście również wyregulowane). Po złożeniu wszystkiego moto odpaliło ładnie na zimnym ale jak po jakimś czasie zgasło i już miało duży problem z odpaleniem. Po ostygnięciu znów je odpaliłem po czym pojechałem się przejechać i trochę je zagrzać. Jednak podczas jazdy również musiałem pilnować obrotów a przy odkręcaniu gazu mocniej pierw łapie "zamuła" a po chwili się wkręca dopiero. Gdy jeszcze mocniej dałem gazu żeby się zebrała to niestety zgasła i znów nie było szans żeby ją odpalić.

I teraz tak, może macie jakiś pomysły co to może być? Może problem jest w tym wtrysku, nie miałem jeszcze moto na tym. Są jakieś warsztaty co to czyszczą czy tam jakoś sprawdzają? 

Zastanawia mnie jeszcze świeca, mam nową jednak kluczem do świec 16mm przedłużanym nie ma szans żeby ją odkręcić bo wejście jest 20mm szerokie i żadna nasadka czy ten klucz się nie mieszczą. Są jakieś specjalne klucze? Nic na necie o tym nie widzę a już naprawdę nie mam pomysłu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, pan_bobek napisał:

Zastanawia mnie jeszcze świeca, mam nową jednak kluczem do świec 16mm przedłużanym nie ma szans żeby ją odkręcić bo wejście jest 20mm szerokie i żadna nasadka czy ten klucz się nie mieszczą. Są jakieś specjalne klucze? Nic na necie o tym nie widzę a już naprawdę nie mam pomysłu...

Pewnie próbujesz odkręcić świecę kluczem do świec ale samochodowych? Nie pójdzie, za gruby. Dorwij zestaw narzędzi, które producent dołączał do tej Hondy, tam jest w zestawie klucz albo idź do najbliższego sklepu z narzędziami czy motoryzacyjnego i poproś o klucz do świec motocyklowych. 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie zezlifuj nasadke. Problem może leżeć w wtrysku, pompie paliwa, świece też możesz zmienić, może inne paliwo, może jakiś czujnik. Ma jakąś kontrolę ta Honda? Wyczyścić wtrysk możesz sam ale gdy wtrysk będzie już padnięty to czyszczenie może nic nie dać jedynie wymiana na nowy. Ewentualnie do zaworów możesz zajrzeć. 

  • Lubię to! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi i pomoc 🙂 Święcę udało się odkręcić, ma czarny zwęglony (skopcony) kolor. A wtrysk i pompkę wysłałem do sprawdzenia, wtrysk ładnie rozpyla ale podobno pompka jest walnięta. Niedługo ma mi przyjść nowa i zobaczymy czy faktycznie wymiana pomoże 🙂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...