Jump to content
Glenroy

Wygodny sedan do 40k zł.

Recommended Posts

Mam RX450h z jasnym wnętrzem i panoramicznym dachem. Uwielbiam to auto. Po za horendalnym ubezpieczeniem jest tani w eksploatacji. 

Jak lubisz egzotyki to może C6 w benzynie V6 się uda znaleźć. Mega ciekawe ale i stanowiące wyzwanie dla użytkownika auto. 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co z infinity model G albo M? Zawsze jak mijam takie auta to się oglądam, niewiele ich w pl jeździ chyba ale bankowo wiem, że mają mocne benzyny, 4wd i automaty. W środku też ładnie 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2020 at 2:22 PM, Cosmoo said:

Bo HEMI 😉😆😂 nie dziwota..a przebiegi to raczej w milach 😝

Ale ja to skrzywiony jestem to i nieobiektywny 😉

No nie tak bardzo w milach te 200-300, moja mama miala Accorda dokladnie 06 i mial 140 tys mil to bedzi 200 + tys km i zaczely sie problemy z transmisja, male bo to poczatki i ja to wylapalem, mozna byo jeszcze dlugo jezdzic, ale nie pracowla jak nalezy. Przy okazji latajac od serwisu do serwisu troche sie dowiedzilaem na ich temat.

Hemi tez ma swoje bolaczki.


-PAXP-deijE.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wczoraj przy okazji wymiany tylnych hamulcow w Imprezie rozmawialismy troche z moim mechanikiem na temat problemow naprawczych samochodow ktorymi sie on glownie zajmuje czyli europejskiej gornej polki Mercedes, BMW, Audi - a przy okazji wyszlo cos co moze mnie czeka w Subaru, awaria jakiegos modulu zabezpieczenia antykradziezowego unieruchamiajaca kierownice niezaleznie od posiadania kluczy do auta.

Oczywiscie sprawa silnikow TFSI wyszla przy okazji, ale narzekial na wszystkie, glownie za sprawa slabych, sypiacych sie i drogich rozrzadow ( zmienne katy otwarcia zaworow) jak rowniez na rozne elktroniczne gadgety, jak np hamulce postojowe uruchamiane elektrycznie przez osobne silniczki w kolach ( Mercedes ), wlasnie te moduly zabezpieczajace ( cena u dealera Merca $3000 za naprawe ) i wiele innych.

Takze zakup np 10 letniego samochodu klasy wyzszej niesie ze soba przede wszystkim wysokie koszty napraw i eksploatacji, po przekroczeniu magicznej granicy 200 tys km + niewiadome koszty naprawy starzejacej sie elektroniki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Adam, problem znany i rozwiązany. Poczytaj forum Saaba i Espace

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

To znaczy ktory problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z kierownicą

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

A no oczywiscie ze rozwiazany, ten z hamulcem postojowym tez.

Tyle ze u tego mojego mechanika banalna naprawa tylnych hamulcow nie kosztuje $ 280.- jak zaplacilem z czescami tylko $ 1500.-, dalej 50% ceny dealera.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To faktycznie, słono sobie liczy

Wysłane z mojego SM-A202F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...