Skocz do zawartości

Wygodny sedan do 40k zł.


Glenroy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9 hours ago, Cosmoo said:

 CeBeeFa z takim przebiegiem przy próbie sprzedaży, to kara pozbawienia wolności do lat 3-ch...zastanów się więc, czy warto ryzykować.

Tak jak pisalem, w Polsce nawet nie bede probowal sprzedawac. Tak jak tu widac po komentarzach w naszej kulturze to nie do pomyslenia, ze ktos (na przyklad ja) mogl kupic motocykl w 2015, i kilka miesiecy pozniej wyjechac za granice. Moto przez 4 lata zrobilo 1000 kilometrow, a wczesniej przez 9 lat 520 kilometrow, i taka jest niestety prawda. 

Moj ojciec czasem przepali motocykl, zeby rozruszac trybiki, ale nawet z hali garazowej nie wyjezdza. 

Jak moto mialo 700 kilometrow przebiegu dalem je do mechanika na regulacje zaworow (bo pierwszego przegladu nie miala- tak mi sprzedajacy Niemiec powiedzial) Mechanik wzial, i za dwa dni do mnie dzwoni podekscytowany "Panie to nowy motocykl jest"... a ja tylko mysle, "a co wskazan drogomierza, czytac Pan nie umiesz? Musisz zawory zobaczyc?". Tak to w Polsce jest. Zadna przyjemnosc sprzedawac tu cokolwiek. 

Takze tak jak pisalem, adresujac od razu do tych, ktorzy pisza, ze go reklamuje. Motocykl nie jest tu na sprzedaz. Moze w ktoryms momencie wrzuce na autoscout. Nie mam ochoty tlumaczyc raz setny, ze motocykl jest super zadbany i z prawie zadnym przebiegiem. Juz sie nauczylem, wiekszosci w Polsce nie wytlumaczysz, nawet nie probuj, a oskarzenia/insynuacje o oszustwo to norma. Zadna to przyjemnosc z mojej strony. Bogu dziekuje, ze nie musze , wiec sie nie bede w tym taplal. 

Pozdrawiam wszystkich, ktorzy tak twardo stapaja po ziemi, ze az beton sie im kruszy pod stopami. 🙂

9 hours ago, Cosmoo said:

Oj popłynąłeś teraz..100 tys.km można spokojnie w 2 lata zrobić i co? Złom ? Mondeo się rozpadło, bo było może z 3 zrobione  i VIN się nie zgadzał przy okazji ?

Moim zdaniem zlom, ale kazdy lubi co lubi. To juz nie chodzi o sama mechanike, ale o to jak wnetrze wyglada (i pachnie). Ja nie kupuje samochodow z przebiegiem powyzej 100000 km. Taka mam zasade, ale fakt w Polsce to caly czas loteria. Wole przyjemne tranzakcje z sympatycznym Niemcem, w Polsce tez coraz czesciej mozliwe, ale wciaz rzadko. Tak to z mojej perspektywy wyglada, i w przeciwienstwie do niektorych kolegow forumowych, potrafie zrozumiec i uszanowac, ze ktos ma odmienne zdanie, lub nawet odmienna filzofie zyciowa.

Jest takie moje ogloszenie na gieldzie klasykow, ktore juz od dawna nieaktualne. Auto, jest wystawione za 2 razy nizsza cene niz ma de facto wartosc. (Zostalo sprzedane do Holandii po cenie rynkowej dawno temu, a ogloszenie nie usunalem w ramach eksperymentu, czy sie ktos w koncu odezwie) Ogloszenie wisi juz od 3 lat i w zeszlym tygodniu pierwszy raz dostalem telefon od sympatycznego pasjonata marki, ktory byl zaskoczony tak niska cena... z Polski! Takze idzie ku dobremu 🙂

A Mondeo bylo nowe jak kupione i regularnie serwisowane. Dobre auto bylo, ale dalo rade 300000 km, przy odpowiednim serwisowaniu. 

Znikam ponownie. Wystarczy mi juz tego masochizmu.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.11.2019 o 19:21, Glenroy napisał:

Także, jak w tytule, poszukuję czegoś, co ma max. 2 litrowy silnik, 4 koła, fajne wyposażenie, jest przestronne, wygodne, jest sedanem i zamknie się cenowo w około 40000 zł :).

Obecnie skupiam się przede wszystkim na dwóch samochodach:
Fordzie Mondeo MK4, 2.0 TDCi 140/163KM i na Pugu 508 2.0 HDI 140/163KM. Brałem też pod uwagę Skodę Superb II 2.0TDI 170KM (kusi 4x4) i ostatnio przyplątał się Citroen C5 2.0 HDI 140/163KM (Kusi Hydractive) 🙂

Kilka lat temu miałem podobny dylemat. I także rozważałem Puga 508, Citroena C5.

Ostatecznie kupiłem BMW Serię 5 (E61 - wersja Touring, czyli "kombi"). Miałem wersję z 2-litrowym silnikiem diesla z Chipem na 200 KM.

Polecam. Świetne wyciszenie (siedząc w środku nawet nie słyszysz, że jedziesz dieslem) i świetne osiągi jak na 2-litrowy silniczek z taką masą.
Te auta mają też bardzo dobre wyposażenie i bardzo dobre wykończenie wnętrza (wszystko jest miękkie, nawet obudowy centralnego tunelu - tam gdzie masz dźwignię zmiany biegów - nogą opierasz się o co chcesz i jest miękko).

Miałem to auto 3 lata i zero awarii - a jeździło głównie długie trasy (200-600 km jednorazowo). Przy prędkościach autostradowych nie czuć w ogóle prędkości (nieważne, czy jechaleś 150 czy 180, to czułeś się, jakbyś jechał 120 Fordem Focusem - miałem wcześniej Focusa więc takie odniesienie).

Poleciłbym jeszcze Mercedesa E-klasę i Audi A6, ale od razu mówię, że nie posiadałem takich aut, jedynie takimi kilka razy się przejechałem. E-klasa jest chyba najwygodniejsza, jeśli chodzi o sedany.

Pomijam tutaj luksusowe limuzyny (BMW Seria 7, Mercedes Klasa S, Audi A8 itd), bo to są już spore auta i tam silnika 2-litrowego nie znajdziesz. 😄 

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Damian85 napisał:

 

Pomijam tutaj luksusowe limuzyny (BMW Seria 7, Mercedes Klasa S, Audi A8 itd), bo to są już spore auta i tam silnika 2-litrowego nie znajdziesz. 😄 

Jednak znajdziesz (oprócz mercedesa) . 

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, Tommo napisał:

Ja nie znam limuzyny segmentu F żeby miał 2.0 tylko pod maską.

Też się zastanawiam skąd @_Monter_ wysunął taką tezę.

Zakładając kwotę jaką ma na wydanie autor tematu (czyli 40.000 zł), to najmniejsza pojemność to 2.8 (Audi i Mercedes, bo BMW E65 zaczyna się od 3 litrów). I tutaj biorę pod uwagę BMW E65, Audi A8 D3 i Mercedesa W220.

Chyba, że @_Monter_ "dwulitrowy" silnik zrozumiał jako silnik o pojemności 2000 - 2999 ccm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tommo napisał:

Ja nie znam limuzyny segmentu F żeby miał 2.0 tylko pod maską.

Nie znasz bo jeszcze do Ciebie nie przyjechały.

2 godziny temu, Damian85 napisał:

Też się zastanawiam skąd @_Monter_ wysunął taką tezę.

Zakładając kwotę jaką ma na wydanie autor tematu (czyli 40.000 zł), to najmniejsza pojemność to 2.8 (Audi i Mercedes, bo BMW E65 zaczyna się od 3 litrów). I tutaj biorę pod uwagę BMW E65, Audi A8 D3 i Mercedesa W220.

Chyba, że @_Monter_ "dwulitrowy" silnik zrozumiał jako silnik o pojemności 2000 - 2999 ccm.

Już przeszukałeś internet widzę.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, _Monter_ napisał:

Już przeszukałeś internet widzę.

Nie musiałem. Za autem z tego segmentu i mniej więcej w tej cenie rozglądałem się ponad rok temu, także E65, Audi A8 D3, W220 zdążyłem co nieco poznać. ; )

Także oświeć nas, Monterze. Pokaż te lemuzyny BMW i Audi z silnikami 2.0 w cenie około 40k. ; )

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w tym szkopuł, że wcześniej nie pisałeś o tej cenie tylko oświadczyłeś, że bmw7 i audi a8 nie ma 2.0 silników...teraz już nawet szereg modelowy dopisałeś.

Fakt, w tym typoszeregu nie ma dwulitrówek.

 

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odniosłem się do tego, teraz pytasz o co innego.


Pomijam tutaj luksusowe limuzyny (BMW Seria 7, Mercedes Klasa S, Audi A8 itd), bo to są już spore auta i tam silnika 2-litrowego nie znajdziesz.  




Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Szukam auta w podobnym zakresie cenowym, ale o trochę innych założeniach niż autor tematu.

  • skrzynia automatyczna
  • moc od ok. 200 KM w górę
  • diesle z uwagi na kulturę pracy i skomplikowanie konstrukcji odrzucam
  • z pewnych powodów chciałbym, by silnik miał więcej niż 4 cylindry
  • napęd dowolny, nie mam sprecyzowanych wymagań
  • sedan, SUV, ewentualnie van lub kombi w ostateczności
  • rocznik bez większego znaczenia, raczej coś po 1995 roku 🙂 (OBD i tak dalej)
  • klimatyzacja, tempomat, grzane fotele - to raczej oczywiste, ale dla mnie wyposażenie obowiązkowe
  • nie zaszkodziłyby lusterka z przyciemnianiem automatycznym
  • jasne wnętrze jako priorytet (z powodów estetycznych, ale też chodzi o nagrzewanie latem)

Nie boję się tzw. wynalazków (jeżdżę takimi od 10 lat), szczerze mówiąc nawet wolę mieć auto bardziej nietypowe.

Co prawda mam kilka upatrzonych aut (głównie japońskich), ale może nie wiem o jakimś samochodzie, który jest oczywistym wyborem. Proszę o podpowiedzi, również te, które mogą wydawać się dziwne i zaskakujące :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexus GS mk3? Fajna benzyna 3,0 tam siedzi i wyposażony całkiem nieźle.

 

 

Gdybym ja miał taki budżet pewnie szukał bym czegoś takiego:

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-civic-2-0-vtec-201km-type-r-xenon-alcantara-czarny-stan-idealny-ID6CJLZO.html#9df158d6ba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lexus IS dwójka - chętnie, bardzo fajne auto. Trochę ciasne, ale kiedyś stanie w moim garażu (żonie się podoba, choć prędzej kupimy je dla teściowej).

GS - piękne auto, gabarytowo mi odpowiada. Trochę je już znam. Myślałem zarówno o V6, jak i V8 4.3. Właściwie zadałem to pytanie, by dowiedzieć się o jakichś konkurencyjnych modelach, o których być może nie wiem :).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, Arcer said:

Pozwolę sobie podpiąć się pod temat. Szukam auta w podobnym zakresie cenowym, ale o trochę innych założeniach niż autor tematu.

  • skrzynia automatyczna
  • moc od ok. 200 KM w górę
  • diesle z uwagi na kulturę pracy i skomplikowanie konstrukcji odrzucam
  • z pewnych powodów chciałbym, by silnik miał więcej niż 4 cylindry
  • napęd dowolny, nie mam sprecyzowanych wymagań
  • sedan, SUV, ewentualnie van lub kombi w ostateczności
  • rocznik bez większego znaczenia, raczej coś po 1995 roku 🙂 (OBD i tak dalej)
  • klimatyzacja, tempomat, grzane fotele - to raczej oczywiste, ale dla mnie wyposażenie obowiązkowe
  • nie zaszkodziłyby lusterka z przyciemnianiem automatycznym
  • jasne wnętrze jako priorytet (z powodów estetycznych, ale też chodzi o nagrzewanie latem)

Nie boję się tzw. wynalazków (jeżdżę takimi od 10 lat), szczerze mówiąc nawet wolę mieć auto bardziej nietypowe.

Co prawda mam kilka upatrzonych aut (głównie japońskich), ale może nie wiem o jakimś samochodzie, który jest oczywistym wyborem. Proszę o podpowiedzi, również te, które mogą wydawać się dziwne i zaskakujące :).

Lexus RX350 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Arcer napisał:

GS - piękne auto, gabarytowo mi odpowiada. Trochę je już znam. Myślałem zarówno o V6, jak i V8 4.3. Właściwie zadałem to pytanie, by dowiedzieć się o jakichś konkurencyjnych modelach, o których być może nie wiem :). 

Może Honda Legend?
https://www.otomoto.pl/oferta/honda-legend-executive-plus-sh-awd-4x4-300-km-gaz-lpg-fra-vat-marza-ID6B5jpG.html#gallery-open

Albo amerykaniec? 300C? Ponad budżet ale może coś ciekawego znajdziesz.

https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler-300c-3-6-benzyna-wersja-s-4x4-grzane-skory-panorama-vat23-promocja-ID6CFeqM.html#fdfce36921

https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler-300c-chrysler-300c-5-7-hemi-v8-388hp-zamiana-ID6CL8Gb.html#gallery-open

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...