Skocz do zawartości

Loncin 200 4t: problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam crossa podanego powyżej
Po wjechaniu w wodę mniej więcej pod bak (rama od Kawasaki 650) silnik był bardzo nagrzany po wyjechaniu z wody było dużo niebieskiego dym(nie z wydechu) motor mi nie zgasł na początku ledwo działał prawie zgasł, potem dało się jechać, ale silnik nie może się wkręcić i przerywa, zdjąłem filtr stożkowy z obudową ale nie było wody, (zdjąłem dopiero na następny dzień)
Co może być powodem skoro przed wjechaniem pracował normalnie

Jeszcze strzela z wydechu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam mam loncin 200 4T
Mam problem ponieważ motor nie może wkręcić się na obroty, przerywa i strzela z wydechu. Miałem taki problem, wcześniej winowajcą był brudny bak, wymyłem wymieniłem kranik, wszystko śmigało, około tydzień i znów to nawróciło(teraz jeszcze gorzej), pomyślałem że może jednak słabo wyczyściłem bak i rzeczywiście tak było, po tym razem dokładnym umyciu baku i przeczyszczenia gaźnika, filtra, kranika i wszystkich wężyków, nie przyniosło to już żadnego efektu. Zaczął tak pracować podczas spokojnej jazdy.

 

Filmik: https://www.youtube.com/watch?v=pfPVIj3vkUc
(strzelające blaszki w tle to ochrona wydechu nie przykręcona 🙂

Zwiększyłem iglicą ilość mieszanki, motor teraz przerywa tylko na najwyższych obrotach. Więc zostały zawory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie pogdybam bo zapewne masz silnik 163 FML

1. normalne paliwo, a nie oddane "dobre" przez kumpla

2. oczywiście zawory

3. filtr normalny, czy założony stożek (ciężko to regulować, nie ma pojemności)

4. to jest chińczyk, dokręcamy dokładnie wszystkie kable masy, chyba masz silnik bez wałka wyrównaważającego więc 

po jeździe poza motkiem osobny woreczek na plomby, wiem bo mam 🙂

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wiciu_r napisał:

Tak sobie pogdybam bo zapewne masz silnik 163 FML

1. normalne paliwo, a nie oddane "dobre" przez kumpla

2. oczywiście zawory

3. filtr normalny, czy założony stożek (ciężko to regulować, nie ma pojemności)

4. to jest chińczyk, dokręcamy dokładnie wszystkie kable masy, chyba masz silnik bez wałka wyrównaważającego więc 

po jeździe poza motkiem osobny woreczek na plomby, wiem bo mam 🙂

 

Pozdro

1. Paliwo normalne czyściutkie

2. DO ZROBIENIA - to  wiem!

3. Stożkowy

4. Kable też do ogarnięcia

 

ogólnie wymieniłem króciec powietrza pojechałem pojeździć, po około 30m zaczął chodzić tak jak chodzi, więc coś się musiało popsuć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Silnik bardzo podobny do  163 FML, na popychaczach.
Problem jest taki że po wymianie tłoka i cylindra, przy zakładaniu głowicy i przy próbie regulacji zaworów, jest brak luzu zaworowego na ssącym, lecz na wydechowym ładnie luźno wszystko chodzi  (Pamiętam o literce T, przekręcanie o 360 nic nie daje) Co może być powodem braku luzu na tym jednym zaworku, ponoć w  tych 163FML jeśli nie ruszało się silnika, to rozrząd nie mógł się  przestawić, lecz czy to może rozrząd? I muszę rozbierać wszystko do stanu początkowego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam potrzebuje pomocy nigdzie nie mogę znaleźć takiej szpilki cylindra posiadam loncin 200, niestety ukręciłem, ktoś się orientuje gdzie takową znajdę? https://imgur.com/a/j1Kt2xt

 

 

 

 

 

#motoryzacja #motocykle #motomirko #motocross #moto #enduro #cross #naprawa #usterka #awaria #pomocy #chinskacebulakupony #china

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam,
posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 /  Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Gibek900 napisał:

Witam,
posiadam loncin 200, po remoncie odpalił, lecz silnik chodzi na wysokich obrotach, (nie na najwyższych, gdzie może tak być po remoncie i trzeba szybko zgasić), zawory były regulowane dwa razy 0.15-0.10 /  Gaźnik dwa razy czyszczony i nic to nie zmienia (rolgaz się nie zacina, ssanie wyłączone), po prostu albo chodzi na takich wyższych i się grzeje szybko, albo puszczam gaz i zaczyna gasnąć. Czy może to jakaś regulacja śruby mieszanki? Po wyczyszczeniu wykręciłem ją o 1.5 obrotu.

Chodzi na wyższych, jak trzymasz na gazie i gaśnie, jak gaz puszczasz? Dobrze rozumiem? Bo piszesz trochę nieprecyzyjnie. Nie przerżnąłeś rozrządu o ząbek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, grizzli napisał:

Chodzi na wyższych, jak trzymasz na gazie i gaśnie, jak gaz puszczasz? Dobrze rozumiem? Bo piszesz trochę nieprecyzyjnie. Nie przerżnąłeś rozrządu o ząbek?

Wykręciłem śrubkę mieszanki sporo i pomogło trochę, lecz to nie to samo jak przed remontem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...