Skocz do zawartości

Sportster 883 nie pokazuje rezerwy


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

W moim sportsterze 883 2009 r. wtrysk nie pokazuje TYLKO lampki rezerwy. Reszta działa. Podczas przekręcenia zapłonu oraz później, kiedy rzeczywiście powinno pokazywać rezerwę.

Dioda w sportsterach to cała listwa diod, nie ma pojedynczej diody rezerwy, więc jakbym miał wymieniać, to niestety całą listwę.

Co to może być i od czego zacząć?

Bez tytułu.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobnie jest u mnie ale w RK.
Spróbuj odpiąć kostkę od zbiornika paliwa.
U mnie kontrolka się pojawiła po odpieciu kostki.
Mam pewność, że kontrolka działa.
Może u Ciebie będzie podobnie.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję najpierw diagnozę bez grzebania w kablach. Po kolei:

1 kluczyk do stacyjki 

2 włącz pompę przełącznikiem

3 przyciśnij przez 5-6 sekund przycisk do zmiany przebiegu licznika 

4 cały czas trzymając ten przycisk przekręć stacyjkę jak do odpalania

pompa zacznie nabijać ciśnienie ale nie odpalaj silnika. Na wyświetlaczu lcd 

włączy ci się diagnostyka , zapalą się wszystkie kontrolki oraz wskazówka prędkościomierza pójdzie od 0-120 i powróci.

Na tym etapie zobaczysz czy kontrolka rezerwy działa tzn czy dioda się nie przepaliła. 

jak to sprawdzisz to daj znać, pozdro

Edytowane przez dachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 6.11.2019 o 09:43, dachu napisał:

Proponuję najpierw diagnozę bez grzebania w kablach. Po kolei:

1 kluczyk do stacyjki 

2 włącz pompę przełącznikiem

3 przyciśnij przez 5-6 sekund przycisk do zmiany przebiegu licznika 

4 cały czas trzymając ten przycisk przekręć stacyjkę jak do odpalania

pompa zacznie nabijać ciśnienie ale nie odpalaj silnika. Na wyświetlaczu lcd 

włączy ci się diagnostyka , zapalą się wszystkie kontrolki oraz wskazówka prędkościomierza pójdzie od 0-120 i powróci.

Na tym etapie zobaczysz czy kontrolka rezerwy działa tzn czy dioda się nie przepaliła. 

jak to sprawdzisz to daj znać, pozdro

Dopiero pojechałam do rodziców, gdzie trzymam motocykl. Zrobiłam, jak kazałeś. Dioda rezerwy działa. 

81011038_624004461708499_1258026565590056960_n.png?_nc_cat=106&_nc_ohc=D3alBHLfkWUAQk3ZhmawN_i-F6NyYeHH4XnH3sadbPLzWChSmCxK_XGiQ&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=222a6f8c5db5334ce3dd95934bdb0caf&oe=5EACAAFA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Klepsydramoto napisał:

Dopiero pojechałam do rodziców, gdzie trzymam motocykl. Zrobiłam, jak kazałeś. Dioda rezerwy działa. 

81011038_624004461708499_1258026565590056960_n.png?_nc_cat=106&_nc_ohc=D3alBHLfkWUAQk3ZhmawN_i-F6NyYeHH4XnH3sadbPLzWChSmCxK_XGiQ&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=222a6f8c5db5334ce3dd95934bdb0caf&oe=5EACAAFA

Witam, no to mamy odpowiedź, że problem nie jest w diodzie. Zasilanie ma ale nie dostaje sygnału.

W baku powinieneś mieć paliwa tyle żeby pływak  zapalał kontrolkę rezerwy.

1. opróżnij bak z paliwa

2. wlej ok 2-2,5  litra paliwa , rezerwa w sportsterze to 3,5 litra, wystarczy żeby pompa nie chodziła na sucho

Przeprowadź wszystkie czynności od początku 1 do 4 , a gdy pojawi się napis DIAG

1. przyciskiem do zmiany przebiegu kliknij 1 raz pojawią Ci się na wyświetlaczu skróty P S SP Ł

2. przy pomocy przycisku do zmiany przebiegu możesz 1 kliknięciem zmieniać pozycje

3. Sprawdź kody błędów jakie występują w każdym z tych skrótów P S SP Ł przyciskając na każdej literce przycisk zmiany przebiegu przez 3-5 sekund

4. Powinny pojawić się kody błędów w postaci liter i cyfr - spisz je jeżeli wystąpiły, kodów może być po kilka , każdy następny to 1 kliknięcie

    przycisku.

Daj znać jak wyszło. Pozdro

Edytowane przez dachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Pytanie w temacie rezerwy. Przy jakim stanie paliwa powinna zapalać się kontrolka rezerwy w Sportserze XL1200 Low r.2008? U mnie zapala się gdy w baku zostaje około 8 L. Czy jest ok?

Edytowane przez wojtex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

masz kod błędu SP - speedometer - licznik , to by sie zgadzalo , reszta OK,

to jest błąd B1006 - przepięcie linii akcesoriów  ( awaria prędkościomierza),

niestety trzeba pogmyrać na początek w kablach , czy nie mają mechanicznych uszkodzeń , nie zwierają.

Jak możesz to posprawdzaj miernikiem czy nie sa poprzerywane ( brzęczkiem)

jak nic nie wyjdzie too trzeba roztworzyć i wyjąć z baku pompę, tam jest pływak rezerwy

wraz z układem elektrycznym, i przeprowadzić takie same działania....

W najgorszym wypadku poszło zwarcie w liczniku i tu będzie kicha i drogo....

ale ja stawiam na insytalacje pływaka.

pozdro


 
Edytowane przez dachu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...