Skocz do zawartości

Pare pytań odnośnie YZF-R 125


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie wiem czy to dobry dzial, nie jestem jakos w ten temat zaglebiony takze prosze bez zbednych komentarzy, oczekuje tylko rzetelnej odpowiedzi na moje pytania i jakies porady, takze przejdzmy do sedna, planuje od jakiegos czasu zakupic Yamahe YZF-R 125 jako pierwszy motocykl, ale wiem ze na dluzsza mete ta moc mi nie wystarczy dlatego myslalem tez o ulepszeniu tego motocykla a mianowicie cylinder 180cc od mallosi, do tego moduł malosi force master 5516731B, sportowy wałek rozrzadu mallosi oraz sportowy wydech i teraz pytanie, czy to wystarczy cy wszystko bedzie ze soba wspolgralo i dzialalo jak nalezy, co to zmieni ile doda mu hp itd.  i czy ktos jest doinformowany ile wtedy motocykl ma do 100km/h i jaki jest jego vmax, jezeli sa jakies filmy na yt to niestety nie mam jak tego sprawdzic takze dobrze by bylo jak by ktos mogl mi to tu napisac. Do tego jeszcze jedna sprawa, ze chcialbym zmienic tez opony na szersze a dolkladniej 150 z tylu i 110 z przodu, czy bedzie wszystko dobrze pasowac bez zadnych modyfikacji a jak nie to jakich modyfikacji i co to zmieni w motocyklu. Z gory dziekuje przepraszam za wielki nie ogar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzetelna i uczciwa odpowiedź z mojej strony. Zanim ogarniesz R125, ale mam na myśli prawdziwe ogarnięcie, a nie odkręcanie na prostej, to zapewne będziesz chciał sprzęt wymienić, a nie grzebać się w silniku. Jedyny przypadek w jakim takie modyfikacje silnika są opłacalne, to padnięcie sprawnego silnika i remont na takich gratach. O ile wydanie na remont 125-tki kilku tysięcy złotych (części, robota, strojenie map) jest opłacalne w porównaniu do znacznie mniejszego kosztu zwykłego remontu na standardowych częściach. Koszt takiego tuningu może sięgać połowy wartości używanej R125, a tych pieniędzy nigdy przy odsprzedaży nie odzyskasz. O wymianie ogumienia na inne niż przewidziane przez producenta mogę ci tyle powiedzieć: ch...y pomysł. Bo to zmieni dwie rzeczy w motocyklu:

1) wygląd dzięki temu każdy ogarniający temat motocyklista od razu będzie wiedział, że ma do czynienia z niedowartościowanym młodziakiem, który za  szerokie gumy na obręcze wepchnął, żeby jego 125-tka wyglądała na coś większego niż jest.

2) prowadzenie - a to sam poczujesz. Domyślasz się chyba, że nie chodzi o zmianę na plus? Chodzi mi o to, że w motocyklach nie ma takiej zależności: zakładam szerszą oponę na standardową obręcz i motocykl prowadzi się zajebiście. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbardziej oszczedna droga to jak dorosniesz do prawka A kupujesz sobie wiekszy motocykl.

To co proponujesz to wyrzucenie pieniedzy, wiec mozesz smialo mnie je wyslac, zamiast marnowac na przerobki.

Przyjme z podziekowaniem.:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...