Skocz do zawartości

BMW K1200 RS Czy warto ?


Rekomendowane odpowiedzi

Definitywnie tak, ale to stwierdzisz ( lub nie ), dopiero gdy sie nia karniesz.

 

🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rekrut88 napisał:

Ile realnie pali k 1200RS i czy ten silnik jest tak trwały jak w BMW K 1100? (gdzie przebiegi dochodziły do 500 000) 

 

Realnie spali wszystko co wlejesz do baku, Ba mozesz tankowac zawsze, za 50 pln'ow ! 🤣

Twoje pytanie jest bez sensu, bo spalanie to kwestia obrotow i przyspieszen., Jak pogonisz to i 15 na setke wezmie. A te 500 000 km to skad wziales ? 

🙂

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, ks-rider napisał:

 

Realnie spali wszystko co wlejesz do baku, Ba mozesz tankowac zawsze, za 50 pln'ow ! 🤣

Twoje pytanie jest bez sensu, bo spalanie to kwestia obrotow i przyspieszen., Jak pogonisz to i 15 na setke wezmie. A te 500 000 km to skad wziales ? 

🙂

 

Nie ma bezsensownych pytań są tylko bezsensowne odpowiedzi 

Pewnie według Ciebie np Honda VTR 1000 Firestorm  spala tyle co inne motocykle przy tych samych obrotach 

A te 500 000 Wziąłem choćby z postów Adama M moderatora forum 

Widziałem sam K 100  z przebiegiem ponad 400 000 tyle pokazywał licznik 

 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest motocykl ktorego w warunkach polskich nie wykorzystasz pod wzgledem osiagow, natomiast nie bardzo nadajacy sie do warunkow jazdy w miescie z powodu wagi ocierajacej sie o 300 kg i wymiarow.

Wbrew pozorom znajduje moje K75S idealne we wszystkich warunkach od normalnej jazdy w miescie do autostrady, tak ze sadze ze zeby zdecydowac sie na takiego wielkiego turystyka trzeba by mieszkac w Niemczech i korzystac z ich autostrad do przemieszczania sie po calej Europie.

Najbardziej zachwalana cecha 12RS jest jej stabilnosc powyzej 160 km/godz. 🙂

Nie sadze zeby to byla w Polsce najbardziej pozadana cecha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Adam M. napisał:

To jest motocykl ktorego w warunkach polskich nie wykorzystasz pod wzgledem osiagow, natomiast nie bardzo nadajacy sie do warunkow jazdy w miescie z powodu wagi ocierajacej sie o 300 kg i wymiarow.

Wbrew pozorom znajduje moje K75S idealne we wszystkich warunkach od normalnej jazdy w miescie do autostrady, tak ze sadze ze zeby zdecydowac sie na takiego wielkiego turystyka trzeba by mieszkac w Niemczech i korzystac z ich autostrad do przemieszczania sie po calej Europie.

Najbardziej zachwalana cecha 12RS jest jej stabilnosc powyzej 160 km/godz. 🙂

Nie sadze zeby to byla w Polsce najbardziej pozadana cecha.

Twoje posty zawsze bardzo cenne 😀

Przed kupnem xj 900 myślałem o k75 ale teraz trudno o k75 w dobrym stanie 

K 1200RS  nie są drogie jak na możliwości jakie oferują.

Wtrysk, wał kardana, mocny silnik to mocne argumenty przemawiające za K 1200RS

Adam M. Ty miałeś z tego co pamiętam GSX 1100G (Fajny sprzęt zawsze mi się podobał taki muscle bike) czy K 1200RS jest większy i mniej poręczny od GSX 1100G ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gsx 1100G był u mnie chyba 5 lat. Poszedł do mojego kolegi, który ma go ze 4 lata i teraz jest do wzięcia. Technicznie ok, wymaga trochę kosmetyki. Znam ten motocykl bardzo dobrze. Super moto, ale niestety, specjalnej troski i trochę kłopotliwy w eksploatacji, do tego wymagający, jeśli chodzi o technikę jazdy. BMW nie znam, więc porównania nie zrobię. 

Jeśli jesteś zainteresowany kupnem takiego modelu, opiszę Ci, co i jak. Adam też pewnie dorzuci parę uwag.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K  1200 RS wazy 285 kg - tyle samo co ZZR 1200. Jezdzi sie tym b. przyjemnie i wygodnie , tej wagi absolutnie nie czuc. 

 

Grizzli. 

miedzy K 1200 RS a GSX 1100 jest przepasc techniczna w latach swietlnych.

Rekrut, na razie gadka z Toba to jak ze slepym o kolorach. bez jazdy probnej nigdy nie bedziesz wiedzial o czym mowa

 

No ale zawsze mozemy tez zapytac kto z wypowiadajacych sie ta k 1200 RS jezdzil ? 

 

Adam,

 

wybacz ale jezeli juz dyskutujemy na temat pewnych motocykli to co najmniej 50 % tych co jezdza w PL na polskie warunki rowniez sie nie nadaja. 

 

🙂

 

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, ks-rider napisał:

 

 

Grizzli. 

miedzy K 1200 RS a GSX 1100 jest przepasc techniczna w latach swietlnych.

 

 

Domyślam się. Ostatecznie gsx1100g to standardowa olejowa sieczkarnia suzuki. Poza tym ma jedną wredną cechę-przy małych prędkościach łatwo się położyć, bo ze względu na geometrię ramy mocno się wali w zakręt  🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ks-rider napisał:

 

Rekrut, na razie gadka z Toba to jak ze slepym o kolorach. bez jazdy probnej nigdy nie bedziesz wiedzial o czym mowa

 

 

 

 

 

🙂

 

Wiem że masz doświadczenie z tym motocyklem, dlatego pytam, ale nadal uważam że jeśli ktoś jakiś czas mam motocykl to średnie spalanie potrafi określić przy jeździe turystycznej (nie mówię o ekstremalnych sytuacjach) jak bym chciał kręcić do czerwonego pola to bym pytał o Hayabusę albo ZZR 1400 

Bmw K1200 RS ma 130 koni seryjnie dzisiaj jechałem bo jest w okolicy  Fj 1200 też 130 koni wiem że starsza technologia ale już bliżej  jej do BMW niż gsx 1100g 

Mam pytanie bo ona dobrze jechała czuć było że jest dużo mocniejsza od xj 900 ale jak się nie rozgrzała konkretnie to nie trzymała niskich obrotów spadały poniżej 1000 obr/min czy to gaźniki do regulacji czy zawory ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...