Jump to content
Pepper

Marzenia a rzeczywistość.

Recommended Posts

Cykaja oslony kolanek i obejmy kolanek.. i nie tylko w Evo..

Człowiek się uczy przez całe życie.
Miałem kiedyś Yamaszkę YBR i ona też tak fajnie cykała.
Ale ten efekt jest tylko w olejakach?
W wodniakach nie słyszałem nigdy takiego dźwięku.


Pozdrawiam
2EV

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, 2EV napisał:


Człowiek się uczy przez całe życie. emoji3.png
Miałem kiedyś Yamaszkę YBR i ona też tak fajnie cykała.
Ale ten efekt jest tylko w olejakach?
W wodniakach nie słyszałem nigdy takiego dźwięku.


Pozdrawiam
2EV

Nie znam Yamahy zbyt dobrze, choc znajomy/znajomego gdzies/kiedys mial jakies Yamahy organy.., czy cykaly.. nie pamietam 🙂

 

a tak serio to osobiscie spotkalam sie z tym tylko w HD.... 


Non è forte chi non cade mai, ma chi cade e si rialza

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nie znam Yamahy zbyt dobrze, choc znajomy/znajomego gdzies/kiedys mial jakies Yamahy organy.., czy cykaly.. nie pamietam
 
a tak serio to osobiscie spotkalam sie z tym tylko w HD.... 

Co ciekawe na tych Cykladach da się też pojeździć na moto (Naxos). Posłuchać cykania cykad, kolanek i obejm na zupełnie pustej plaży


Pozdrawiam
2EV

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 18.10.2019 o 15:37, FIS napisał:

Masz racje, czyli przesiąść sie do samochodu.

Skoro tak to rozumiesz...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mt09 to również nie jest stricte sportowym motocyklem ale sądzę, że 1:50 na poznaniu i 31sek w gp8 to nie jest w jego przypadku problem
do czego mi to potrzebne? a chociażby do oceny skuteczności poruszania się tym trójkołowcem
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wszędzie jest jakiś odsetek tych co by chcieli, ale się boją.
Dla nich są takie produkty, a że trudno im dogodzić, to z reguły takie konstrukcje mają więcej wad niż zalet i sukcesu nie odnoszą.

Ups, się czy to wysłało?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Wszędzie jest jakiś odsetek tych co by chcieli, ale się boją.
Dla nich są takie produkty, a że trudno im dogodzić, to z reguły takie konstrukcje mają więcej wad niż zalet i sukcesu nie odnoszą.

Ups, się czy to wysłało?




Z tym Nikenem jest jak z żonami.

To tak jakby wybierać pomiędzy brzydką ale dobrze się prowadzącą żoną lub ładną ale źle się prowadzącą.



Pozdrawiam
2EV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wracając do tematu...

W ubiegłym tygodniu miałem okazję zobaczyć Low Ridera S w Szczecinie. Musze powiedzieć, że sprzęt mi się bardzo podoba choć będę się upierał, że kolor czarny nie jest moim ulubionym, a wręcz nudnym. Sprzęt ma jednak świetną linię, minimalistyczny styl i hamulce z potencjałem. Pozycja za sterami jest dość dziwna, bo kolana są wysoko, ale można kopyta dać bardziej do przodu, co chyba bym zrobił. Na wiosnę będzie zarejestrowany do jazdy próbnej, z której nie omieszkam skorzystać.

Na dzień dobry widzę go w srebrnym malowaniu, nogi do przodu, wydech Rineharta, fajna kanapa w brązie i swingarm bag. Zależnie od tego jak zawieszenie sobie będzie radzić brałbym pod uwagę jakiś upgrade.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super! Tylko ta cena.
4e1d5afd4dc7da922be9f42aaabd6501.jpg


Pozdrawiam
2EV

Share this post


Link to post
Share on other sites

A co jest super w tym Dyniosofcie?


"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląd ma fajny. Znaczy mi się podoba
Do tego dwie tarcze hamulcowe, widelec USD, mniejszy kąt główki ramy to będzie zwinniejszy, silnik ME 114.
Jednym słowem: przyśpiesza, skręca i hamuje.
Podobają mi się dwa zegary na baku.
Niestety nie jeździłem.


Pozdrawiam
2EV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podobno nowy Fat Bob jeździ lepiej.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze skręcaniem i hamowaniem, to bym się nie rozpędzał. Zobaczymy jak wypadnie podczas jazdy. Jak dotąd najgorzej wspominam Fat Boya. Bób mi świadkiem, nie wiem jak można wydać na to 100 patoli.  Na Fat Bobie jechało mi się znacznie lepiej, ale jego kapcie to tragedia. Natomiast całkiem fajnie skręcał i nie pamiętam (ponad rok temu to było), żebym narzekał na brak zawieszenia. Low Rider S budzi pewne nadzieje, zobaczymy czy im sprosta.

3 minuty temu, Tommo napisał:

Podobno nowy Fat Bob jeździ lepiej.

Jest chyba bardziej zwarty, możliwe.

33 minuty temu, FIS napisał:

A co jest super w tym Dyniosofcie?

Wiesz, rzecz gustu...Mnie się podoba ten styl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

triumph-speedmaster-900_key_13.jpg

A ja zakupiłem sobie coś takiego w ramach eksperymentu czy jestem już gotowy na taki motocykl, czy jeszcze nie. Na razie po pierwszych jazdach jestem na nie.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam nadzieje mieć 2, może 3. Lubię różne klimaty...Speedmaster jest taki dość nietypowy chyba jak na cruisera chyba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...