Jump to content
Jakub07896

Motocykle ala sportowo turystyczne

Recommended Posts

3 godziny temu, Tommo napisał:

Pytanie jak z trwałością podzespołów po takim zabiegu. Jak się rozsypie taki kompresor to po silniku.

Ale zobacz na koniec wykresu przed zabiegiem, dziwny spadek mocy do 80koni jak się nie mylę.cos tam o tym czytałem, że silnik jest podatny, i wytrzymały, pozatym taki przyrost mocy po wymianie wydechu, filtra powietrza i mapy do sporo, zazwyczaj jest to maks 10% w najlepszym wypadku. Myślę że specialnie obniżono moc końcowa żeby w normach eu się mieściło. Podobna konstrukcjia jak h2r, a tam 310 koni jest. 

3 godziny temu, ks-rider napisał:

H2 SX to przerost formy nad trescia !

 

Gdzie chcesz to wykorzystac ? 

 

🙂

Granica niemiecka blisko😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Jakub07896 napisał:

Ale zobacz na koniec wykresu przed zabiegiem, dziwny spadek mocy do 80koni jak się nie mylę.cos tam o tym czytałem, że silnik jest podatny, i wytrzymały, pozatym taki przyrost mocy po wymianie wydechu, filtra powietrza i mapy do sporo, zazwyczaj jest to maks 10% w najlepszym wypadku. Myślę że specialnie obniżono moc końcowa żeby w normach eu się mieściło. Podobna konstrukcjia jak h2r, a tam 310 koni jest. 

Granica niemiecka blisko😁

 

Fakt, trafny Argument, ale moc pozostaje dalej niewykorzystana.

 

🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, ks-rider said:

 

Fakt, trafny Argument, ale moc pozostaje dalej niewykorzystana.

 

🙂

A jakie to ma znaczenie 🙂


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minuty temu, ks-rider napisał:

 

Fakt, trafny Argument, ale moc pozostaje dalej niewykorzystana.

 

🙂

Można sobie na zawody pojechać np na cwiartke, na autostradzie cwaniaczków w sportowych brykach denerwować. Taki troche slepper. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.08.2019 o 10:57, Tommo napisał:

Czym jest ZZR 1400, a czym nie jest? Jest to na pewno znakomity motocykl do dalekiej i szybkiej turystyki. Na pewno jest to maszyna o ponadprzeciętnych osiągach i ponadprzeciętnych możliwościach.(...)

Nie jest to maszyna sportowa, co mogłaby sugerować terminologia stosowana przez Kawasaki. Duża moc musi radzić sobie ze sporą (w porównaniu z maszynami sportowymi) masą i sporymi gabarytami. Ogromny potencjał jednostki napędowej da się wykorzystać na autostradach i przy dużym obciążaniu motocykla.

Opinia jednego z bardziej znanych dziennikarzy motoryzacyjnych n.t. tego motocykla. W pełni ją podzielam co potwierdziłem moim pierwszym wpisem. Jest masa motocykli na rynku znacznie lepiej jeżdżących po winklach, co oczywiście nie oznacza, że ZZR jest złym motocyklem. Jest po prostu stworzony do innych zadań.

Tommo ja piszę o moich wrażeniach i odczuciach  po 5 latach użytkowania ZZRaa,  ty wyjeżdżasz z tekstem jakiegoś dziennikarza i na tej podstawie wiesz najlepiej do czego to moto jest zdolne😃

nezka 

Share this post


Link to post
Share on other sites
53 minuty temu, nezka napisał:

Tommo ja piszę o moich wrażeniach i odczuciach  po 5 latach użytkowania ZZRaa,  ty wyjeżdżasz z tekstem jakiegoś dziennikarza i na tej podstawie wiesz najlepiej do czego to moto jest zdolne😃

nezka 

Nezka,

Nie uzytkowalem tego sprzeciora nawet roku, nie jezdzilem nim nawet miesiac ale.

To, ze Tobie on przypadl do gustu nie znaczy, ze przypada innym. ( O ile ja bylem K 1200 S zachwycony Monter'owi K 1300 S nie przypadla do gustu wcale, no ale on sie na moturach nie zna,  🤣 ) !  Mi do gustu nie przypadl, przynajmniej  w standardzie, pierwsze co trzeba w nim wymienic to polke / kierownice. 

I stwierdzam to nie tylko ja ale

1. Wlasciciel ktory uzytkowal ten sprzet przez 5 lat, tyle, ze na dziendobra wymienil kiere.

2 Redakcja Team'u Motorrad

3. ja

Roznica wzrostu miedzy kumplem a mna to wiecej niz 20 cm ( ja mam 186 ).

I twierdze, ze to KLOC K 1200 S objezdza sie toto w zakrecie ! 

🙂

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, _Monter_ napisał:

System mi siadł. 🤣

Moze dla ciebie niedzielnego motocyklisty to daleko, ale dla mnie nic. Byłem w Portugalii motocyklem, po takiej przygodzie polska jest jak województwo 

 

45 minut temu, _Monter_ napisał:

System mi siadł. 🤣

Moze dla ciebie niedzielnego motocyklisty to daleko, ale dla mnie nic. Byłem w Portugalii motocyklem, po takiej przygodzie polska jest jak województwo 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
59 minut temu, Jakub07896 napisał:

Moze dla ciebie niedzielnego motocyklisty to daleko, ale dla mnie nic. Byłem w Portugalii motocyklem, po takiej przygodzie polska jest jak województwo  

Jakub.

Monter jest z Mazur weic raczej ma porownanie, jak to sie przez Polske jedzie.

Podobnie jest ze mna, w zeszly Czwartek bylem w Siemiatyczach i to nie tylko raz, bo co Jakis czasjestem regolernie i tez kumam jak to sie przez to " wojewodztwo " jedzie, he, he ale plus za podejscie do turystyki.

Tu masz moj wypad po Hiszpani

https://www.youtube.com/channel/UCb-_nCHw7cfz08JIIoFjz0w

 

🙂

Edited by ks-rider
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oj tam.. co to jest 600km przez Polske na niemcy se skoczyc raz w tygodniu???

 


Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Croowab napisał:

Oj tam.. co to jest 600km przez Polske na niemcy se skoczyc raz w tygodniu???

 

Tak...i Niemcy od razu za granicą czyszczą cały bahn żeby motocyklista z podlasia sobie 300+ polatał.
 

 

5 godzin temu, Jakub07896 napisał:

 

Moze dla ciebie niedzielnego motocyklisty to daleko, ale dla mnie nic. Byłem w Portugalii motocyklem, po takiej przygodzie polska jest jak województwo 

Brawo Ty, gdybym mógł nadałbym Ci order.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, ks-rider napisał:

Nezka,

Nie uzytkowalem tego sprzeciora nawet roku, ierwsze co trzeba w nim wymienic to polke / kierownice. 

I stwierdzam to nie tylko ja ale

1. Wlasciciel ktory uzytkowal ten sprzet przez 5 lat, tyle, ze na dziendobra wymienil kiere.

2 Redakcja Team'u Motorrad

3. ja

Roznica wzrostu miedzy kumplem a mna to wiecej niz 20 cm ( ja mam 186 ).

I twierdze, ze to KLOC K 1200 S objezdza sie toto w zakrecie ! 

🙂

Od ponad 7lat  znam kilkudziesięciu użytkowników ZZRa, spotykamy się na obiad i kawę co roku a Spale i ŻADEN z nich nie wymieniał kierownicy, najwyżej co niektórzy dołożyli raisery, więc piszesz bzdury gdzieś tam wyczytane. 

Dziennikarze jak dobrze wiesz piszą dobrze o tych co im za to płacą, a zwłaszcza niemieckie sprzęty są the best wg nich. 

Ty twierdzisz nie jeżdżąc tym motocyklem  że trzeba wymienić kierownice - dobre😋

Co do objezdzania na zakrętach... Motocykl prowadzi kierowca i decydującym czynnikiem jak szybko przejedzie się zakręt są umiejętności kierowcy. Dla 90% motocyklistow ze średnią umiejętnością jazdy, motocykl ma drugorzędne znaczenie. Wchodzenie w niuanse pomijam bo to ani mój ani twój poziom umiejętności. Powinieneś to wiedzieć. 

nezka 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, nezka napisał:

Od ponad 7lat  znam kilkudziesięciu użytkowników ZZRa, spotykamy się na obiad i kawę co roku a Spale i ŻADEN z nich nie wymieniał kierownicy, najwyżej co niektórzy dołożyli raisery, więc piszesz bzdury gdzieś tam wyczytane. 

Dziennikarze jak dobrze wiesz piszą dobrze o tych co im za to płacą, a zwłaszcza niemieckie sprzęty są the best wg nich. 

Ty twierdzisz nie jeżdżąc tym motocyklem  że trzeba wymienić kierownice - dobre😋

Co do objezdzania na zakrętach... Motocykl prowadzi kierowca i decydującym czynnikiem jak szybko przejedzie się zakręt są umiejętności kierowcy. Dla 90% motocyklistow ze średnią umiejętnością jazdy, motocykl ma drugorzędne znaczenie. Wchodzenie w niuanse pomijam bo to ani mój ani twój poziom umiejętności. Powinieneś to wiedzieć. 

nezka 

 

To, ze uzywales 5 lat, czy Twoi kumple 7 lat nie znaczy absolutnie nic. Znalem rzemieslnika ktory klepal ramy do obrazow przez lat ponad 40 i zatrzymal sie na etapie skonczenia nauki.

Pomijam juz fakt, czy wogole wiedzieliscie, ze to mozna zrobic - to mniej wiecej jak z jajkiem Kolumba. Redaktorzy ktorzy testowali przyznali, ze do ganiania sprzeta po autostradzie jest niezly ale na tym sie to konczy. To, ze Tobie i kumplom, ten sprzet lezal bo jezdzicie tak czy inaczej to juz inna bajak, wiec nie pisz prosze, ze pisze bzdury. 

Kolega ktory latal ZZR'em jezdzi od 6 - go roku zycia, jezdzic potrafi i mimo tego nadazal za nami na prostej w winklach niestety musial odpuscic. Co do drugorzednosci, to tez nie tak do konca bo wiadomo, ze nie kazda maszyna jest poreczna, ale jak widac na zalaczonym obrazku nie do wszystkich to jeszcze doszlo 🤣.

PIsze to z neutralninym nastawieniem, a TY odbierasz to personalnie. Kloc pozostanie klocem bo juz na desce kreslarskiej zostal stworzony nie do smigania po winklach a do bolcowania po prostych. Kumasz ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...