Jump to content
Bercik89

honda crm 125 nie pali

Recommended Posts

Po dwóch latach przestoju chciałem odpalić swoja honde 125, ale nie chce zapalić nie było iskry ale wymieniłem impulsator i iskra się znalazła ale nadal nie zapala wiec odkrecilem gaznik i go przeczyściłem  ale i to nie pomoglo, pomoze ktoś co tu dalej robic? dodam ze motorek chodzil do samego końca gdy nim ostatnio jezdzielem czyli ok 2 lata temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak wyglada swieca po probach zapalenia, mokra czy sucha ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

swieca jest mokra

jakiś pomysl co dalej?

 

gdy podgrzeje troche swiece na gazie lekko zalapuje chodz jest daleko żeby silnik uruchomic

Share this post


Link to post
Share on other sites

wymien swiece

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok wymienie chodz iskre robi dobra a swieca ngk kupiona dwa lata temu i prawie nie uzywana

 troche kranik przecieka czy to ma jakiś wpływ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie ma, natomiast jesli uklad wolnych gaznika jest nadal zapchany to niestety odpalenia dalej nie bedzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nowa swieca i nadal nie zapala a gaznik odkrecalem i czyscilem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może podłączyłeś odwrotnie przewody od nowego impulsatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Goofer napisał:

Może podłączyłeś odwrotnie przewody od nowego impulsatora.

Wiesz jak działa impulsator? Raczej nie bo byś tego nie napisał.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wiem jak działa,odwrotnie podłączony tez wyzwoli impuls tyle ze nie w tym momencie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Goofer napisał:

Wiem jak działa,odwrotnie podłączony tez wyzwoli impuls tyle ze nie w tym momencie.

A to ciekawe, wytłumacz proszę co zmieni czas wyzwolenia impulsu.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdziłem to w praktyce lampa,przy jednym podłączeniu iskra występuje gdy znacznik na magnecie zaczyna wchodzić na impulsator,a przy odwrotnym gdy z niego schodzi.poczytaj sobie ,pełno jest o tym np na forum o zapłonach motocyklowych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byl zresztą już podobny problem.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

monter goofer ma rację , też to przetestowałem na chińskim kiblu.......wtyczka od impulsatora z reguły jest tak skonstruowana że nie da jej się odwrotnie włożyć w instalację ale jak przelutotywujesz przewody to możesz się pomylić 🙂


"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Share this post


Link to post
Share on other sites

szok! zamieniłem kabelki i moto zapalilo a co ciekawe na impulsatorze był taki sam kolor kabelkow jak od motoru wiec polaczylem zgodnie z kolorem, wielkie dzięki za pomoc! a już go całego rozebrałem a tu taki szczegol. Jeszcze pytanie jaki olej wlac do skrzyni i ile tam wchodzi i czy da się sprawdzić poziom tego oleju

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...