sbir Opublikowano 2 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2019 (edytowane) Witam. W tym tygodniu jadę obejrzeć tego Horneta. Czy mógłby ktoś napisać parę zdań na temat tego motocykla? Czy to jest oryginalne malowanie? Czy lagi są oryginalne czy od innego modelu? (podobno w 2010 był jakiś drobny lift i lagi są od polifta, ale może po prostu były wymienione lagi na poliftowe bo był dzwon? Czy widzicie coś podejrzanego? Na co zwracać uwagę przy oględzinach takiego Horneta? https://www.olx.pl/oferta/honda-hornet-600-abs-cb600fa-pc41-lift-bezwypadkowa-z750-z800-bandit-CID5-IDAeUMD.html#120e2e45d2 (od siebie dodam że zauważyłem tylko że kolektory są pordzewiałe) Edytowane 2 Lipca 2019 przez sbir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Wszystko wydaje się ok. Takie malowanie widać w necie na różnych zdjęciach. Lagi się zmieniły wraz z pojawieniem się c-abs. Ta generacja jest praktycznie pozbawiona wad, więc sprawdzasz standardowe tematy typu zużycie tarcz, czy prosto jedzie, czy nic nie cieknie itd ...Kojarze jedynie że pompa absu lubiła się dość nieprzyjemnie zepsuć, ale honda wymieniała je bez gadania. Nieprzyjemnie bo potrafiło nagle zabraknąć przedniego hamulca. Jakieś uszczelniacze w zaworku abs też padały. Przy zakupie tego nie da rady sprawdzić, a sam problem choć poważny jest bardzo rzadki. Dotyczył wszystkich hond z tym układem czyli cbr 600rr cbr 600f cbr 1000 cb600f. Generalnie jeśli odczuwasz jakie kolwiek problemy z działaniem hamulcy typu gabczasta klamka, brak przedniego lub tylnego hamulca wpadająca do manetki klamka to winny jest c-abs. Każdy serwis hondy powinien sobie z tym problemem poradzić. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbir Opublikowano 3 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) Ok rozumiem, dziękuję za odpowiedź. A co sądzisz o kierownicy? Czy jest oryginalna czy była zmieniona? Również jest jakaś wgniotka na chłodnicy z prawej strony Edytowane 3 Lipca 2019 przez sbir Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Co do kierownicy to nie wiem. Ciężarki kierownicy na pewno jakieś akcesoryjne. Jak są za lekkie to moto może lekko kierą trząść. Aha ... kontrolka abs gaśnie dopiero jak ruszysz. To nie każdy wie a potem się dziwi ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbir Opublikowano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Sądzisz że warto tym moto zainteresować się? Bo to nie małe pieniądze, nie chce kupić gruza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 To tylko zdjęcia z ogłoszenia i nic nie zastąpi oględzin na żywo. Jak nie masz nikogo kto się zna to poproś jakiegoś mechanika albo popytaj lokalnych motocyklistów kogo można ze sobą za jakąś opłatą zabrać na oględziny. Dobrym omenem w tym motocyklu jest naklejka Combined ABS na przednim błotniki. Albo ktoś zadał sobie trudu by ją zamówić w aso albo moto nie miało żadnej poważnej przygody. Jak kiedyś szukaliśmy cbr600f pc41 dla koleżanki bardzo często tej naklejki brakowało :) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbir Opublikowano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Czyli można przypuszczać to za jakiś dobry znak? Bo rozumiem że ciężko taką naklejkę dorwać? To może świadczyć o tym że moto nie miało żadnej mocnej przygody? Na razie mnie martwi to że jest wsadzona inna kierownica. Albo był jakiś dzwon albo ktoś sobie zamontował dla wygody. Ale to już wróżenie z fusów i bawienie się w magika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Zgadza się Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Ja tylko dodam odnośnie tej naklejki że 30 sekund w googlach i jest: https://www.ebay.com/p/2p-White-15x60mm-Honda-Sticker-Combined-ABS-Brake-Emblem-Logo-86611-kyj-e20zb/2213985195 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Ok ale czas oczekiwania nielichy. Jeszcze ze 2 lata temu tylko w aso można je było dostać. Chińczyk widać zna rynek ;) Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Są firmy w uk które zrobią każdą naklejkę na zamówienie, nawet taką 🙂 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sbir Opublikowano 4 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2019 Pozostało mi tylko jechać na oględziny i podjąć właściwą decyzję. Dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WŁ. Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 Witam, trochę może późno ale dodam swoje 3 grosze jako że mam hornet 2008 i w dodatku po dzwonie, więc jeśli lagi zmienione, kiera zmieniona i wgniecenia na chłodnicy to światełko powinno w głowie się zapalić! Niestety człowiek podświadomie szuka wyjaśnień jak się napali, dlatego na oględziny TRZEBA brać kogoś, kto emocjonalnie się nie "zapali" 😉 Jeśli jeszcze o te lagi chodzi, to jakoś w 2010/2011 dodano hornetowi na przód regulacje wstępnego ugięcia (tzw. SAG'i), wcześniejsze modele mają tylko na tyle. Aha, czy był dzwon na przodzie najlepiej sprawdzić na dolnej półce, od tyłu, są tam takie ograniczniki (wypustki) - przy dzwonię kiera odbija się lewo/prawo, wiec na ramie sa wyrazne wgniecenia. I nie dajcie sobie wmówić, że to od skracania się takie robi, bo taki kit też słyszałem 😄 Pozdro, WŁ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.