Jump to content
mariuszaerox

Gsxr 600 Srad, ogłoszenia

Recommended Posts

Mam dopłacać 200-300 żeby się cieszyć rokiem 18 lub 19 ? bez sensu ale co kto woli

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha jak myślisz że to tylko jakaś kwestia prestiżu to grubo się mylisz. Ale do mnie też to dotarło dopiero jak pierwszy komplet nowych opon dostałem. Zwłaszcza w sportowym motocyklu czuć różnice, ale twoja kasa - zrobisz co zechcesz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie bardziej interesuje czy moto kupione, bo linki już pokazują, ze ogłoszenie nieaktualne.

Zatem jak się to skończyło? Stoi w garażu ? 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak kupione już jeżdżę, można przenieść temat do innego działu ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
3 godziny temu, mariuszaerox napisał:

Tak kupione już jeżdżę, można przenieść temat do innego działu ?

Napisz lepiej jakie wrażenia, jak się jeździ, etc. (pisz wszystko)... 😉

Ja się przymierzam do swojego pierwszego i chętnie czegoś ciekawego się jeszcze dowiem.

Chociaż ktoś mi napisał (pewnie słusznie), żebym nie przesadzał i brał się do roboty i też kupił swoje moto... to ja jednak już od dawna w gorącej wodzie nie jestem kąpany. Raczej wolę chłodną kalkulację.

I wobec powyższego uważam, że jednak warto posłuchać, tego co masz do powiedzenia po zakupie, bo... no właśnie...

...ja sobie wymarzyłem Honde CB 750, ale tak czy inaczej chciałbym też posłuchać twojej opinii, o Twoim motocyklu. Jakie masz odczucia (oprócz euforii !!!) z samej jazdy, prowadzenia, pokonywania zakrętów, etc.

 

Jak to mówią - zrobić zrobię po swojemu, ale dobrej rady wysłuchać zawsze należy. 🙂

 

Edycja: A.... no i jeśli to nie problem to wrzuć fotkę tego co kupiłeś, bo 3 raz czytam cały wątek i dalej nie wynika z niego, którego w końcu wziąłeś... 😉

Edited by moogoom

Share this post


Link to post
Share on other sites

No ostatecznie kupiłem tego gixa za 4300 zł, jeździ się całkiem spoko, na początku czułem przedramiona ale po tygodniu już przyzwyczaiłem się. Wcześniej mało co jeździłem ścigami ale kwestia przyzwyczajenia no i pasuje kupić jakieś ubranie teraz 😄 Mechanik powiedział mi że w tej kasie to stan jest bardzo dobry i nie składany z pięciu. Wiadome podokładać trzeba, polatam ten sezon a dalej zobaczymy jak będzie. Póki co zrobione regulator napięcia, wyczyszczony rozrusznik, uszczelniacze lag i olej w silniku. Zależy co kto lubi, inni Cie wyśmieją że jeździsz starym złomem a inni mają sentyment do takich sprzętów 😄

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 26.06.2019 o 20:42, moogoom napisał:

Napisz lepiej jakie wrażenia, jak się jeździ, etc. (pisz wszystko)... 😉

Ja się przymierzam do swojego pierwszego i chętnie czegoś ciekawego się jeszcze dowiem.

Chociaż ktoś mi napisał (pewnie słusznie), żebym nie przesadzał i brał się do roboty i też kupił swoje moto... to ja jednak już od dawna w gorącej wodzie nie jestem kąpany. Raczej wolę chłodną kalkulację.

I wobec powyższego uważam, że jednak warto posłuchać, tego co masz do powiedzenia po zakupie, bo... no właśnie...

...ja sobie wymarzyłem Honde CB 750, ale tak czy inaczej chciałbym też posłuchać twojej opinii, o Twoim motocyklu. Jakie masz odczucia (oprócz euforii !!!) z samej jazdy, prowadzenia, pokonywania zakrętów, etc.

 

Jak to mówią - zrobić zrobię po swojemu, ale dobrej rady wysłuchać zawsze należy. 🙂

 

Edycja: A.... no i jeśli to nie problem to wrzuć fotkę tego co kupiłeś, bo 3 raz czytam cały wątek i dalej nie wynika z niego, którego w końcu wziąłeś... 😉

Jako tako na motocyklach się nie znam ale w opinię kolegi bym nie wierzył. Co drugi post to inne informacji, począwszy od tego, że kupił moto za 4k a teraz 4.3k.. Pomijam już inne kwestie więc zakładam, że po prostu nie chce się przyznać do wtopionej kasy ale.. obym się mylił i żeby koledze się jak najlepiej, jak najdłużej i jak najtaniej jeździło. 



Sam obecnie szukam motocykla i gdyby nie chłopaki z forum to kupił bym już dawno klocki lego. Chociażby ostatnio dzwoniłem do sprzedającego gdzie wtedy jeszcze z mniejszą wiedzą jak teraz pytałem tylko o parę rzeczy, czy miał wypadek, jakieś szlify itp. zanim wrzuciłem na forum. Sprzedawca zapewniał, że wszystko super. Gdyby nie to, że Monter napisał mi o braku odważników na kierownicy to pojechał bym 400KM i wrócił z niczym bo przy drugiej rozmowie i spytaniu dlaczego ich nie ma sprzedający nagle przypomniał sobie o "drobnej parkingówce" i paru innych zadrapaniach..

Edited by Minaram

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, mariuszaerox napisał:

Zależy co kto lubi, inni Cie wyśmieją że jeździsz starym złomem a inni mają sentyment do takich sprzętów 😄


Nigdy nie patrz na wiek motocykla ale na stan i przede wszystkim na to jak był serwisowany i eksploatowany. Uwierz, że nie ma nic gorszego niż zakup motocykla, który był naprawiany metodami druciarskimi. Potem przy jakiejś usterce bierzesz się za naprawę a tam trytytki, blachowkręty, coś polepione silikonem czy poxipolem. Albo dziwne patenty, że przy rozkręcaniu zastanawiasz się "co autor miał na myśli". Potem żeby dojść do ładu to siedzisz i kombinujesz, kasa wychodzi z portfela a naprawa wg serwisówki niemożliwa bo poprzednik poprzerabiał producenta. 

Też się kiedyś wkopałem na minę, kupiłem tanio RF900. Pierwsza usterka, brak ładowania. Po pomiarach padło na alternator. Kupiłem używany od tego modelu. Po zamontowaniu i odpaleniu zmieliło mi cały napęd alternatora w silniku. Okazało się, że poprzednik miał taką samą awarię i wrzucił to, co było tańsze i łatwo dostępne - czyli alternator od RF600, i jakoś przerobił napęd alternatora "na sztukę", wytrzymało to z 1000 km. Oryginalny altek już wtedy nie pasował bo na frezach był za duży luz. Tym sposobem narobiłem sobie kosztów na 1200 zł. W tym samym motocyklu nie mogłem też dojść do ładu z gaźnikami. Nie szło ich ustawić, motocykl szarpał w dolnych obrotach. Powód: poprzednik wstawił większe dysze i wyciął większą dziurę w airboxie. Zanim do tego doszedłem to też wiele godzin zmarnowane na regulacje. Musiałem kupić oryginalny airbox i normalne dysze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Minaram napisał:

Jako tako na motocyklach się nie znam ale w opinię kolegi bym nie wierzył. Co drugi post to inne informacji, począwszy od tego, że kupił moto za 4k a teraz 4.3k.. Pomijam już inne kwestie więc zakładam, że po prostu nie chce się przyznać do wtopionej kasy ale.. obym się mylił i żeby koledze się jak najlepiej, jak najdłużej i jak najtaniej jeździło. 



Sam obecnie szukam motocykla i gdyby nie chłopaki z forum to kupił bym już dawno klocki lego. Chociażby ostatnio dzwoniłem do sprzedającego gdzie wtedy jeszcze z mniejszą wiedzą jak teraz pytałem tylko o parę rzeczy, czy miał wypadek, jakieś szlify itp. zanim wrzuciłem na forum. Sprzedawca zapewniał, że wszystko super. Gdyby nie to, że Monter napisał mi o braku odważników na kierownicy to pojechał bym 400KM i wrócił z niczym bo przy drugiej rozmowie i spytaniu dlaczego ich nie ma sprzedający nagle przypomniał sobie o "drobnej parkingówce" i paru innych zadrapaniach..

No tak przecież najlepiej kogoś krytykować 🙂

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
No tak przecież najlepiej kogoś krytykować
 
Nie ma się co spinać. Wiesz jak jest. Koledzy próbują zawsze dobrze doradzić. Ale ci, którzy o radę proszą nie zawsze umieją się dobrze w tym odnaleźć. Jedni są ogarnięci, tak jak ty, a reszta jak im powiesz nie kupuj bo to szrot odpowiadają: "e... czemu? Przecież ładny ma kolor". :-)
Trzeba z przymrużeniem oka. Nigdy nie wiesz, kto siedzi po drugiej stronie monitora...
Fajnie, że odpowiadasz i trzymasz fason. Przecież też się może zdarzyć, że kolega po drugiej stronie nawet jak ma najlepsze intencje, to przecież może mieć gorszy dzień... A ty mimo, że prosisz o poradę możesz być już mega doświadczonym motocyklistą....:-)

Zatem lewa w górę i nie uśmiechaj się za dużo, bo komary nie są smaczne... :-)

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupując moto za 4k wiedziałem ze będzie trzeba dołożyć, ale to tak samo do nowszego też trzeba. Zabawki kosztują, a chciałem już coś kupić bo sezon, póki co nie narzekam, porobię to co pilne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i super....

Bo przecież to ma frajdę Tobie przynosić.

W tym wszystkim ważne jest tylko to, żeby to co kupiłeś było bezpieczne. Dla Ciebie i innych. Zatem aby motocykl był sprawny technicznie w 100%.

Jeśli tak jest to, nie ma się czy martwić, tylko cieszyć się nabytkiem. No i szlifować umiejętności.... 😉

Szerokiej drogi... 😃

Share this post


Link to post
Share on other sites

Parę rzeczy jest do porobienia ale jeździ, codziennie po 50-100 km robię, pasuje też łożyska główki ramy zmienić, ogarnę to sam w miarę czasowo ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, mariuszaerox napisał:

Parę rzeczy jest do porobienia ale jeździ, codziennie po 50-100 km robię, pasuje też łożyska główki ramy zmienić, ogarnę to sam w miarę czasowo ?

Jak nie masz narzędzi to nie ogarniesz a narobisz bałaganu. Cuda już widziałem w główkach ram. Wpisz na YT i zobaczysz co trzeba mieć i zrobić a wtedy określisz czy dasz czy nie.


lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Łańcuszek rozrządu kiedy najbardziej słychać ? Bo tak myślę czy zmieniać dla spokoju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...