Skocz do zawartości

SV650 vs Bandit 1250


Rekomendowane odpowiedzi

Chyba mylisz pojęcia. Stabilny - utrzymujący stałą pozycję. Im większa stabilność tym trudniej się manewruje, skręca, zawraca, robi ósemki itd. Stabilność jest dobra przy szybkich, autostradowych przelotach, a nie w szybkich manewrach przy małej prędkości.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Tommo napisał:

Chyba mylisz pojęcia. Stabilny - utrzymujący stałą pozycję. Im większa stabilność tym trudniej się manewruje, skręca, zawraca, robi ósemki itd. Stabilność jest dobra przy szybkich, autostradowych przelotach, a nie w szybkich manewrach przy małej prędkości.

Czy uważasz, że przy niskich prędkościach i manewrowaniu nie występuje coś takiego jak stabilność?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, KLAUDIUSZ napisał:

A nie zauwazyles ze przód jest za mięki i ma tendencje do nurkowania czy myszkowania? Czy w twoim egzemplarzy przednie zawieszenia seria łącznie z olejem w lagach OEMowym?

Jak ABS?

Wersja z plastikami czy naked?

Racja, Bandit jednak trochę nurkuje. Co do myszkowania - nie zauważyłem, ale zbyt wieloma motocyklami jeszcze nie jeździłem.

ABS był, sprawdzałem jak działa na piasku - działał. Więcej nie powiem, bo to był pierwszy moto z ABS-em którym jechałem. : >

Wersja z owiewkami (1250S).

 

Godzinę temu, KLAUDIUSZ napisał:

Zaczyna sie ...........

Spokojnie, Kladiuszu, my tu kulturalnie rozmawiamy, przywołujesz niepotrzebnie wspomnienia z przeszłości. : }

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Damian85 napisał:

Zakładam, że musiałem lekko mocniej nacisnąć na manetkę, pewnie pochylił się z opóźnieniem ok 50 setnych sekundy, jednak tego w praktyce nie odnotowałem/nie poczułem.

nie mierzyłem nigdy opóźnień pochylenia ale gdzieś tam mignęła mi informacja  się że szukasz sprzętu na tor więc abstrachując od prawdziwości takich wyliczeń opóźnienie 50 setnych sekundy to pół sekundy pomnożone przez powiedzmy 14 zakrętów da ci już opóźnienie 7 sek na okrążeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, kiler napisał:

nie mierzyłem nigdy opóźnień pochylenia ale gdzieś tam mignęła mi informacja  się że szukasz sprzętu na tor więc abstrachując od prawdziwości takich wyliczeń opóźnienie 50 setnych sekundy to pół sekundy pomnożone przez powiedzmy 14 zakrętów da ci już opóźnienie 7 sek na okrążeniu

Nie, nie szukam sprzętu tylko na tor. Szukam czegoś sportowo-turystycznego, bo mam zamiar tym jeździć + bawić się na torze (hobbistycznie).

Gdybym chciał coś typowo torowego, to bym pewnie szukał R6-stki albo CBR 600 RR - przynajmniej na start.

Weź też pod uwagę, że to opóźnienie (kompletnie abstrakcyjna liczba) to było opóźnienie w przechyleniu, a nie w przejeździe przez zakręt, to nie wypływa na prędkość, tylko na przesunięcie punktu wejścia. 😄

Jeśli jedziesz 100 km/h, to poruszasz się z prędkościa 27 metrów na sekundę.

50 setnych w opóźnieniu w złożeniu opóźniłoby mój punkt wejścia o ok 13,5 centymetra 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sportowo -turystyczna to jest haya , VFR itp a bandzior to po prostu ciężki turystyk i ze sporta może mieć jedynie ..... owiewki

Oczywiście że da się tym jeździć po torze (ja tam kiedyś pojechałem nawet DLem)  ale  to będzie  to porównywalne do  jazdy 125 po europie - da się tylko po co ?

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, kiler napisał:

sportowo -turystyczna to jest haya , VFR itp a bandzior to po prostu ciężki turystyk i ze sporta może mieć jedynie ..... owiewki

Wydaje mi się, że każdy ma jakieś swoje wyobrażenie. Ogólnie Bandit 1250 jest zaliczany do grupy sportowo-turystycznej, choć wydaje mi się, że jeśli coś waży powyżej 180-200 kg, to ciężko to w jakikolwiek sposób kojarzyć ze sportem. Wagę ma duża, jednak osiągi całkiem niezłe (3.1 - 3.5 do setki, 240 - 270 V-max w zależności od wersji). Przyznasz chyba, że z osiągami to nie jest tak źle. Nie powiedziałbym, że są to typowo "turystyczne" osiągi. Ja na pewno nie poleciłbym tego sprzętu początkującemu, 600-setka byłaby dużo bardziej bezpieczna.

Ostatnio myślałem nad sprzętem i zdecydowałem, że będę się pchał w coś bliżej sportu, niż turystyki. Banditem pojeździłem, jednak nie jestem do niego przekonany.

Myślę o czymś w stylu Hondy CBR F4i - taki niby sport, ale w miarę łagodny i wygodny.

Edytowane przez Damian85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Damian85 napisał:

4. Składanie w zakrętach.

W zwykłej jeździe spodobało mi się to, że jest stabilniejszy. Po złożeniu pięknie trzyma tor jazdy i połyka nierówności. Jest mniej nerwowy (manewrowość). Czy składa się go ciężej? Nie odnotowałem żadnej zauważalnej różnicy - możliwe, że na torze kartingowym by coś wyszło, ale w zwykłej jeździe tego po prostu nie czuć. Zakładam, że musiałem lekko mocniej nacisnąć na manetkę, pewnie pochylił się z opóźnieniem ok 50 setnych sekundy, jednak tego w praktyce nie odnotowałem/nie poczułem.

 

czy oby na pewno wiesz co napisałeś?

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Damian85 napisał:

Jeśli jedziesz 100 km/h, to poruszasz się z prędkościa 27 metrów na sekundę.

50 setnych w opóźnieniu w złożeniu opóźniłoby mój punkt wejścia o ok 13,5 centymetra 😄

no kurła matematykę to Ty masz jednak swoją 😕

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zonk. Rzeczywiście mi się pomyliło.

Myślałem o 5 setnych, napisałem 50, a obliczenie zrobiłem dla 5 tysiecznych. O.o

Dla 5 setnych będzie to 1.35 metra.

Także 5 setnych. A to i tak kompletnie wyimaginowana liczba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Damian ....... nie wiem o jakich wersja 1250 mowisz ale generalnie od 230 km/h mocno sie meczył ....... chyba że to przez trzy lifey ktore mialem ha ha ha

Bez kudrow powyzej 200 km/h elastycznosc spadala i sie meczyl, zero zapasu, dlatego sprzedalem


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź już nie brnij ....
Wracając do tematu to dawno bandziorem nie jechałem ale nie mam miłych wspomnień. Tylko ja 90% swojego czasu na moto spedzam na sportach.
Nie mniej jednak śmiem wątpić w sens zakupu dużego bandita jeśli choćby lubisz marzyć o żywiołowej jeździe po zakrętach. To będzie jak start Titaniciem w regatach sportowych. Przecież to podwozie to dramat. No jest lepsze jak np xj diversion ale do czegokolwiek współczesnego to nawet nie ma podejścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Damian85 napisał:

Ogólnie Bandit 1250 jest zaliczany do grupy sportowo-turystycznej, choć wydaje mi się, że jeśli coś waży powyżej 180-200 kg, to ciężko to w jakikolwiek sposób kojarzyć ze sportem. Wagę ma duża, jednak osiągi całkiem niezłe (3.1 - 3.5 do setki, 240 - 270 V-max w zależności od wersji). Przyznasz chyba, że z osiągami to nie jest tak źle. Nie powiedziałbym, że są to typowo "turystyczne" osiągi.

generalnie to napisze sobie tak gdyby ktoś kiedyś tu zajrzał bo nie wierze że zmieni to Twoje poglądy

To że jakiś motocykl jest zaliczany do grupy jakiejkolwiek nie znaczy że w niej się jakoś sprawdza .

Motocykl nie składa się wyłączne z silnika (a co za tym idzie osiągów)

na ulice pewnie się nada ale na tor już niekoniecznie . Tam trzeba przyspieszać hamować i skręcać

O ile jeszcze jakoś on przyspiesza  , tak vmax już ma kiepski a na Poznaniu to duża strata (na mniejszych/wolniejszych  torach już nie tak bardzo odczuwalna)

Ale jeśli chodzi o hamowanie i skręcanie to jest on duzo bardziej turystyczny niz sportowy 😀

chociażby sama możliwość wychylenia się w zakręcie

Jeśli sprzęt jest wygodny to ma nisko podnóżki . A wtedy co się dzieje w zakręcie ??

Zawieszenie też moim zdaniem jest mało torowe

Wszystko to powoduje że na ulice taki sprzęt się jeszcze sprawdzi ale na tor ??

moim zdaniem nie bardzo

 

 

Edytowane przez kiler
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...