Skocz do zawartości

Porysowany karter w miejscu uszczelniacza


GLIN4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WItam, kupiłem ostatnio Kawasaki KMX 125 chcąc zacząć przygodę z cross/enduro. Motocykl był w stanie "do remontu". Okazało się że cylinder jest już wyrobiony więc kupiłem drugi z już osadzoną tuleją. Oprócz tego wyszły dość duże luzy na łożyskach wału więc zdecydowałem się na generalkę. Mam już wszystko rozebrane i przygotowane do składania tylko pojawiło się jedno pytanie. Karter w miejscu osadzenia uszczelniacza wału, po stronie skrzyni biegów, wygląda jakby ktoś podziubał śrubokrętem:

post-54514-0-80793600-1554415988_thumb.jpg

post-54514-0-86886300-1554416001_thumb.jpg

Zewnętrzna krawędź na której opiera się uszczelniacz i przy niej jest cała więc powinno być szczelne ale chciałbym zapytać was o zdanie czy można coś z tym zrobić zanim poskładam wszystko do kupy, średnio widzi mi się kupno drugiego kartera :/ .
Ogólnie nie wiem czy w tym miejscu uszczelniacz puszczał, bo motocyklem zrobiłem dosłownie dwie krótkie przejażdżki.

PS. Dodatkowe pytanie: uszczelniacze wału powinny być ustawione stroną ze sprężynką do wewnątrz czy zewnątrz silnika, niestety nie zwróciłem uwagi przy demontażu :( ?

Edytowane przez GLIN4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...