Skocz do zawartości

Skuter Aprilia ciezko pali


Joker2468
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jesli spojrzysz na zdjecie kompletu czesci zamiennych to sruba regulacji powietrza to jest ta zakonczona stozkiem, ale nie dluga z radelkowana nakretka bo ta podnosi i opuszcza przepustnice a ta krotsza z lbem pod srubokret plaski, a oring do niej to malutki okragly oring ktory lezy wewnatrz duzego okraglego oringu po prawej stronie. Wg mnie nie ma sensu kupowac tego zestawu czesci bo pewnie wiekszosc twoich jest dobra, natomiast warto miec wlasciwy oring za kilka groszy.

Plyn do czyszczenia gaznikow jest wlasnie ten ze zdjecia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźnik zdjęty przeczyszczony, robilem tak jak mówileś psikałem w tą dziure gdzie wchodzi śruba regulaci powietrza. Płyn przechodzi przez mały otwór gdzie jest przepustnica. Drugi otwór jest większy na iglice to tam nie wylatuje ( tak chyba powinno być ? ) Wyczyściłem też dysze sa czyste, kraniki na węrzyki też przepryskane i przelatuje we wszystkich oprócz jednego mieszanki ale to wiem ze nie jest zarąbane bo olej silnikowy pobiera. Co mogę jeszcze wyczyścić ? Chyba to wszystko.

 

 

 

edit.

Załozyłem gaźnik na srubę od obrotów moze jest jakaś minimalna reakcja bo jak wkrecilem ja maksymalnie to nie gaśnie po puszczeniu manetki ale wkrecal sie sam na obroty nie maksymalne ale wkrecal. I druga sprawa po 1min - 2 min gaśnie nie mozna nic zrobić dodaje gazu to cos mu brakuje i zachwile gaśnie po czym nie mozna go odpalić. Mysle ze to przez ssanie automatyczne bo zamyka przelot paliwa ( chyba ) a wczesniej na zepsutym ssaniu byl caly czas na ssaniu.

 

Co do śruby powietrza na plaski srubokręt nie ma żadnej reakcji.

 

 

edit.

Rozebrałem gaźnik jeszcze raz przedmuchalem go powietrzem i przez kazdy kranik przechodzi powietrze oraz rózne "dziury"

Po złożeniu nie chce odpalić podlewalem benzyne pod świece lapie na 1 sec i koniec.

Edytowane przez Joker2468
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już odpala. Dla osob którzy mieli by podobnny problem po wyczyszczeniu gaźnika. Na wylączonej stacyjce pokopać z 10 razy poczym wlaczyc stacyjke i odpala z kopa.

 

Kolor świecy karmelowy / kremowy. Kolro wydaje mi sie że dobry.

 

Znalazlem mechanika typowego od motorów/ skuterów kontaktowalem sie z nim przed cwhila powiedzial ze jak nie ma reakcji a gaźnik wyczyszczony to do wymiany. Zaprowadze go w tym tygodniu. Na razie dzięki za pomoc. Dam znać po remoncie co bylo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynika z tego ze twoje automatyczne ssanie dziala niezbyt skutecznie.

Nie chce mi sie wierzyc ze trzeba wymieniac gaznik z powodu braku reakcji na srube powietrza, objaw jest dalej taki jak zapchany uklad.

Niestety musial bym wziac go w rece, a to troche trudne z odleglosci 10 tys km :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...