Skocz do zawartości

ktm exc 450 na 2 motocykl


Rekomendowane odpowiedzi

Czy se poradzisz to sam powinieneś wiedzieć..

Niektórzy po latach na "normalnych" motocyklach nie radzą sobie na sm.

Inna sprawa jest taka, że exc nie lubi być zaniedbywane. Trzeba dbać o serwis.

Ale jeżeli masz prawko, chcesz się uczyć jeździć i mieć fun to ciężko o coś lepszego niż sm.

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy se poradzisz to sam powinieneś wiedzieć..

Niektórzy po latach na "normalnych" motocyklach nie radzą sobie na sm.

Inna sprawa jest taka, że exc nie lubi być zaniedbywane. Trzeba dbać o serwis.

Ale jeżeli masz prawko, chcesz się uczyć jeździć i mieć fun to ciężko o coś lepszego niż sm

Serwisowałem yamahe to i ktm*a też ;p ogólnie to jeździłbym tylko po lesie rekreacyjnie. Słyszałem ze sobie nie poradzę że za mocne 450 za duży przeskok ale też słyszałem ze jak bede z głową jeździł to dam rade, nigdy nie miałem okazji sie przejechac 450 dlatego pytam ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz jeździć czy chwalić się przed kolegami że masz 450? Po DT 50 to kupuje się max DT 125. Między np DT 125 a EXC 125 jest taki przeskok że rozciągnie ci ręce o pół metra, a co dopiero między 50 a 450.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz do lasu to max 250 .. 450 jest bez sensu jako cross

 

 

Ale exc 450 to nie cross. Przez kilka miesięcy użytkowałem takiego tylko jeszcze był po dosyć ostrym tuningu :) Wtedy miałem WR250 i moim zdaniem jest to do ogarnięcia. Bardzo mocny dół, można bez pałowania wszędzie wyjechać... Na koło to właściwie z którego tylko chcesz biegu :P Jak zaczniesz spokojnie i systematycznie będziesz podnosić poprzeczkę to wg mnie jest to do zrobienia pod warunkiem zimnej głowy. Tyle że to raczej sprawa indywidualna ;P sam musisz ocenić siebie i motor a najlepiej się przejechać... Oczywiście nie ma mowy o tym żeby wykorzystać w pełni możliwości takiego sprzętu ale sam się nad enduro 4t zastanawiam i to prawdopodobnie będzie właśnie to. No może exc 525. Wg mnie dla Ciebie lepszym pomysłem byłby endurak 2504t typu WR (moje osobiste zdanie). Co do samego exc 450 to tani nie jest, w utrzymaniu też nie należy do ekonomicznnych. Jak kupisz mine, to drugie tyle za serwis zapłacisz co za motor.

 

 

Ale jeżeli masz prawko, chcesz się uczyć jeździć i mieć fun to ciężko o coś lepszego niż sm.

 

O co chodzi z tym sm? On szuka enduro :P nie sm, nie cross :)

 

Chyba że ja coś nie ogarnąłem to proszę mnie poprawić.

 

Chcesz jeździć czy chwalić się przed kolegami że masz 450? Po DT 50 to kupuje się max DT 125. Między np DT 125 a EXC 125 jest taki przeskok że rozciągnie ci ręce o pół metra, a co dopiero między 50 a 450.

 

Nie wydaje mi się żeby porównywanie pojemności silników 2t i 4t było miarodajne ;) Moim zdaniem 4t jest prostszy w prowadzeniu bo moc oddaje płynnie a nie że nic nic nic nic i nagle jesteś na plecach :) Dlatego takiego exc 450 bym się nie bał aż tak bardzo bo wystarczy troszkę praktyki żeby wiedzieć jakiej granicy lepiej nie przekraczać.

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
W dniu 7.03.2019 o 10:00, WLD_Wlodi napisał:

Chcesz jeździć czy chwalić się przed kolegami że masz 450? Po DT 50 to kupuje się max DT 125. Między np DT 125 a EXC 125 jest taki przeskok że rozciągnie ci ręce o pół metra, a co dopiero między 50 a 450.

Haha kurła, gdzie tam dt 125 ło panie, simson! Max

W stanach kupuja to na co ich stac i nie ma problemu, kur*a zycia by mi braklo gdybym suchal tych bredni ze od 50 mam zaczac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A czemu nie chcesz exc 350, przecież to genialny motor i też prostuje ręce. 95% piszących tutaj w tym temacie na exc 350 pojedzie szybciej, wjedzie dalej niż na exc 450, nie mówiąc o tym który motocykl bardziej poniewiera kondycyjne. Chyba że chcesz do sm ale znowu uczyć się na wyczynie to weź lepiej smc 690, bo w wyczynie będziesz musiał wymieniać oleje i robić remont co chwile, a nie wykorzystasz potencjału jaki daje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...