Skocz do zawartości

[ROZ] [KTM 690 SM] Kompletny brak prądu po zamontowaniu akumulatora


Soku11
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie obrażam się i nie oczekuje naprawy przez neta :-) Do moto będę miał dostęp w weekend i wtedy poszukam głównego bezpiecznika i pobawię się miernikiem Opisałem co sprawdziłem w pierwszym poście. Wydawało mi się że to całkiem sporo informacji i testów a nie post w stylu nie działa i naprawcie. Po prostu zbieram info co i jak sprawdzić przed wizytą ;-)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nic zupełnie to może przewód minusowy z aku odpięty od masy - z tego co widzę wszyscy wyżej skupiają się za tym co idzie od bieguna plusowego z aku

no a może sama stacyjka?

 

doczytałem, że sprawdzałeś żarówką pomiędzy plusem na aku a samą ramą więc przejście jednak powinno być :/

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

News:w serwisówce online znalazłem że ten bezpiecznik 30A co wyglądał ok to właśnie główny bezpiecznik. Ten drugi luźno latający to zapasowy. Także raczej ta kwestia odpada chociaż posprawdzam jeszcze miernikiem. Dalej pewnie trzeba szukać gdzieś przy stacyjce...

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tu jest problem..."wyglądał ok".
Masz wszystko sprawdzić miernikiem, i na przejście i czy zasilanie jest.
Tak, czytałem, czekamy do weekendu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie na akumulatorze jest ok - 12,7V (na drugim wszystko to samo). Bezpiecznik główny ma przejście, więc też ok. Pomierzyłem napięcia w kilku wtyczkach przed stacyjką oraz we włączniku na kierownicy. Wydaj się że napięcia tam są ok. Wcześniej po podłączeniu klem od razu było słychać że włącza się pompa paliwa i zegary, niezależnie od położenia stacyjki. Obawiam się, że to może być coś z kompem skoro nic się nie włącza - czy to może być przyczyna? Czy jest jeszcze coś co laik bez schematu podłączeń może sprawdzić (strasznie dużo elementów jest przed stacyjką - ciężko to ogarnąć)? Jak nie to będę szukał elektronika :(

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazlem ten schemat i rzeczywiscie pompa paliwa jest podlaczona do EFI:

 

http://www.cs.trinity.edu/~jhowland/690-wiring-diagram-complete.pdf

 

W tej sytuacji zdjalbym wtyczki z EFI i przelecial plynem poprawiajacym przeplyw pradu, jak rowniez wtyczke laczaca przewody miedzy EFI i pompa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwykły kluczyk mam - bez żadnego immo i alarmu.

Postaram się namierzyć w takim razie efi i pompę i tam popatrzeć. Tylko czy w przypadku niesprawnej pompy reszta osprzętu nie powinna działać? Zegary są chyba niezależnie zasilane nie?

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...