Skocz do zawartości

Kompresja Honda cb600f horent


mali118
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chwile temu mierzylem kompresje w cylindrach Honda Hornet 600 pc36 i wyszlo dziwnie. Mierzylem na zimnym silniku ( moto stoi w nieogrzewanym pomieszceniu) ale to chyba roznicy w tym przypadku juz nie robi. Otoz na

1 cyl 12.70-+ blad pomiarowy lub odczytu bo chinski wynalazek

2 cyl 11.0

3 cyl 11.0

4 cyl 11.0 na tych 3-ech ostatnich moze byc odrobine wiecej niz 11.0. Mierzylem kilkakrotnie wciskanym jak i wkrecanym i roznca miedzy 1 a reszta jest tak samo duza i widoczna.

Dzis zmierzylem luzy zaworowe i:

cyl 1 in: 0.14 0.14 ex: 0.20 0.21

cyl 2 in: 0.14 0.13 ex: 0.20 0.21

cyl 3 in: 0.15 0.12 ex: 0.21 0.21

cyl 4 in: 0.12 0.11 ex: 0.19 0.20

norma in 0.13-0.19 ex: 0.19-0.25

Czy dobrze mysle ze silnik jest na wykonczeniu i nie oplaca sie mi bawic w luzy zaworowe? i czemu taka dziwna roznica kompresji tylko na 1 cylindrze.

Edytowane przez mali118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podychać podycha ale inwestować w silnik moim zdaniem nie warto. Lepiej kupić 900

Szkoda, że już nie produkują horneta 900, oprócz tego, że przednie zawieszenie nie jest ups, to wydaje mi się, że hornet 900 to idealny motocykl turystyczno-sportowy, bo z tego co widziałem to na starcie 600 sporty zjada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, dochodza z Hanny dziwne dzwieki. Zaczelo sie to dziac chwile przed wymiana plytek zaworow. Wtedy mialem nadzieje ze to klepia zawory ale nadal to jest. Wydaje mi sie ze dziweki dochodza z gory silnika od strony kolektorow. Wrzuce link do filmiku nagranego tel. mikrofonem do kolektorow zaczelem od strony lewej 1cyl->2->3->4 (rozrzad.). i prawie na samym koncu kiedy bedzie czarny obraz wlozylem tel pod miske zeby posluchac od dolu. Prosze ocencie ten dzwiek. Pojawia sie od samego poczatku odpalenia na zimnym.

 

https://youtu.be/S4IQ8LgSUWc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Panowie wracam z dwoma pytaniami. Ale najpierw opisze co bylo robione

Gazniki czyszczone, synchro, mieszanka ustawiona (chwilo na oko ale kiedy zrobi sie cieple planuje podjechac do warsztatu) troche wiecej niz serwisowka bo mam filtr powietrza obslugowy i tlumnik przelotowy.

Zawory wyregulowane.

Sprawdzony uklad dolotowy na ew. nieszczelnosci

Moto pali na dotyk nie ma problemu z odpaleniem nawet po kilkudniowym postoju tylko ze na ssaniu zapali i jakby na 3 cyl a po chwili dziala na wszystkie

Pytanie pierszwe: co moze byc przyczna strzelania marchew na odcince?

Pytanie drugie: obroty ustawione na 1400rpm ale po przygazowce obroty spadaja do 1100-1200 i po chwili lub lekki dodaniu gazu wracaja do normy.

Edytowane przez mali118
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...