Skocz do zawartości

Honda CBR 125 pali olej po remoncie


Cinek12
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jak rozbierzesz silnik to zrob dobre zjecia elementon z przebarwieniami. Jestem ciekaw tego fioletowego korbowodu.

Przy okazji zmierz cisnienie oleju.

Też masz wrażenie, że widział przebarwienie korbowodu po utwardzaniu? :biggrin: Złoty kolor tłoka to też nie efekt przegrzania.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak żre Ci olej to bardzo możliwe iż stąd masz ten kolor. Aluminium pracujące w oleju zawsze będzie "nasiąknięte" olejem i przybierze złocisty polot. Czasem mniej czasem bardziej.
Twoje stwierdzenie o przegrzaniu może być błędne z powodu właśnie określenia koloru tłoka a najbardziej mogła zmylić Cię tęcza na korbowodzie wynikająca nie z przegrzania a z procesu utwardzania części korbowodu.

Ja uważam, że teoria o przegrzaniu jest błędna bo nie wiem co musiałoby się dziać z tłokiem żeby korba zmieniła kolory kapiąc się w oleju
Czy po naprawie głowicy (Ty to robiłeś osobiście czy zakład ? chodzi mi kto wymieniał prowadnice). wymieniłeś uszczelkę pod głowicą, czy głowica byłą sprawdzona na stole traserskim? Jeśli ogłądałeś korbę to zdejmowałeś cylinder...uszczelka pod cylindrem też została wymieniona?

Nie zmienia to faktu, ze musisz zrobic to wszystko co napisał Adam.
Najlepiej jakbyś wrzucił foty. Bo rozmawiamy o kolorach przez internet...a to tak jak o smakach przez telefon.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak żre Ci olej to bardzo możliwe iż stąd masz ten kolor. Aluminium pracujące w oleju zawsze będzie "nasiąknięte" olejem i przybierze złocisty polot. Czasem mniej czasem bardziej.

Twoje stwierdzenie o przegrzaniu może być błędne z powodu właśnie określenia koloru tłoka a najbardziej mogła zmylić Cię tęcza na korbowodzie wynikająca nie z przegrzania a z procesu utwardzania części korbowodu.

Ja uważam, że teoria o przegrzaniu jest błędna bo nie wiem co musiałoby się dziać z tłokiem żeby korba zmieniła kolory kapiąc się w oleju

Czy po naprawie głowicy (Ty to robiłeś osobiście czy zakład ? chodzi mi kto wymieniał prowadnice). wymieniłeś uszczelkę pod głowicą, czy głowica byłą sprawdzona na stole traserskim? Jeśli ogłądałeś korbę to zdejmowałeś cylinder...uszczelka pod cylindrem też została wymieniona?

 

Nie zmienia to faktu, ze musisz zrobic to wszystko co napisał Adam.

Najlepiej jakbyś wrzucił foty. Bo rozmawiamy o kolorach przez internet...a to tak jak o smakach przez telefon.

głowice to mi fachowcy robili uszczelek pod głowica nie zmieniałem ale pod cykindrem tak

Ale coś słyszałem że w tych Hondach podobno pierścienie trapezowe są więc możliwe że na odwrót założyłem ale na olejowy żadnych oznaczeń nie było

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...