kukiz1986 Opublikowano 27 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2018 Witajcie. Pacjent jw. Na pierwszym garze kompresja 6 a po rozgrzaniu 4. Na drugim ok. Po wlaniu odrobiny oleju do cylindra kompresja nie poprawia się. Wiec raczej góra Myślę że problem może leżeć w ciasnych zaworach. Nie rozbierałem nigdy takiej maszyny, tylko samochodówka. Jak rozwiązana jest regulacja zaworów w tym modelu? Płytki? Regulacja tradycyjna? Czy problematyczne jest dojście aby to wykonać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 O ile się nie mylę, tam są cztery zawory na cylinder i hydrauliczna regulacja luzu zaworowego...ale głowy nie dam uciąć! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Jak wyżej, dodatkowo zaczynasz od wyjęcia silnika z ramy. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 28 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2018 Mam to wszystko na wierzchu bo właśnie wymieniam uszczelki pod głowicami. Jak chcesz foty to zapodam. Jak koledzy napisali silnik z ramy won a zawory na hydraulice. W necie masz serwisówkę bez problemu do pobrania. Cześci polecam ze strony cms.com. Rozpisywać mi się nie chce więc jak chcesz pogadać to pw a dam Ci numer tel. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 29 Grudnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 (edytowane) Ale moment moment.Teraz czytam, że były różne wersje, z jednym i dwoma dekompresatorami.Podobno może być tak, że dekompresator jest tylko na frontowym cylindrze i wtedy kompresje są prawidłowe? Serwisówka podaje mi, że są tam hydrauliki i prawidłowa kompresja na obu garach to:Cylinder Compression (Usable Range)340 ∼ 590 kPa (3.5 ∼ 6.0 kgf/cm², 50 ∼ 85 psi) @300r/min (rpm) ale gdyby był to model z jednym odprężnikiem to jest ok? Edytowane 29 Grudnia 2018 przez kukiz1986 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2018 Może jakbyś napisał jaka to wersja i rok to łatwiej byłoby nam zgadnąć... :rolleyes: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kukiz1986 Opublikowano 3 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Kurde pomyłka. Jest to VNT 1500 z 1999 roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2019 Chwila googlowania: ma dekompresatory na obu garach. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.