Raperro Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Witam wszystkichMam taki problem: skacze napięcie, na mierniku pokazuje różnie do 14v max i skacze8v,5v raz 2v i tak do 14v.Nie wiem jaki to może być powód, regulator zmieniony na nowy chodź na nowym jak i na starym pokazuje tak samo, całą instalację rozplątałem by sprawdzić jakieś przetarcia, uszkodzone wymieniłem a problem taki sam. Co może być przyczyną tego. Z góry dziękuję za jakąś podpowiedź ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 Sprawdz alternator. Aaa dodatkowe pytanie, gdzie mierzyles te napiecie i w jaki sposob ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 5 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2018 A jaki masz miernik bo jak marketową cyfrówke to i tak dobrze że coś pokazuje. Napięcia najlepiej zbadać jakimś starym analogiem typu Lavo 3. Alternator generuje "fale" prostowane na plus przez regler, ale nadal są to jakieś fale ,a miernik cyfrowy zmierzy napięcie na stoku tej fali w zależności od tego gdzie ją trafi. Aku to buforuje. Jak będziesz mierzył przed reglerem to cuda zobaczysz. http://www.auto-wiedza.pl/alternatory-pradnice-pradu-przemiennego-cz-2/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Wiciu, trochę przesadziłeś z tymi przebiegami napięcia. On po prostu mierzył na zakresie stałego zmienne. TT Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raperro Opublikowano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 (edytowane) Do akumulatora przyłożyłem miernik, mam jeszcze drugie moto yamahe xt 125 i u niej mierzyłem i tam się nie dzieją takie skoki nawet z derbi aku do Yamahy przełożyłem żeby wykluczyć zużyte aku i chyba miernik jest w porządku. Jest jeszcze coś takiego ze podczas jazdy dzieje się coś takiego jak reset licznika kontrolki się zapalają potem gasną i co jakiś czas znowu. Edytowane 6 Września 2018 przez Raperro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiciu_r Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Spalona dioda w mostku Gretza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raperro Opublikowano 6 Września 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Problem rozwiązany, powód był z nie wiem jak to nazwać to nie wielki kwadracik, przekaźnik,opornik on był powodem falowania napięcia jak tym się ruszyło to kontrolki się za palały dla tego podczas jazdy się resetował licznik, po wymianie problem ustąpił to było coś związane z ładowaniem.Dzieki Panowie za pomoc :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2018 Spalona dioda w mostku Gretza?O jakim Ty mostku Gretza w Derbi 50 piszesz? Bo jedyny będzie zalany żywicą w regulatorze...jeśli nie będzie prostowania połowkowego w takim reglerze bo łatwiej. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.