Skocz do zawartości

Syk w silniku. Junak 123, 2015


Heimdall
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

 

Wczoraj zdjąłem rurę wydechową i tłumik w celu oczyszczenia jej z rdzy i ponownego pomalowania. Po założeniu z użyciem pasty uszczelniającej do wydechów podczas pracy silnika pojawiło się dość głośne syczenie. Nie jestem w stanie wyczuć żadnych nieszczelności pomiędzy rurą a silnikiem objawiających się uciekaniem gazów. Trudno jest mi również jednoznacznie zlokalizować źródło dzwięku. Czy powinienem jeszcze raz zamontować wydech używając większej ilości pasty uszczelniającej, czy potencjalnie przyczyną może być coś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie śladu po żadnej uszczelce nie ma. Wydawało mi się, że są resztki pasty, ale nic co bym mógł ewidentnie wygrzebać jako resztki uszczelki. Na stronie z częściami jednak podają uszczelkę kolanka rury wydechowej:

 

https://motor-x.pl/uszczelka-kolanka-rury-wydechowej-j123-2,p.html

 

Przy silniku wygląda to tak, jakby rura wchodziła na małą wypustkę ze strony silnika. Może ktoś ma doświadczenie w tej kwestii. Najwyżej zamówię w przyszłym tygodniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...