Skocz do zawartości

Spalanie motocykla


Rekomendowane odpowiedzi

K..wa! Kupiłem zestaw naprawczy kranika, wymieniłem membrane, uszczelki i ch..j. Cieknie. A dokładnie to cieknie z rurki, która wylatuje benzyna. Nie ważne, czy jest na ON, OFF, czy RES. Rozkręcałem i skręcałem z 5 razy i dupa. Nie leje się ciurkiem, ale tak troszeczkę. Czego to może być wina? Membrany, czy tej uszczelki z przodu z dziurkami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ta rurkę, która wychodzi z kranika, do której podłącza się wężyk, który idzie do gaźników. W sumie z tego kranika wystają dwie rurki- podciśnieniowa i doprowadzająca benzynę. Cieknie z tej doprowadzającej benzynę, niezależnie w jakiej pozycji jest kranik ( ON, OFF, czy RES).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze jeśli dobrze pamiętam konstrukcje tego kranika (ale ostatnio rozmontowywałem go jakieś 12 lat temu :biggrin: ) to albo złożyłeś z jakimś syfem pomiędzy membraną albo masz tam jakieś tektoniczne rysy/wżery . Bo tam nie ma kosmicznych technologii i jeśli jest wszystko nowe to cieknąć nie powinien .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, więc tak- wymieniłem dysze w gaźnikach, śrubki regulacji mieszanki, wraz ze sprężynkami, podkładkami i oringami, oraz zaworki iglicowe i uszczelki komory pływakowej. Ustawiłem również poziom paliwa, porzez ustawienie gaźnika pod kątem, aż zaworek iglicowy zamknie to, co ma zamknąć iwygiąłem ta blaszke na pływaku, przykładając suwmiarkę. Chyba, z podkreśleniem na CHYBA, zrobiłem to dobrze. To gaźniki. Coś mnie tknęło i zajrzałem jeszcze raz do zaworów. Okazało się, że jednak były źle ustawione. Do ssących wchodził szczelinomierz 0.20 ( norma 0.13-0.18), a do wydechowych wchodził 0.25 (norma 0.18 - 0.23). Ustawiłem na ciasno ssące na 0.15, a wydechowe na 0.20. I co? I ch*j za przeproszeniem. Dalej mam problem z odpalaniem na ssaniu. Dzisiaj na przykład motor stał całą noc, rano wstaję, silnik zimny i odpalił bez ssania. Po odpaleniu obroty tak z 800. Troszke się dławił, ale nie zgasł. Wyłączyłem. Poczekałem troszkę, zaciągnąłem ssanie i odpalam. Dupa. Kręcę, kręcę i nic. Wyłączam ssanie. Kręcę śrubkami składu mieszanki i próbuję odpalać. Nic. 2,5 obrotu. Nie odpala 2 obroty-nic, 1,5 obrotu-nic, 3 obroty-nic. Nie chce odpalać w żadnej konfiguracji ze ssaniem. Jakieś pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w starej Kawie też ciekł mi kranik, kupiłem zestaw naprawczy w Larrsonie. Wymieniłem i niestety nie usunęło to problemu, dopiero zakup oryginalnych części usunął usterkę.

W wakacje w innej starej Kawie, wymieniałem cieknące uszczelki kranika, tym razem byłem mądrzejszy i od razu kupiłem oryginalne uszczelki :)

Edytowane przez Januszm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Po wielu próbach, w końcu udało mi się go jakoś odpalić, ale po wrzuceniu jedynki i po przejechaniu kilki metrów, w momencie wciskania sprzęgła- motocykl zdychał i gasł. Potem znowu kilka, lub kilkanaście kręceń rozrusznikiem, żeby załapał i znowu- jedynka, sprzęgło i gaśnie. Co jest? Okazało się, że winny był zapchany wężyk od odpowietrzania w baku. Dmuchnąłem w niego i czułem, jak coś z niego wypada. Co to było? Nie wiem, ale po tym zabiegu już wszystko chodziło, jak należy. Jeździłem nim z pół godziny i wszystko było ok. Wczoraj wymieniłem świece na nowe i odpalił od strzała na pełnym ssaniu. Teraz pozostaje mi jeździć i sprawdzić ile pali. Mam nadzieję, że opisane problemy przeze mnie, kiedyś komuś pomogą. Dzięki wszystkim za pomoc. Za jakiś czas napiszę, czy spalanie poprawiło się, tzn. zmalało.Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

piaggio sfera 50 wstyd przyznać ale 4-5l 😄 osiągi żadne bo średni przelot 40 , a pali jak 600 singiel więc ogólnie dramat , ale nie psuje się , dupe dowiezie więc służy 😄

tak to motocykl bo jedzie 65 ( wczoraj uciekając przed burzą się o tym przekonałem 😄 )

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale ile na 100km? Wiem że dla niektórych nie ma znaczenia ile spali, to tylko zabawka. Ale ja trochę liczę się ze spalaniem. Dlatego wszystkie pojazdy u mnie są w gazie łącznie z kosiarką. Jedynie motocykl pracuje na benzynie.  U mnie Honda gl1200 6,6l/100km.

Michoa a to dwusuw jest? Może jest zepsuty? Czy to może w czasie jazdy w trudnym terenie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...