Skocz do zawartości

Żywotność silnika przy sportowym wydechu


ProPlayer13
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, w lipcu 2017 robiłem remont góry silnika ( szlif, tłok barikit ) i do lutego jeździłem z oryginalnym odblokowanym wydechem ( rezo 5k-8k ), w połowie lutego kupiłem dyfuzor gianelli ( rezo 8k-10k ) , w marcu większą dyszę. Wszystko fajnie chodziło do połowy kwietnia no i zaczęło dzwonić w silniku, rozebrałem górę i wyciągnąłem pęknięty dolny pierścień. Yamaha się nie grzała, do końca miała moc.
Po tej akcji zrobiłem znów szlif cylindra, nowy tłok i na razie mam przejechane 200km z oryginalnym dyfuzorem, bo boję się zakładać gianelli. To ten wydech mógł być powodem pęknięcia pierścienia czy raczej coś innego( co )?
Lany był Castrol power racing 1:40.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...