Bonzoos Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2018 Witam Was serdecznie :) Kupiłem niedawno Hondę NSR i chciałbym rozwiązać kilka problemów ktore się pojawiły lub były już w momencie zakupu, mianowicie:Po podłączeniu silniczka od zaworu wydechowego, po przekręceniu zapłonu, silniczek przekręca się zgodnie z ruchem wskazówek zegara, w równych odstępach czasowych - około 3-5s o wartość mniej więcej 90*. Gdy są założone cięgna/linki zębatka w silniczku przeskakuje - logiczne. Co może być przyczyną? Moduł czy silniczek? Drugim mankamentem jest:Ostatnio w drodze odmówiły mi posłuszeństwa kierunkowskazy. Myślałem ze to jakiś styk, przełącznik - jednak po niedługim czasie od tego zdarzenia zaczęły mi przygasać światła, jakby alternator nie ładował akumulatora. Po powrocie do domu, napięcie na akumulatorze wynosiło 7V. Jeśli możecie, wspomóżcie mnie dobrą radą. Dziękuję, pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 12 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2018 z silniczkiem to normalne że on się ustawia przez startem silnika , w crm 125 którą miałem było to samo , po włączeniu zapłonu bez odpalenia jakieś ruchy wykonywał co do nie ładowania aku to zacząłbym od próby naładowania aku czy się w ogóle naładuje jak tak to bezpiecznik akumulatora sprawdzić a jak on dobry to regulator albo stojan Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.