Jump to content
januszgosciu

Światła tylne Street Glide 2014

Recommended Posts

Witam Wszystkich

 

Jestem tutaj nowy. Zakupiłem swojego pierszego HD, jako że został sprowadzony ze Stanów posiada oświetlenie tylne wraz z kierunkowskazami w kolorze czerwonym. Chcąc dostosować do wymogów europejskich chciałbym zamontować oświetlenie 3 w 1 (kierunki w kolorze żółtym) które można zakupić na aukcjach.

 

Dlatego mam pytanie czy któryś z kolegów dokonał takiej zamiany?

 

Czy jest możliwość opisania krok po kroku podłączenia takiego oświetlenia.

 

Z góry dziekuję za pomoc

 

Pozdrawiam januszgosciu

 

post-91893-0-27521800-1518797785_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy Ci to pomoże ale u mnie też świeciły się cały czas na czerwono. Wystarczyło zdemontować takie małe pudełeczko pod siedzeniem (było wpięte na wiązce do tylnego oświetlenia) i już kierunki cały czas się nie świecą. Zmieniłem szkło na na nasze i jest OK.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie nie chodzi o ciągłe świecenie się kierunkowskazów na czerwono. U mnie jest w jednej lampie pozycja, stop i kierunek (klosz czerwony) i żeby to rozdzielić chciałbym zamontować światła LED 3 w 1 tak jak na zdjęciu wyżej (Stop, pozycja - czerwone, kierunkowskaz - żółty)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Janusz, z tego co rozumiem, chodzi Ci o to, że kierunkowskazy, które masz teraz spełniają funkcję pozycji, stopu i kierunków, a jedynym problemem jest kolor kierunkowskazu. Wymiana na "europejskie" nie jest problemem, kwestia połączenia ze sobą odpowiednich kabelków.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siuryt masz racje jedynym problemem jest kolor kierunkowskazu tylko to nie jest kwestia podłaczenia ze sobą odpowiednich kabelków ponieważ stop i kierunkowskaz jest na jedny kablu i podobno trzeba przeprogramować komputer.

Dlatego zadałem pytanie czy ktoś z szanownych kolegów bawił się w taką przeróbkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miałem podobny problem z Elektrom 2014 rok, dwóch elektryków poległo. Podjechałem do mechanika który zajmuje się H-D podpiął komputer i przestroił na Europę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

a może wystarczy żarówka dual led

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niestety nie - tak jak pisałem na jednym włóknie i przewodzie jest stop i kierunkowskaz na drugim włóknie i przewodzie pozycyjne ( np. podczas włączonego stopu obydwa stopy świecą a w tym momencie włączając kierunkowskaz jeden stop wyłącza się i działa tylko kierunkowskaz. ) Pozycyjne załączone są od momentu włączenia stacyjki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup ten zestaw - na Ali kosztuje ok. 250 zł , jedyny problem jaki napotkasz to szybko mrugające kierunki - musisz dołożyć opornik - Mały hd ma ich dużo do wyboru za ok 120-140 zł . Problem z kierunkami masz taki , że tam jest żarówka 21W z dwoma włóknami więc żadne zmiany szkiełek nic nie dadzą .

Po kolei : odkręcasz stare lampy i montujesz nowe - zwróć tylko uwagę , że kable w nowych ( chińskich ) trzeba dodatkowo doszczelnić - praktycznie brak tego uszczelnienia - dajesz silikon i gra gitara - niestety musisz rozwalić oryginalna kostkę , w niej masz wszystkie "prądy" - razem z lampa dostaniesz instrukcję który kabel z nowej lampy do czego służy i lutujesz z kablami z H-D - pracy na 1 godz. - oczywiście potrzebujesz miernik, lutownicę i trochę wiedzy . Tylko pamiętaj bez opornika nic nie zrobisz migacze będą szybko mrugać lub praktycznie świecić ciągle . I chyba tyle w razie czego pisz .


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kup ten zestaw - na Ali kosztuje ok. 250 zł , jedyny problem jaki napotkasz to szybko mrugające kierunki - musisz dołożyć opornik - Mały hd ma ich dużo do wyboru za ok 120-140 zł . Problem z kierunkami masz taki , że tam jest żarówka 21W z dwoma włóknami więc żadne zmiany szkiełek nic nie dadzą .

Po kolei : odkręcasz stare lampy i montujesz nowe - zwróć tylko uwagę , że kable w nowych ( chińskich ) trzeba dodatkowo doszczelnić - praktycznie brak tego uszczelnienia - dajesz silikon i gra gitara - niestety musisz rozwalić oryginalna kostkę , w niej masz wszystkie "prądy" - razem z lampa dostaniesz instrukcję który kabel z nowej lampy do czego służy i lutujesz z kablami z H-D - pracy na 1 godz. - oczywiście potrzebujesz miernik, lutownicę i trochę wiedzy . Tylko pamiętaj bez opornika nic nie zrobisz migacze będą szybko mrugać lub praktycznie świecić ciągle . I chyba tyle w razie czego pisz .

Witam

Dzięki za info kupiłem taki zestaw na Ali wiem który przewód do czego tylko mam mały problem ponieważ oryginalna wtyczka z zestawu tylnego oświetlenia wchodzi do dodatkowej lampy światła pozycyjnego w błotniku a ta następnie jest podłączona jest do wiązki i dokładnie nie wiem do której wtyczki mam się wpiąć. Po dokładnym wytłumaczeniu myślę że dałbym rade to zrobić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnij pod te kable które wypniesz z origanlnej lampy + ten kabel do podswieltenia tablicy - to jest naprawdę proste , ale bez miernika nic nie porobisz.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podepnij pod te kable które wypniesz z origanlnej lampy + ten kabel do podswieltenia tablicy - to jest naprawdę proste , ale bez miernika nic nie porobisz.

Spróbuje tak zrobić, pokombinuję, mam miernik może się uda. A ty robiłeś taką przeróbkę

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak - robiłem . Ja kupiłem wtyczkę tą pod siedzeniem i wyprowadziłem nowe kable pod błotnikiem . Stara lampę i kable wyciągnąłem i leżą sobie grzecznie na półce.


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak - robiłem . Ja kupiłem wtyczkę tą pod siedzeniem i wyprowadziłem nowe kable pod błotnikiem . Stara lampę i kable wyciągnąłem i leżą sobie grzecznie na półce.

To znaczy, że nie trzeba nic przestawiać w komputerze

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nic nie przestawiałem .


<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nic nie przestawiałem .

Chorcio dzieki za info jak zrobi się trochę cieplej spróbuję to ogarnąc. Po zrobieniu dam znać

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Kolegów

Już po kłopocie. Najprostszym rozwiązaniem jest dokupienie modułu do rozdzielenia sygnału kierunku i stopu tzw. Eliminator światła hamowania (Brake Light Eliminator) Jest to moduł wyposażony w technologię plug-n-play.

Ten moduł ma również wbudowany Load Equalizer (wyrównanie obciążenia), który pozwala zamontować światła LED, halogeny lub żarówki bez żadnych zakłóceń CAN / Bus i bez pokazywania kodów błędów.

Tak jak pisałem wcześniej nie było innej możliwości ponieważ sygnał Światła STOP i Kierunkowskazu idzie na jednym przewodzie i trzeba ten sygnał rozdzielić

Pozdrawiam

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam. Kolego podałbyś linka do tego eliminatora i do tego zestawu na Ali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie walczę z tym samym problemem i po woli mam już wszystko opanowane, wydaje mi się, że duża ilość kolegów nie wiem, że problem jest inny w motorach od 2014 roku, wszystko przez szynę CAN.

Ja na schemacie znalazłem sygnał stopu jeszcze w innym miejscu, i będę próbował wszystko połączyć do lampy 3W1, na razie rodzi się problem, że lampa chodzi ok, jeśli jest podłączony tylko kierunek i pozycje, jak podłącze stop to kierunek od razu przeskakuje na światła pozycji.

Chyba w końcu bez kompa się nie obejdzie, albo to cudo "Brake Light Eliminator".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...