Jump to content
Slavian

Mv Agusta brutale 800 - niech każdy się wypowie, proszę

Recommended Posts

Ale Ty jest jesteś niemcem i jeździsz na wunderwaffe bemewe, a dla niektórych ważniejsze jest, żeby motocykl był ładny i żeby była radość z jego prowadzenia i oglądania...

 

Ty za to jestes polakiem i niemasz specjalnie pojecia o czym sie wypowiadasz.

 

Ale jaka może być radość z prowadzenia motocykla, który nie działa ? :D

 

 

Wyobraz sobie, ze znam goscia ktory wrtawil sobie do swojej szkoly F4 1000 ( moze 500 m nim rocznie robi ) a do drugiej szkoly Brutale.

 

A wszystko to aby oko cieszyc !

 

:crossy:

 

 

Nie jajcuję. Tak jak Tommo napisał, długo czeka sie na części, te elektroniczne też.

 

Na te elektroniczne czeka sie znacznie dluzej niz na inne :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV jeden z najbardziej dokładnie zrobionych motocykli , perfekcyjnie wykonane detale ,super jakość , niestety jest bardzo mały ( rozstaw osi ) będziesz siedział jak na motorowerze przy 182 cm i 100 kg , przymierzałem się bo mam podobne wymiary i tylko dlatego odpadła z zakupu , gdyż żle się czułem , ciężko mi było się wpasować . serwisowanie jak ka\dego Włocha , musisz mieć dobrego .serwisanta , j ak mieszkasz na wsi nie będziesz z byle czym leciał do Krakowa , zresztą mogą przyjechać po moto do serwisu dzisiaj , o psuciu się czy usterkach , to pier.dolenie tak samo mówią o ducati

Edited by słoma

Share this post


Link to post
Share on other sites

MV jeden z najbardziej dokładnie zrobionych motocykli , perfekcyjnie wykonane detale ,super jakość , niestety jest bardzo mały ( rozstaw osi ) będziesz siedział jak na motorowerze przy 182 cm i 100 kg , przymierzałem się bo mam podobne wymiary i tylko dlatego odpadła z zakupu , gdyż żle się czułem , ciężko mi było się wpasować . serwisowanie jak ka\dego Włocha , musisz mieć dobrego .serwisanta , j ak mieszkasz na wsi nie będziesz z byle czym leciał do Krakowa , zresztą mogą przyjechać po moto do serwisu dzisiaj , o psuciu się czy usterkach , to pier.dolenie tak samo mówią o ducati

 

Właśnie też słyszałem że mv bardzo dokladnie sklada swoje motocykle i tak sie zastanawiam o co chodzi kolegom z tymi awariami. Co prawada z tą elektroniką owszem cos tam moze czasem rypnac ale chyba nie tak czesto jak koledzy z góry pisza :).

Kurde serio mówisz z tą motorynką? :D A co myślisz o mocy, dam se rady?

Edited by Slavian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie też słyszałem że mv bardzo dokladnie sklada swoje motocykle i tak sie zastanawiam o co chodzi kolegom z tymi awariami.

Podejrzewam że to takie "urban legends" wynikające z niezbyt wysokiej jakości niektórych produktów z Włoch. Ekstrapolowanie tego na wszystko prowadzi do takich absurdów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie jak masz szmal i chcesz mieć ten motocykl, to się nie zastanawiaj tylko kupuj. Co se nie poradzisz jak se poradzisz :)

Ostatecznie włączysz elektronikę i ta ci pomoże. Kupuj, życie za szybko biegnie...


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Właśnie też słyszałem że mv bardzo dokladnie sklada swoje motocykle i tak sie zastanawiam o co chodzi kolegom z tymi awariami. Co prawada z tą elektroniką owszem cos tam moze czasem rypnac ale chyba nie tak czesto jak koledzy z góry pisza :).

Kurde serio mówisz z tą motorynką? :D A co myślisz o mocy, dam se rady?

uszczelki do lag,czy wymianę oleju lub napędu zrobi \Ci każdy :) nie wiem który rok chcesz kupić? ale co jakiś czas trzeba podłączyć kompa , by zresetować "przegląd \' czy jakieś pierdoły , i tu zadaj sobie pytanie kto ma oprogramowanie by sprawdzić moto ? to jest moim zdaniem jedyna blokada przed zakupem no i cena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie jeździłem na tej Aguście ale to motocykl dość nietypowy i wg mnie dość duży plus dla kogoś, kto wie czego chce. Na pewno będziesz się wyróżniał z tłumu pospolitych Hond, Yamah czy Kawasów :) Oczywiście musisz być świadomy tego, że serwis będzie trochę droższy - ale coś za coś. To ma przede wszystkim podobać się Tobie i sprawiać frajdę. Ja również na wiosnę idę w kierunku włoszczyzny, przed którą sporo osób mnie przestrzega - ale też chcę nietypowy motocykl, którego nie spotkam za dużo na naszych drogach, ja akurat postawiłem na Moto Guzzi Breva 1100 :) Doskonale sobie zdaję sprawę ile gotówki w razie czego zostawię w serwisie. No ale to jest motocykl, to zabawka, droga zabawka dla dużych chłopców i trzeba być tego świadomym. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź tylko czy nie jesteś za dużym chłopcem na brevę. Ja ciągle "ostukiwałem" kolana o cylindry.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdź tylko czy nie jesteś za dużym chłopcem na brevę. Ja ciągle "ostukiwałem" kolana o cylindry.

 

Zgadza się, to jest wada tego sprzętu, robiłem już przymiarkę. Przy moich 180 cm zdarzyło mi się "stuknąć" w cylindry. Nie jest to taki komfortowy tron jak mój GS ale od dawna chorowałem na sprzęt z takim "V". Fajnej CX 500 długo nie udało mi się znaleźć więc postawiłem na sprzęt z obecnej epoki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A skąd to przekonanie?

Chyba za bardzo uogólniasz.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy jaką Japonię miałeś. Ja tam nie zauważam żeby motocykle typu MT10-SP, R1M, ZX10RR czy GSX-R1000R jakoś odbiegały czymkolwiek od Europy.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jedna ważna rzecz. Żaden japoński motocykl nie da Ci takiego prowadzenia, hamulców, feedbacku przedniej opony jak włoskie motocykle.

To jest równie bezsensowne generalizowanie jak to o awaryjności włoskich moto....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie jak masz szmal i chcesz mieć ten motocykl, to się nie zastanawiaj tylko kupuj. Co se nie poradzisz jak se poradzisz :)

Ostatecznie włączysz elektronikę i ta ci pomoże. Kupuj, życie za szybko biegnie...

 

Dokładnie, jak nie kupi to się nie przekona :)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do stwierdzenia, że japońskie sprzęty mają wszystko gorsze niż europejskie, to też się nie zgodzę. Jeśli chodzi o hamulce, to akurat z mojego doświadczenia najgorsze miał Triumph Sprint ST 1050. Za to R6 ma żylety okrutne (zawiechę również) w serii i nawet Daytonie ciężko z tym konkurować. Nie ma reguły - każdy producent ma mniej lub bardziej udane modele/ podzespoły.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To porównaj Multistradę do GSX-S, MT-09, MT10....abstrakcja.

 

Za Multi trzeba min. 20 tyś dołożyć. Bez sensu porównanie.

 

Co do stwierdzenia, że japońskie sprzęty mają wszystko gorsze niż europejskie, to też się nie zgodzę. Jeśli chodzi o hamulce, to akurat z mojego doświadczenia najgorsze miał Triumph Sprint ST 1050. Za to R6 ma żylety okrutne (zawiechę również) w serii i nawet Daytonie ciężko z tym konkurować. Nie ma reguły - każdy producent ma mniej lub bardziej udane modele/ podzespoły.

 

Pozdr.

F.

 

Japończykom jeszcze do niedawna brakowało dobrej elektroniki. Ale to się już diametralnie zmieniło.

GSX-R1000R- kto mi znajdzie konkurencję europejką w tej samej cenie i wyposażeniu? Życzę powodzenia.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...