Jump to content
Slavian

Mv Agusta brutale 800 - niech każdy się wypowie, proszę

Recommended Posts

Zależy jaką Japonię miałeś. Ja tam nie zauważam żeby motocykle typu MT10-SP, R1M, ZX10RR czy GSX-R1000R jakoś odbiegały czymkolwiek od Europy.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

No i jedna ważna rzecz. Żaden japoński motocykl nie da Ci takiego prowadzenia, hamulców, feedbacku przedniej opony jak włoskie motocykle.

To jest równie bezsensowne generalizowanie jak to o awaryjności włoskich moto....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chłopie jak masz szmal i chcesz mieć ten motocykl, to się nie zastanawiaj tylko kupuj. Co se nie poradzisz jak se poradzisz :)

Ostatecznie włączysz elektronikę i ta ci pomoże. Kupuj, życie za szybko biegnie...

 

Dokładnie, jak nie kupi to się nie przekona :)


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co do stwierdzenia, że japońskie sprzęty mają wszystko gorsze niż europejskie, to też się nie zgodzę. Jeśli chodzi o hamulce, to akurat z mojego doświadczenia najgorsze miał Triumph Sprint ST 1050. Za to R6 ma żylety okrutne (zawiechę również) w serii i nawet Daytonie ciężko z tym konkurować. Nie ma reguły - każdy producent ma mniej lub bardziej udane modele/ podzespoły.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To porównaj Multistradę do GSX-S, MT-09, MT10....abstrakcja.

 

Za Multi trzeba min. 20 tyś dołożyć. Bez sensu porównanie.

 

Co do stwierdzenia, że japońskie sprzęty mają wszystko gorsze niż europejskie, to też się nie zgodzę. Jeśli chodzi o hamulce, to akurat z mojego doświadczenia najgorsze miał Triumph Sprint ST 1050. Za to R6 ma żylety okrutne (zawiechę również) w serii i nawet Daytonie ciężko z tym konkurować. Nie ma reguły - każdy producent ma mniej lub bardziej udane modele/ podzespoły.

 

Pozdr.

F.

 

Japończykom jeszcze do niedawna brakowało dobrej elektroniki. Ale to się już diametralnie zmieniło.

GSX-R1000R- kto mi znajdzie konkurencję europejką w tej samej cenie i wyposażeniu? Życzę powodzenia.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tutaj nie sposób się nie zgodzić z Tommo. Wszelkie nowinki techniczne były ciągnięte przez firmy z Europy a Japonia dopiero teraz nadrabia zaległości. Dopiero ostatni wypust R1 i GSXR mają szanse konkurować z S1000RR, które wyszło w 2009? Jakoś tak.

W zasadzie na Multistradę to chyba do dziś nie ma żadnej odpowiedzi z Japonii. Najbardziej konkurencyjny do niej jest chyba S1000XR, ale to też Europa :)

Albo np. nowy Goldas - dopiero teraz mamy odpowiedź na K1600GT , czyli po 7 latach od rozpoczęcia jej produkcji...

 

Pozdr.

F.

Edited by filipr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filip dokładnie jak piszesz, chociaż taka MT-10 Tourer Edition może zabrać część klientów Multistradzie.

Na prawdę świetne moto.

 

2017-Yamaha-MT10-Tourer-Edition-EU-Tech-

 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Akashi jest w Europie? :)


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak Yuby mówi że jest to jest :D


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już nie produkują. Porównywalna jest RSV4 RF. Niestety wyraźnie droższa od Gixa.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, kolega kupił ZX10R w Polsce, to chyba EU.

 

Sugeruję jakieś szkolenie z czytania między wierszami, najlepiej od razu z certyfikatem zajebistości bo szacun na forum coś kuleje :laugh:


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owszem, ale gix może jej opony lizać.

W serwisie? :)

 


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaki kot, 280 przez las :D


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filip dokładnie jak piszesz, chociaż taka MT-10 Tourer Edition może zabrać część klientów Multistradzie.

Na prawdę świetne moto.

 

 

Ideologia zabrania mi interesować się japońskimi motocyklami ;) , ale ten jest prze-kozak!

Edited by Fat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale Ty miałeś RSV którą odpicowałeś na torówkę i stała w salonie, oraz Tuono którą sprzedałeś po paru miechach. To chyba trochę za mało żeby sie wypowiadać o ich bezawaryjności.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tor to chyba nieliczni decydują się na włoszczyznę.

Z Włoskich miałem tylko MG V11 Sport. Nie miałem żadnych problemów natury technicznej ale sprzedałem, bo kilka rzeczy mi nie pasowało.

 

Możemy się przebijać argumentami bez końca a na końcu klient i tak zdecyduje portfelem co wybrać dla siebie. Puki co Japonia jest nie zagrożona. S1000RR troche ich obudził z letargu i znów wzięli się do roboty.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja miałem 3 panigalki niestety wszystkie się psuły.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co prawda to nie to samo co salon w domu ale zawsze coś, przynajmniej czasem się gdzieś pojechało (jak akurat nie stały w serwisie) bo z salonu wytachać to trochę ciężko chyba? Nie wiem, Ty powinieneś mieć lepsze rozeznanie.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na temat Ducati , to raczej ja powinienem się wypowiedzieć, bo mam od chyba 2007 roku, wczesniej jeździłem, serwisowałem, na 1098 spaliłem na trasie 160 km tylną oponę, na trasie owej leciałem 2 kołami w powietrzu przy 2,65 i żyję... i... jakoś do głowy mi nie przychodzi, by zmieniać markę na coś innego, mało tego, raczej nawet teraz szukam dla mej kobiety do treningu w teren....

Multistradą 1200 S na Ohlinsach też ganiałem i nie tylko dookoła "tej słynnej szopy u Rycha" hehhehehehe...

 

Tak, więc luz Panowie, każdy swą markę chwali, ok, ale o awaryjności, to niech się ten wypowiada, który posiadał, używał i serwisował zgodnie z "książką"...

 

Aha, mój brat ( niezły kot zresztą), ma RSV 1000 na Ohlinsach i ani myśli jej oddawać, mimo, że ma problemy z kręgosłupem...a wcześniej miał GSXR 1000 i R6 2 sztuki...testował i to dość intensywnie Ducati 1198 takiego bez kontroli trakcji, stwierdził na moje pytanie o idealny motocykl( dla niego, wszak każden człek inny jest) : power, wyjście z zakrętu, szybkość, prowadzenie, hamulce to Ducati 1198 ale z wygodą GSXR 1000 hehhehehehe... stwierdził, że Gixx to turystyk, a 1198 to typowa torówka tyle tylko, że ma światła....

 

 

Pozdro...J-999

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokładnie, kolega kupił ZX10R w Polsce, to chyba EU.

No dobrze, to jak EU, to porównaj do Aprilia RSV4 APRC, dziękuje.

180KM i jakieś 212kg w przypadku apki to przepaść do konkurencji, która oferuje 200KM i 200kg.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Część, temat Stary ale motór rzadki wiec coś napiszę. Dla średniego wzrostu (176) jest ok., Lekki, zgrabny, mocny, dobry hamulec i silnik. Co do awarii to 3.14ierdolenie mitomanów, choć zdarzają się wady fabryczne jak np. słynny rolgaz (kupiłem ostatnio, 700zl, i czekałem 10 dni, dostawa z Italii). Problemem może być faktycznie brak ASO, np.Wrobud we Wrocławiu już nie serwisuje a czeka mnie duży przegląd na 12k. Z elektroniką nie ma żadnych problemów, trzeba przesmarować tylko wszystkie kostki ... . Co do samego sprzętu to czasami jak nie mogę nim jechać to wystarczy mi jak tylko na niego popatrzę ....

Polecam każdemu, choć sam wziąłbym teraz jakiegoś sporta, F4 albo Panigale.

A zapomniałem dopisać, faktycznie przy glebie będzie DUŻY problem z naprawą/ odbudową ale to mobilizuje do rozwagi na mieście, choć szkoda bo strasznie kusi żeby testować na maxa. 8196a5740f99110bc61fd24150c5e6c0.jpg

 

Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

No dobrze, to jak EU, to porównaj do Aprilia RSV4 APRC, dziękuje.

 

Yuby

 

Mamy na Forum user'a -> Mohr / Mor ktory kupil nofke RSV4

 

Jezdzi to zayebiscie ( testowalem gdy weszla na rynek ) ale w/w silnik spierdolyl sie co nieco wiecej niz 10 000 km Zainwestowac gruba kase w remont i Tuning i w dalszym ciagu nic z tego nie bylo, ponadto sluch o nim zaginal !

.

 

Yuby

 

Przeczytaj co napisal Ci Limo, ma niestety lub stety sporo racji, bo Ty dlugo sprzetu nie trzymasz ! Ciezko wiec wypowiadac sie o awaryjnosci gdy nie ma sie go dlugo / przejechalo malo km.

 

Wlosiaki bez wyjatku prowadza sie wspaniale - i na tym dla mnie sie konczy

 

Ja co najwyzej moglbym sie wypowiedziec o " K " ale z wiadomych wzgledow nie bede objektywny, bo moje sprzety nie przekroczyly

20 000 km wiec trudno cokolwiek powiedziec o awaryjnosci !

 

:crossy:

Edited by ks-rider

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega w WMMP w rookie 1000 też jechał RSV, ale raczej właśnie nie jechał tylko dłubał. Fakt, że częściowo też z winy nieudolnego serwisu, ale więcej dłubał niż jeździł. Za to Ducaty 1199 raczej problemów nie mają, jedynie sporadycznie z softem. Mechanika jednak na najwyższym poziomie. O MV Augusta się nie wypowiem, bo nie znam użytkowników. Wracając do Ducati, to w przypadku drogowych wersji mam dwóch znajomych, którzy mają Multistrady z czego jedna ma nakulane ponad 50.000 km a druga ponad 30.000km i obie przebiegi te zrobiły bez awarii. Tyle, że ceny dukatów w porównaniu do cen Aprilii są nieco różne ;)

Aaa właśnie mi się przypomniało, że Marek Szkopek i Pejser ganiali MV Agustą F3 w WMMP i bardzo mocna była ta sztuka. Nie wiem jak z awaryjnością, ale z częściami i akcesoriami był spory problem podobno.

 

Pozdr.

F.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli niebawem sprzedajesz i ogłoszenie wrzucisz na forum?

 

 

TT

Nieee, tak chciałem pokazać o czym piszemy, bardziej planuję "powiększyć stado"

 

 

Wysłane z mojego Lenovo TAB 2 A10-70F przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...