Skocz do zawartości

Mv Agusta brutale 800 - niech każdy się wypowie, proszę


Rekomendowane odpowiedzi

Tutaj nie sposób się nie zgodzić z Tommo. Wszelkie nowinki techniczne były ciągnięte przez firmy z Europy a Japonia dopiero teraz nadrabia zaległości. Dopiero ostatni wypust R1 i GSXR mają szanse konkurować z S1000RR, które wyszło w 2009? Jakoś tak.

W zasadzie na Multistradę to chyba do dziś nie ma żadnej odpowiedzi z Japonii. Najbardziej konkurencyjny do niej jest chyba S1000XR, ale to też Europa :)

Albo np. nowy Goldas - dopiero teraz mamy odpowiedź na K1600GT , czyli po 7 latach od rozpoczęcia jej produkcji...

 

Pozdr.

F.

Edytowane przez filipr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip dokładnie jak piszesz, chociaż taka MT-10 Tourer Edition może zabrać część klientów Multistradzie.

Na prawdę świetne moto.

 

 

Ideologia zabrania mi interesować się japońskimi motocyklami ;) , ale ten jest prze-kozak!

Edytowane przez Fat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tor to chyba nieliczni decydują się na włoszczyznę.

Z Włoskich miałem tylko MG V11 Sport. Nie miałem żadnych problemów natury technicznej ale sprzedałem, bo kilka rzeczy mi nie pasowało.

 

Możemy się przebijać argumentami bez końca a na końcu klient i tak zdecyduje portfelem co wybrać dla siebie. Puki co Japonia jest nie zagrożona. S1000RR troche ich obudził z letargu i znów wzięli się do roboty.

Audi Sport

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co prawda to nie to samo co salon w domu ale zawsze coś, przynajmniej czasem się gdzieś pojechało (jak akurat nie stały w serwisie) bo z salonu wytachać to trochę ciężko chyba? Nie wiem, Ty powinieneś mieć lepsze rozeznanie.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na temat Ducati , to raczej ja powinienem się wypowiedzieć, bo mam od chyba 2007 roku, wczesniej jeździłem, serwisowałem, na 1098 spaliłem na trasie 160 km tylną oponę, na trasie owej leciałem 2 kołami w powietrzu przy 2,65 i żyję... i... jakoś do głowy mi nie przychodzi, by zmieniać markę na coś innego, mało tego, raczej nawet teraz szukam dla mej kobiety do treningu w teren....

Multistradą 1200 S na Ohlinsach też ganiałem i nie tylko dookoła "tej słynnej szopy u Rycha" hehhehehehe...

 

Tak, więc luz Panowie, każdy swą markę chwali, ok, ale o awaryjności, to niech się ten wypowiada, który posiadał, używał i serwisował zgodnie z "książką"...

 

Aha, mój brat ( niezły kot zresztą), ma RSV 1000 na Ohlinsach i ani myśli jej oddawać, mimo, że ma problemy z kręgosłupem...a wcześniej miał GSXR 1000 i R6 2 sztuki...testował i to dość intensywnie Ducati 1198 takiego bez kontroli trakcji, stwierdził na moje pytanie o idealny motocykl( dla niego, wszak każden człek inny jest) : power, wyjście z zakrętu, szybkość, prowadzenie, hamulce to Ducati 1198 ale z wygodą GSXR 1000 hehhehehehe... stwierdził, że Gixx to turystyk, a 1198 to typowa torówka tyle tylko, że ma światła....

 

 

Pozdro...J-999

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, kolega kupił ZX10R w Polsce, to chyba EU.

No dobrze, to jak EU, to porównaj do Aprilia RSV4 APRC, dziękuje.

180KM i jakieś 212kg w przypadku apki to przepaść do konkurencji, która oferuje 200KM i 200kg.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...