Jump to content

Recommended Posts

Dziś pierwsze skrzypce na rynku motocyklowym odgrywają maszyny z Japonii. Jednak nie zawsze tak było. Kiedy nasi dziadkowie marzyli o rodzimym produkcie o nazwie WSK, ich brytyjscy koledzy upalali Triumphy, Nortony i ich hybrydy nazywane Tritonami, które nie miały sobie równych.

 

Niestety ta miłość nie należy do najtańszych. Za Commando Sport przyjdzie nam zapłacić 99 000zł, za Cafe Racera 105 900zł. Dominator to wydatek na poziomie 125 900zł. Supersport w wydaniu Nortona zaczyna się od 169 900zł za V4-RR, a kończy się na 263 900zł za limitowaną wersję SS.

 

Ciekawe ilu klientów zdecyduje się na brytyjską legendę...

 

Więcej: http://www.ridetobe.com/norton-motorcycles-w-polsce/

 

post-71325-0-13961700-1509007476_thumb.jpg

post-71325-0-55726100-1509007486_thumb.jpg

post-71325-0-18879300-1509007492_thumb.jpg

post-71325-0-51480300-1509007500_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Byłem widziałem, superbike zwalił mnie z nóg, wybrałbym 3 z nich :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawe ilu klientów zdecyduje się na brytyjską legendę...

 

W każdym razie kolejek pod salonami bym się nie spodziewał ;).....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nowy supersport jest iekniejszy od Panigale ale, no wlasnie, angielscy klieci nie dostali jeszcze zamowionych trzy lata temu motocykli, :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...