Jump to content
#Smoku

Nowość: Kawasaki Z900RS - neoklasyk w natarciu

Recommended Posts

Od wielu tygodni ekipa Kawasaki podgrzewała atmosferę wokół premiery modelu Z900RS, który po śmierci W800 ma być przepustką zielonych do świata miłośników motocykli heritage.

Dziś możemy odetchnąć z ulgą, bo po skutecznym teasingu, na trwających właśnie targach w Tokio, koncern z Akashi zaprezentował w końcu finalną wersję swojego neoklasyka.

Więcej:
http://www.ridetobe.com/kawasaki-z900rs-powrot-legendy/

post-71325-0-67386900-1508926457_thumb.jpg

post-71325-0-66013400-1508926464_thumb.jpg

post-71325-0-27788300-1508926475_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

linija bak-siedzenie-zadupek, ładne

centralny element resorująco tłumiący, gigantyczne hamulce, potężne lagi, mini błotnik z przodu do tego lusterka od demoluda - jakoś to się kupy nie trzyma,

cb 1100 wygląda bardziej spójnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

A mi się widzi,ciekawe jaka cena będzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB1100 zwlaszcza na szprychach duuuzo ladniejsza.Moze cena zrobia konkurencje Hondzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze cena zrobia konkurencje Hondzie.

Chyba że zaczną dopłacać ;).

Mnie się ta Kawa wizualnie bardzo podoba ale Honda to ciężki kaliber. I nie dlatego że ładniejsza, bo to rzecz gustu tylko dlatego że to hąda ;).....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba że zaczną dopłacać ;).

Mnie się ta Kawa wizualnie bardzo podoba ale Honda to ciężki kaliber. I nie dlatego że ładniejsza, bo to rzecz gustu tylko dlatego że to hąda ;).....

Masz racje,powinienem powiedziec,ze wg.mnie to Honda itd.

Ale ta Kawa tez fajna,ciut tyl mi sie nie podoba,jakos tak sterczy do gory.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taki brzydszy Zephyr.

 

Ja wiem że czas szybko leci ale nie produkują go już od kilkunastu lat więc można było zauważyć ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie rozumiem. To że nie produkują zmienia w jakikolwiek sposób sens mojej wypowiedzi?

Edited by Staszek_s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oczywiście. Zephyr to taki brzydszy z750/900 (ten prawdziwy z lat '70) więc skoro juz porównujesz nowe ze starym to do oryginału.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie, porównuję do takiego do jakiego uważam za stosowne. Czyli do takiego, którego znam i którego egzemplarze jeszcze dość często są spotykane na drodze.

Edited by Staszek_s

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wygląd sprawa indywidualna i ja nie będę się nad tym rozpławiał ale ten motocykl zmiażdży konkunkurencję jazdą. Jest leciuteńki. 215 kg vs 260 Hondy-przepaść. Honda jest też słabsza i to wyraźnie. Świetny sprzęt, brawo.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tommo,moze i masz racje.Ale przypuszczam,ze ta Kawa jest cala "plastykowa",dlatego jest taka lekka.U Hondy nie znajdziesz prawie wcale tworzyw sztucznych.I wg.mnie jest to olbrzymia jej zaleta.Chociaz w sumie to ta Kawa to taki "goly golas",Honda jest bardziej zabudowana.Oba ladne i tyle.

Edited by JERZYK-NYC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przesadzają z tym plastikiem. To jest golas, plastiku jak na lekarstwo. Zresztą Honda też ma plastikowe elementy.

Zależy co kto lubi. Ja wolę lepsze prowadzenie i przyjemność z jazdy, nawet kosztem błotnika z plastiku.


Audi Sport

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie przesadzają z tym plastikiem. To jest golas, plastiku jak na lekarstwo. Zresztą Honda też ma plastikowe elementy.

Zależy co kto lubi. Ja wolę lepsze prowadzenie i przyjemność z jazdy, nawet kosztem błotnika z plastiku.

Przeciez to wlasnie napisalem,ze oba fajne.Ale nikt na razie tym nie jezdzil,wiec zobaczymy.Honda mialem okazje sie przejechac i wcale nie czuc bylo tego ciezaru.Ale wtedy jezdzilem Yamaha 1900 Stratoliner wiec wszystkie w porownaniu z nia byly lekkie,hehe. Edited by JERZYK-NYC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hondy mają coś takiego że na ogół w podobnej klasie są cięższe. Może żelastwa więcej dają ;)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zależy, co pojmujemy pod pojęciem "klasyka". Dla jednego to będzie technologiczny "bliźniak" współczesnego motocykla obleczony w plastiki o kształtach przypominających motocykle sprzed lat, a dla drugiego coś, co będzie miało techniczne rozwiązania, których się masowo już nie wykorzystuje, a tym samym w większości coś już wycofanego z rynku UE ze względu na restrykcyjne przepisy. Moim zdaniem motocykl wygląda sympatycznie, natomiast klasyk z niego taki, jak z XSR itp. sprzetów, czyli właściwie żaden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

CB1100 zwlaszcza na szprychach duuuzo ladniejsza.Moze cena zrobia konkurencje Hondzie.

 

 

Chyba że zaczną dopłacać ;).

Mnie się ta Kawa wizualnie bardzo podoba ale Honda to ciężki kaliber. I nie dlatego że ładniejsza, bo to rzecz gustu tylko dlatego że to hąda ;).....

 

To jest zupelnie inny motocykl od Hondy CB 1100 i moim zdaniem jest skierowany do innej grupy klientow. Honda to typowy klasyk nawet pod wzgledem technicznym jest mocno zblizony do swoich przodkow. Taki sprzet dziala na starszych tatusiow, ktorzy zyja wspomnieniami i to oni takie Hondy kupuja. Do tej pory nie widzialem mlodego wlasciciela nowej CB 1100.

 

Natomiast Kawa to nowoczesny motocykl, bardziej zaawansowany technicznie, mocniejszy, lzejszy, z pewnoscia lepiej jezdzacy, ktory stara sie wygladac jak nowoczesny klasyk. Taka maszyne beda kupowac mlodsi motocyklisci, ktorzy chca byc modni i posiadac nietuzinkowa maszyne, inna od tych wszystkich nowoczesnie wygladajacych nakedow typu: Honda CB 1000 R, Kawasaki Z 900 czy Suzuki GSX-S. 1000

 

Widzialem juz ta Kawe na drodze, wygladala oblednie :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

To jest zupelnie inny motocykl od Hondy CB 1100 i moim zdaniem jest skierowany do innej grupy klientow. Honda to typowy klasyk nawet pod wzgledem technicznym jest mocno zblizony do swoich przodkow. Taki sprzet dziala na starszych tatusiow, ktorzy zyja wspomnieniami i to oni takie Hondy kupuja. Do tej pory nie widzialem mlodego wlasciciela nowej CB 1100.

 

Natomiast Kawa to nowoczesny motocykl, bardziej zaawansowany technicznie, mocniejszy, lzejszy, z pewnoscia lepiej jezdzacy, ktory stara sie wygladac jak nowoczesny klasyk. Taka maszyne beda kupowac mlodsi motocyklisci, ktorzy chca byc modni i posiadac nietuzinkowa maszyne, inna od tych wszystkich nowoczesnie wygladajacych nakedow typu: Honda CB 1000 R, Kawasaki Z 900 czy Suzuki GSX-S. 1000

 

 

Widzialem juz ta Kawe na drodze, wygladala oblednie :)

Nie przecze,pewnie masz racje.Ale jakis czas temu widzialem na stacji Orlenu na Hondzie,czerwonej i ze szprychami chlopaka ok.20-22 letniego.Zapytalem,jak sie czuje z tym pojazdem.On mi na to ze "obledna jest" i pojechal.

Sam sie nad nia zastanawialem tylko,ze ona nie nadaje sie za bardzo do turystyki,chodzi o szybe i jakies odpowiednie kufry.

Edited by JERZYK-NYC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hondy mają coś takiego że na ogół w podobnej klasie są cięższe. Może żelastwa więcej dają ;)...

 

Lepsza jakość materiałów.


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli co, wiecej stali w stali? :)

​Poprostu, akurat w tym temacie Honda odstaje od reszty i tyle.

Nie żebym jakoś bronił jakiejkolwiek firmy ;) ale biorąc pod uwagę że piszesz o największym producencie motocykli, ze sporą tradycją i powszechną opinią o najlepszej jakości (nawet jakieś statystyki da się znaleźć które to potwierdzają) to chyba byłbym ostrożny w formułowaniu takich opinii ;)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie żebym jakoś bronił jakiejkolwiek firmy ;) ale biorąc pod uwagę że piszesz o największym producencie motocykli, ze sporą tradycją i powszechną opinią o najlepszej jakości (nawet jakieś statystyki da się znaleźć które to potwierdzają) to chyba byłbym ostrożny w formułowaniu takich opinii ;)...

 

To nie zmienia faktu, ze w wiekszosci Hondy cierpia na nadwage. I nie sadze zeby ow nadwaga wynikala z zastosowania lepszych jakosciowo materialow, bo czy lepszy material musi wazyc wiecej?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może za dużo smaru wpierdala?


Why... So... Serious

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...