Pablo97 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 (edited) Witam mam pewien problem.Motocykl to Yamaha Thundercat 600 98r.Mianowicie ostatnio zapalilem i wsiadłem na moto,zacząłem jechać i się strasznie yamaha dławi.... Na biegu jałowym obroty normalnie skaczą(mogę przeciągnąć do odcinki),a na wyższych biegach zaczyna się dławić i manetka nie oddaje równomiernie mocy. Odkręcam do końca manetkę a ona nawet nie reaguje a jak reaguje to np na dwójce do 7-8tys obrotów i dalej nie leci,z każdym biegiem wyższym ma maxymalnie mniej obrotów nawet jak daje do końca manetkę. Co zrobić w tej kwestii? Co mogło się zepsuć lub nie wiem ? :( Pozdrawiam Edited July 19, 2017 by Pablo97 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil1005 Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 Wstaw do serwisu, gaźniki do roboty. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo97 Posted July 19, 2017 Author Share Posted July 19, 2017 Wstaw do serwisu, gaźniki do roboty.Właśnie o to chodzi że motocykl był blokowany na 35 kw,gaźniki były robione. Na hamowni normalnie pod obciążeniem jechał,przywiezlismy go do domu,tydzien pozniej chcialem jechać i się dławi i nie da rady normalnie jeździć :( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Monter_ Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 To wracaj na hamownie i niech poprawiają. Quote lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeszua Posted July 19, 2017 Share Posted July 19, 2017 proszę o skorygowanie tematu wątku zgodnie z przyjętymi zasadami porzadkowymiczas do jutrajsz Quote „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo97 Posted July 20, 2017 Author Share Posted July 20, 2017 Chodzi o to że motocykl równo chodzi.Kranik był zakręcany przez tydzień,może być to wina zapchanego kranika ? Gaźniki specjalnie były ustawiane pod blokadę a blokada była ustawiana ponad 100km od miejsca mojego zamieszkania... Co może być przyczyną i do czego warto zajrzeć przed oddaniem do jakiegoś serwisu/mechanika ? Bo wiadomo że lepiej samemu pokombinować niź wywalić kasę na mechanika :) Może być to wina filtra powietrza ? Tam jest K&N Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Sprawdź węże doprowadzające powietrze do airboxa. Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
SamotnyWilk Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Jak pisze Limo - Wszystkie węzyki do podciśnienia muszą być szczelne! Jest to bardzo wazne,wystarczy ,że któryś będzie peknięty,albo niedokręcony i już będą problemy. Piszesz ,że masz K&N a wydech seria czy przelot? I czy to było zamontowane przed czy po serwisie gażników? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bimbak Posted July 20, 2017 Share Posted July 20, 2017 Jeszcze zobacz czy wężyk od paliwa nie jest gdzieś zagiety przełamany tak że ogranicza dopływ paliwa.Jak nie znajdziesz nic z powyższych (mój post i posty kolegów) to pewnie po otwarciu kranika poszedł syf ze zbiornika i gaźniki trzeba przeserwisować. Quote http://bikepics.com/members/chudy/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo97 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam?? Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników.Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy. Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arczi919 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Jutro jadę do dziadka to poprzeglądam te różne rzeczy,odkrece kranik i go przedmucham,zobacze te wężyki itp :) Co jeszcze mogę w tej kwestii sprawdzić sam?? Jest przelot,nie było nic kombinowane z filtrem po serwisie gaźników. Zobaczyłem wszystkie wezyki przedmuchalem je i wszystko niby powinno być git lecz niestety nie ma żadnej poprawy. Zauważyłem jedynie ze jak odkrece ssanie to moto trochę lepiej leci i się mniej dlawi lecz i tak nie przeciagne do odcięcia na jakimś biegu. Jaki pomysł?To możesz jeszcze wypuścić całe paliwo z gaźników, puścić nowe i zobaczyć czy coś będzie lepiej. Najpewniej było by je wyczyścić, było by pewne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo97 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow? O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limo Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 Nie było białej mazi pod korkiem chłodnicy? Quote Why... So... Serious Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo97 Posted July 21, 2017 Author Share Posted July 21, 2017 Nie było żadnej białej mazi pod korkiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arczi919 Posted July 21, 2017 Share Posted July 21, 2017 I zauważyłem coś niepokojącego bo zalalem ostatnio płyn chłodniczy tzn dolalem bo mało było i końcówka węża dochodzącego do chłodnicy gdzieś spod silnika była tak jakby w oleju... Jak to zrobić z tym paliwem z gaznikow? O co może chodzić z tym wężem który jest przymocowany do chłodnicy ze był w oleju?Na samym dole gaźnika, od spodu obudowy komory pływakowej jest śrubka do wypuszczania paliwa. Na każdym gaźniku osobno. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.